Benieuwd wat de Heat uit kunnen richten tegen de Celtics zondag.quote:
Ja ik ook, kan een hele mooie serie worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de Heat uit kunnen richten tegen de Celtics zondag.
Westbrook laat het toch wel een beetje afweten als het er echt om gaat, zag je al tegen Denver, toen hij teveel onnodige schoten nam...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Djokotron het volgende:
Randolph en Gasol gaan weer lekker hoor, niet te stoppe
En Westbrook 7 turnovers
Kerel denkt dat OKC zijn team is volgens mij. Hij voelt zich verantwoorderlijk (en daar is niets mis mee), maar hoe hij denkt het spelbeeld te keren..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Westbrook laat het toch wel een beetje afweten als het er echt om gaat, zag je al tegen Denver, toen hij teveel onnodige schoten nam...
En Mayo, Battier, Allen en Conley zijn heel geslepen en vullen elkaar heel goed aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Djokotron het volgende:
Je had beter je geld van te voren op memphis kunnen zetten, had een hoop gescheeld
Memphis defense is gewoon briljant goed. In de halfcourt set zijn ze veel beter dan OKC, daarbij zijn Randolph en Gasol niet te stoppen door OKC. Grizzlies zijn de iets mindere versie van de Bulls. Na de Lakers ook sterkste frontcourt in de NBA.
Ik word ook de hele tijd getime-out, gelukkig is het op Sport 1.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Fukjoeman het volgende:
Nog meer mensen met leaguepass die niet werkt?
Fucking hell, betaal je dan je geld voor
Pierce er uit om niks, proves my point.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Shivo het volgende:
Pfff refs zijn wel op de hand van het thuispubliek zeg.
Dacht ik ook, uitleg is dat ze wat tegen elkaar hebben gezegdquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Shivo het volgende:
Hij zet een screen voor Wade, volgens mij weinig mis mee, en dat was het dan.
NBA is al jaren fixed, dus dit is niks nieuws.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Fukjoeman het volgende:
De ejection kwam pas nadat ze met elkaar 'in discussie' gingen. Waardeloze call natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |