Ik dacht eerst dat het kwam omdat we bijna verstikt worden met de hoeveelheid en snelheid talentenjachten, maar nu ik eens een hele uitzending heb gezien vind ik ook dat het seizoen gewoon slecht is...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb de liveshow gezien, maar ik vind dit echt een slecht seizoen. Adlicious is "wel leuk", maar verder boeit het me eigenlijk niet...
Klopt het dat ze dit de laatste uitzendingen niet meer hebben geroepen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef bloodymary het volgende:
En de jury blijft maar roepen dat het niveau dit seizoen uitzonderlijk hoog is.....
Het is ook zeker niet laag. Ik denk juist dat het 'probleem' is dat er niet echt iemand uit springt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef bloodymary het volgende:
En de jury blijft maar roepen dat het niveau dit seizoen uitzonderlijk hoog is.....
Gebeurde vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef bloodymary het volgende:
Eh nee. Ze zeiden dat nog toen Jessica er uit ging, dat ze heel goed was maar er toch uit moest omdat het niveau zo uitzonderlijk hoog is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Klopt het dat ze dit de laatste uitzendingen niet meer hebben geroepen ?
Ok. Ik heb niet alles goed kunnen zien/horenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Eh nee. Ze zeiden dat nog toen Jessica er uit ging, dat ze heel goed was maar er toch uit moest omdat het niveau zo uitzonderlijk hoog is.
rochelle en adlicious vind ik er goed genoeg uitspringen, daarachteraan sim'ran, maar de laatste groep zijn en beetje door hun 'magie' heenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet laag. Ik denk juist dat het 'probleem' is dat er niet echt iemand uit springt.
Gordonquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik zou dit programma leuker vinden als de jury ons niet steeds probeerde wijs te maken dat dit ongekend, wereldschokkend, briljant, nooit-eerder-gehoord talent is. Doe normaal, geeft kritieken waar het nodig is en ga niet bij ieder gilletje en draaikontje als een dolle stier schuimbekkend staande ovaties geven.
Dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
Ik vind er geen ruk aan, niemand steekt erboven uit wat mij betreft, maar het is hier gewoon super gezellig, dus ach
Amen sister!quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
Ik vind er geen ruk aan, niemand steekt erboven uit wat mij betreft, maar het is hier gewoon super gezellig, dus ach
Ik verwacht weer een thema en daarna een zooi losse flodders als liedjes die niets, maar dan ook niets met het thema te maken hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 07:48 schreef Karina het volgende:
ALS er vanavond weer een thema is, hoop ik wel dat het iets is wat we kunnen herkennen, niet weer van dat halfbakken gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |