Benieuwd wat de Heat uit kunnen richten tegen de Celtics zondag.quote:
Ja ik ook, kan een hele mooie serie worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de Heat uit kunnen richten tegen de Celtics zondag.
Westbrook laat het toch wel een beetje afweten als het er echt om gaat, zag je al tegen Denver, toen hij teveel onnodige schoten nam...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Djokotron het volgende:
Randolph en Gasol gaan weer lekker hoor, niet te stoppe
En Westbrook 7 turnovers
Kerel denkt dat OKC zijn team is volgens mij. Hij voelt zich verantwoorderlijk (en daar is niets mis mee), maar hoe hij denkt het spelbeeld te keren..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Westbrook laat het toch wel een beetje afweten als het er echt om gaat, zag je al tegen Denver, toen hij teveel onnodige schoten nam...
En Mayo, Battier, Allen en Conley zijn heel geslepen en vullen elkaar heel goed aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Djokotron het volgende:
Je had beter je geld van te voren op memphis kunnen zetten, had een hoop gescheeld
Memphis defense is gewoon briljant goed. In de halfcourt set zijn ze veel beter dan OKC, daarbij zijn Randolph en Gasol niet te stoppen door OKC. Grizzlies zijn de iets mindere versie van de Bulls. Na de Lakers ook sterkste frontcourt in de NBA.
Ik word ook de hele tijd getime-out, gelukkig is het op Sport 1.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Fukjoeman het volgende:
Nog meer mensen met leaguepass die niet werkt?
Fucking hell, betaal je dan je geld voor
Pierce er uit om niks, proves my point.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Shivo het volgende:
Pfff refs zijn wel op de hand van het thuispubliek zeg.
Dacht ik ook, uitleg is dat ze wat tegen elkaar hebben gezegdquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Shivo het volgende:
Hij zet een screen voor Wade, volgens mij weinig mis mee, en dat was het dan.
NBA is al jaren fixed, dus dit is niks nieuws.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Fukjoeman het volgende:
De ejection kwam pas nadat ze met elkaar 'in discussie' gingen. Waardeloze call natuurlijk
Reken hier maar niet op...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:33 schreef Djokotron het volgende:
Gasol speelt goed. 5 assists al. Nu de lakers nog even bij het verstand brengen dat je Terry en consorten niet wide open hoeft te laten bij de 3pt line :')
Zwaar verdiendquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef lordteddybeer het volgende:
Chicago's Derrick Rose Wins 2010-11 Kia NBA MVP Award
![]()
Ah, terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Nelis89 het volgende:
Blake Griffin named 2010-11 T-Mobile Rookie of the Year
1) Blake Griffin, L.A. Clippers
2) John Wall, Washington
3) DeMarcus Cousins, Sacramento
4) Landry Fields, New York
5) Gary Neal, San Antonio
6) Greg Monroe. Detroit
Voor welk team ben jij eigenlijk? Vast een team met geweldige fans, maar 0 resultaten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:13 schreef zeebeschuit het volgende:
Lekker voor ze met hun pauperfans. Artest hopelijk ook suspended.
Het is wel typisch dat LA uitgefloten wordt. Dat zie je toch bijna alleen in LA.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Multiply het volgende:
[..]
Voor welk team ben jij eigenlijk? Vast een team met geweldige fans, maar 0 resultaten.
Kan ook zijn omdat, je geen amerikaan bent.. Als je daar geboren bent, dan weet je het wel anders je ouders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Multiply het volgende:
Ja dat is waar, maar dat is ook omdat de fans veel gewend zijn. Ze zijn gewend aan winnen en accepteren gewoon minder. Alleen als mensen over de Lakers praten is het altijd pauperfans dit Kobe met zijn arrogante kop dat. Beetje vermoeiend.. ik neem toch aan dat je voor het basketbal kijkt.
Ik kan gewoon genieten van een goede wedstrijd tussen de Celtics en de Heat hoewel ik helemaal niks heb met die teams.
Want uitfluiten helpt je team naar de overwinning, goed bedachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Multiply het volgende:
Ja dat is waar, maar dat is ook omdat de fans veel gewend zijn. Ze zijn gewend aan winnen en accepteren gewoon minder. Alleen als mensen over de Lakers praten is het altijd pauperfans dit Kobe met zijn arrogante kop dat. Beetje vermoeiend.. ik neem toch aan dat je voor het basketbal kijkt.
Ik kan gewoon genieten van een goede wedstrijd tussen de Celtics en de Heat hoewel ik helemaal niks heb met die teams.
Als je dat uit mijn bericht haalt zegt dat al genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Want uitfluiten helpt je team naar de overwinning, goed bedacht
Het was naar de Laker-fans in het algemeen gericht, leuk voor je als je het niet accepteert hoe ze spelen, maar ga ze dan niet uitfluiten want daar schiet je niets mee op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Multiply het volgende:
[..]
Als je dat uit mijn bericht haalt zegt dat al genoeg.
Terechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 06:15 schreef Djokotron het volgende:
Gasol wordt gewoon uitgefloten en uitgejouwd als ie weer eens als een pussy omhoog gaat en een dunk mist![]()
Het mooie van sport is juist dat je elke wedstrijd iemand hebt voor je kunt zijn. Of juist tegen. En ja, ik mag de Lakers niet nee. Avondje Lakers is meer Hollywood-sterren spotten dan basketbal kijken. Fans in LA komen laat naar wedstrijden en zijn duidelijk kritischer dan andere supporters. Is niet de eerste keer dat ze in eigen huis uitgefloten worden deze playoffs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Multiply het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
En ja, ik mag de Lakers niet nee. Avondje Lakers is meer Hollywood-sterren spotten dan basketbal kijken.
Ben ik het volledig mee eens, als ik naar Atlanta - Bucks kijk maakt het me op voorhand niks uit wie er wint, maar als de game bezig kies je toch een side. Als de Kings en Warriors spelen hoop ik toch dat ze winnen, maar ik ben geen echte fan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
In mijn beleving bestaat de neutrale toeschouwer niet of nauwelijks. Iedereen heeft denk ik in een wedstrijd een voorkeur, al kan het wel zo zijn dat je de ene keer voor een ploeg bent en de volgende keer tegen.
Me 2quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef JayJay8 het volgende:
Ga proberen wakker te blijven hehe.
It's not over yet
GO LAKERS
Streams en downloadsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Speel sinds een paar maanden NBA 2K11 en sindsdien ook erg geïnteresseerd in de NBAWaar kijken jullie het? Op Sport1 komt het maar weinig al was het All Star weekend laatst tof
Griffin
Idd meteen nadat Kobe eruitging stelde de defence helemaal niks meer voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:57 schreef JayJay8 het volgende:
Zucht... Misschien een idee om Dirk NIET vrij te laten schieten
Lakers gaan deze winnen, daar kun je vergif op innemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:32 schreef Djokotron het volgende:
Nou Bulls winnen easy. Bring on the lakeshow. Eens zien wat ze nog kunnen.
quote:
Ja dat zal t zijn idd....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:44 schreef popolon het volgende:
Stern laat echt geen 3-0 toe, dat zal de NBA miljoenen gaan kosten. LA wint.
Ik heb duizend op de Lakers staan. Cash in.quote:
Hoeft ook niet, als 'ie ook nog eens ECHT ging verdedigen. Zie Ben Wallace in de goede dagen, een geweldige speler die je gewoon niet kunt missen. Maar goed, dat heeft heeft Artest net niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:12 schreef Djokotron het volgende:
Tja, Miami heb ik ook al heel wat dubieuze calls mee zien krijgen. Laatst weer met die Pierce ejection, maar goed. Lakers - Bulls gaat het spannendst worden denk ik.
Odom als starter (of iig dat ie flink meer minuten maakt) is echt een groot voordeel voor LA. Wordt nog wat als dadelijk Artest weer terug is. Ik ben wel een fan van Artest, maar offensief gezien heb je eigenlijk geen kut aan hem.
Wel mee eens ja...maar wie zou je dan DPOY geven afgelopen 3 seasons?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als 'ie ook nog eens ECHT ging verdedigen. Zie Ben Wallace in de goede dagen, een geweldige speler die je gewoon niet kunt missen. Maar goed, dat heeft heeft Artest net niet.
Vier keer DPOY. Eigenlijk jammer dat Dwight Howard 'm nou ook al drie keer heeft, blocks en rebounds alleen zouden niet moeten tellen.
Weet ik niet. Ik ben Wallace gek.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 05:59 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wel mee eens ja...maar wie zou je dan DPOY geven afgelopen 3 seasons?
En toch hebben ze in elke game kansen gehad. Ze gaan als eerste een 0-3 omdraaien in een best of 7quote:
Dat gebeurde in de NHL vorig jaar twee keer. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:11 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En toch hebben ze in elke game kansen gehad. Ze gaan als eerste een 0-3 omdraaien in een best of 7
Neem aan dat je alleen deze playoffs bedoelt?quote:
Ik zie ze echt niet 4x achter elkaar winnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:25 schreef popolon het volgende:
En toch denk ik dat de Lakers niet weg zijn, 't zijn de Celtics niet.
Nee, Brown heeft zijn vrouw gepakt. *Lebronz deja vuquote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:26 schreef Bostonian het volgende:
Zou dit de reden zijn waarom Gasol slecht speelt? Kan het me haast niet voorstellen, maar misschien heeft het toch invloed.
Als een team het kan, zijn het de Lakers wel. Elke game hebben ze dikke kansen gehad. Ze zijn te goed om er zo af te gaan. Vermoed dat ze ook een drempel over moeten. Als ze de 1e game kunnen pakken, kan het wel eens hard gaan.. Maar goed, moeten ze eerst maar eens game 4 winnenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 06:29 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Ik zie ze echt niet 4x achter elkaar winnen.
Natuurlijk is Howard een beest en als de Lakers de kans krijgen om Howard op te pikken moeten ze dat uiteraard doen, maar aan Bynum ligt het niet. Misschien kunnen ze dan beter voor iemand als CP3 gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:00 schreef Multiply het volgende:
Lakers worden gesweeped. Volgend jaar even Dwight Howard oppikken en keihard kampioen worden. Ik vind het een puik plan.
PG is niet echt belangrijk in de triangle he. Grappig btw dat zoveel laker fans de illusie voorhouden dan Dwight naar de Lakers komt, want dat gaat in geen miljoen jaar gebeuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:44 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Natuurlijk is Howard een beest en als de Lakers de kans krijgen om Howard op te pikken moeten ze dat uiteraard doen, maar aan Bynum ligt het niet. Misschien kunnen ze dan beter voor iemand als CP3 gaan.
PG is niet de belangrijkste in de triangle maar een upgrade over Fisher is hard nodig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
PG is niet echt belangrijk in de triangle he. Grappig btw dat zoveel laker fans de illusie voorhouden dan Dwight naar de Lakers komt, want dat gaat in geen miljoen jaar gebeuren.
Een herhaling op het O'Neal gebeuren zullen de fans in Orlando niet pikken denk ik. Die gaan massaal in opstand komen als dat gebeurt. Het is sowieso de vraag waarom Dwight naar LA zou willen om over twee jaar met een bejaarde Kobe en een slappe Gasol te spelen met geen capspace. En als je bedenkt dat andere teams veel meer kunnen bieden dan Bynum (denk aan OKC met een pakket van Westbrook, Harden en Perkins) is de enige mogelijkheid dat Dwight naar LA gaat om bij de Clippers te spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:26 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Waarom niet? Ik zie het best gebeuren dat Orlando bang is hem LeBron-stijl kwijt te raken en dat ze dan een pakketje rond Bynum en een paar andere spelers voor Howard accepteren.
Dat kan hij ook in New York krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:56 schreef popolon het volgende:
Let's see: Celebs, glamour and showbusiness...... Gaat dat samen met 'Superman'?
't Zou zomaar kunnen.
Behalve de Lakers worden de Nets toch ook vaak genoemd?? Dus een move naar Brooklyn/New York zou dan inderdaad ook zeker een optie zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dat kan hij ook in New York krijgen.
Begint pas achterlijk laat vannacht helaas..had wel willen kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:55 schreef Djokotron het volgende:
Nog mensen hier die Grizzlies - Thunder gaan kijken? Vind dat eigenlijk een stuk leukere series om te zien dan Boston - Miami (ondanks alle 'sterren' daar)
Hele jaar altijd wel flinke symphatie gehad voor OKC, maar ben nu toch voor Memphis. Je bent dan toch een beetje voor de underdog+ Randolph en Tony Allen zijn
Bron? Dwight ergert zich eraan dat hij altijd die vrage krijgt over zijn free agency dat pas over een jaar is dus ik weet niet hoe jij aan dat info komt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:36 schreef Multiply het volgende:
Ik vond het eerst ook vrij onaannemelijk hoor, maar het blijkt toch wel realistisch te zijn. En Dwight heeft aangegeven toch wel naar de Lakers te willen. Ook niet geheel onbelangrijk.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:31 schreef Djokotron het volgende:
Tony Allennnnn, Grizz come back right at ya.Down by 16 en nu tied @84 met Allen 2 FT's, 2min left.
Joking right?quote:Op zondag 8 mei 2011 02:16 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk over rated!
(Net als Rose, maar dat ter zijde)
Duh, daar worden ze niet voor betaald. Het zijn verdomme geen slaven die zich 100% moeten inzetten om de de fans te pleasen.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:08 schreef zeebeschuit het volgende:
heb altijd 't gevoel dat die basketballers zo min mogelijk contact willen met de fans. Op het eind een paar handjes maar verder het liefst met usain Bolt snelheid richting de kleedkamers rennen. Even rondje klappen om de fans te bedanken oid zie je nooit.
Een paar veteranen van de Celtics hebben zeker contact met het publiek, zie Garnett net voor de tip.quote:Op zondag 8 mei 2011 02:08 schreef zeebeschuit het volgende:
heb altijd 't gevoel dat die basketballers zo min mogelijk contact willen met de fans. Op het eind een paar handjes maar verder het liefst met usain Bolt snelheid richting de kleedkamers rennen. Even rondje klappen om de fans te bedanken oid zie je nooit.
Uhh nee.quote:
wtfquote:Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Uhh nee.
Ik weet dat de meest BB fans (zeker Laker fans, no offense) alleen maar naar point per game kijken..
Maar overrated wil nog niet zeggen dat het slechte spelers zijn hoor
Sorry Kobe fans danquote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
wtf. Er is een verschil tussen Laker fans en Kobe fans.
En ik kijk niet alleen maar naar stats...
Als we als Laker fan alleen naar stats zouden kijken zouden we diep teleurgesteld zijn dit seizoen. En überhaupt al bij de Lakers door de triangle offense.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:13 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
wtf. Er is een verschil tussen Laker fans en Kobe fans.
En ik kijk niet alleen maar naar stats...
Dit idd ja...quote:Op zondag 8 mei 2011 14:31 schreef Multiply het volgende:
[..]
Als we als Laker fan alleen naar stats zouden kijken zouden we diep teleurgesteld zijn dit seizoen. En überhaupt al bij de Lakers door de triangle offense.
Haha jezus wat een niveau hier ook af en toequote:Op zondag 8 mei 2011 19:14 schreef matthijst het volgende:
Zou mooi zijn als de Lakers er vanavond uit vliegen...
Zit kobe dan, met zijn 5 ringen... Kan ie weer een jaar ploeteren om Jordan te evenaren...
Benieuwd of Shaq nog gaat spelen deze series. Anders mag LeBron 't wel winnen wat mij betreft.
Jordan vs Kobe is geen discussie. Ook niet als KB zes of zeven ringen pakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef matthijst het volgende:
Tuurlijk is 5 ringen al een super prestatie (vraag het Malone, Stockton of Barkley), maar het zal Kobe altijd blijven achtervolgen in de Greatest of all Time en Jordan vs Kobe discussies
De Lakers (en Kobe hoort daar dan bij) zijn een beetje het Ajax van de NBA. Iedereen geniet ervan als ze verliezen. Ook al haalt hun eigen team net 25 wins. Apart.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:19 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Haha jezus wat een niveau hier ook af en toe![]()
Zat spelers die nog alleen mogen dromen van 1 ring, laat staan 5...
Kobe is in zijn actieve carriere al niet onbetwist de beste, laat staan GOAT. Wade en Lebron zijn echt niet minder.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:29 schreef matthijst het volgende:
Tuurlijk is 5 ringen al een super prestatie (vraag het Malone, Stockton of Barkley), maar het zal Kobe altijd blijven achtervolgen in de Greatest of all Time en Jordan vs Kobe discussies
Haha echt zo true iddquote:Op zondag 8 mei 2011 21:28 schreef Multiply het volgende:
[..]
De Lakers (en Kobe hoort daar dan bij) zijn een beetje het Ajax van de NBA. Iedereen geniet ervan als ze verliezen. Ook al haalt hun eigen team net 25 wins. Apart.
Doen ze echt al jaren, echt zo frustrerendquote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef popolon het volgende:
En de Lakers laten ze gewoon schieten, wat een dramatische defense.
Idd..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Multiply het volgende:
Magic heeft gelijk. Te traag in defense om uberhaupt ooit weer bij een schutter in de buurt te komen.
Magic Advises Buss To Break Up Lakersquote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef Multiply het volgende:
Iedereen traden behalve Bynum en Kobe. Get Dwight Howard please.
OJ Mayoquote:
Magic slaat de spijker op z'n kop, ze hebben geen echte 'atleten'.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:37 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg. Alleen ik heb al een keuze gemaakt voor Bynum.
Alleen Shannon Brown, maar die heeft een basketball-IQ van een tja... basketbal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Magic slaat de spijker op z'n kop, ze hebben geen echte 'atleten'.
Haha echt...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Djokotron het volgende:
![]()
Ik ben echt niet voor de lakers oid, maar dit is gewoon triest.
Van wie ben jij fan?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef matthijst het volgende:
The Kobe era just made the turn at Dealey Plaza and passed the book depository...
Bullshitquote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Colplay het volgende:
Kobe wordt gezien als een winner, maar toch ook wel een beetje een quitter. Voor de vierde keer gaat zijn ploeg er uit met echt een enorm dik pak slaag. Je zou toch verwachten dat hij de Lakers minimaal in de wedstrijd kan houden.
Teamsport.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Colplay het volgende:
Kobe wordt gezien als een winner, maar toch ook wel een beetje een quitter. Voor de vierde keer gaat zijn ploeg er uit met echt een enorm dik pak slaag. Je zou toch verwachten dat hij de Lakers minimaal in de wedstrijd kan houden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:34 schreef Multiply het volgende:
Ok je bent dus niet voor een team, maar voor een speler. Of natuurlijk tegen een speler.
Tuurlijk is dat waar, maar van je absolute superster mag je toch meer verwachten dan 15 punten, 1 assist en 4 TO. Na het eerste kwart is hij totaal onzichtbaar geweest.quote:
Lopen hier iets achter, maar dan vragen sommige mensen hier zich nog steeds af waarom de Lakers niet geliefd zijn. Wat een belachelijke actie van Bynum.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef popolon het volgende:
Frustratie slaat toe, Bynum met een duidelijke ejection.
Inderdaad, dat zou je van professionele basketballers toch niet verwachten.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef JayJay8 het volgende:
...maar dit is gewoon echt te zielig voor worden
Lakers spelen schandalig slecht in de laatste wedstrijd van Jackson. Tonen 0,0 bezieling. Geen defense. Verlagen zich tot schandalige overtredingen die niets met basketbal te maken hebben en de beste speler van de ploeg is na het eerste kwart onzichtbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef JayJay8 het volgende:
Echt wat een niveau vna sommige mensen hier zeg..
Haat en rivaliteit oke, maar dit is gewoon echt te zielig voor worden
Gaat om de zielige manier waarop, maar goed geen zin hierin..quote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef Colplay het volgende:
[..]
Lakers spelen schandalig slecht in de laatste wedstrijd van Jackson. Tonen 0,0 bezieling. Geen defense. Verlagen zich tot schandalige overtredingen die niets met basketbal te maken hebben en de beste speler van de ploeg is na het eerste kwart onzichtbaar.
Dan is het toch niet vreemd dat hier iets over gezegd wordt? Of zie jij het totaal anders?
Heeft niet zoveel met zo'n play te maken, is menselijk. Succesvolle teams krijgen dat soort reacties, zie de Yankees.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef Colplay het volgende:
[..]
Lopen hier iets achter, maar dan vragen sommige mensen hier zich nog steeds af waarom de Lakers niet geliefd zijn. Wat een belachelijke actie van Bynum.
Hard spele nover het algemeen moet gewoon kunnen, maar zoals je al zei dit was iets 'te veel'. Zat bijna met zn elleboog door een z'n ribben heen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met zo'n play te maken, is menselijk. Succesvolle teams krijgen dat soort reacties, zie de Yankees.
Iedereen haat de Pistons van eind jaren '80 begin '90 omdat ze zo hard speelden. Ik hou daar van.
Neemt niet weg dat dit net iets te was.
Hard mag van mij wel, maar wat de Lakers deze serie hebben laten zien slaat eigenlijk nergens op. Niet alleen vandaag, maar in wedstrijd 2 liet Artest zich natuurlijk al gaan toen de wedstrijd al lang beslist was.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met zo'n play te maken, is menselijk. Succesvolle teams krijgen dat soort reacties, zie de Yankees.
Iedereen haat de Pistons van eind jaren '80 begin '90 omdat ze zo hard speelden. Ik hou daar van.
Neemt niet weg dat dit net iets te was.
Ik heb geen medelijden met de meest succesvolle coach in de NBA.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:58 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hard mag van mij wel, maar wat de Lakers deze serie hebben laten zien slaat eigenlijk nergens op. Niet alleen vandaag, maar in wedstrijd 2 liet Artest zich natuurlijk al gaan toen de wedstrijd al lang beslist was.
Vind het mooi dat de Lakers er uit gaan, maar voor een legende als Jackson is het wel triest dat zijn spelers hem zo hebben laten vallen in de laatste wedstrijd.
medelijden is een groot woord. Maar dit is wel heel erg genant. Het lijkt echt helemaal niemand ook maar iets te interesseren dat ze er uit gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met de meest succesvolle coach in de NBA.
Oh dan moet je morgen ESPN radio op de stream even aanzetten.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
medelijden is een groot woord. Maar dit is wel heel erg genant. Het lijkt echt helemaal niemand ook maar iets te interesseren dat ze er uit gaan.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Gaat om de zielige manier waarop, maar goed geen zin hierin..
Dit dus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |