Benieuwd wat de Heat uit kunnen richten tegen de Celtics zondag.quote:
Ja ik ook, kan een hele mooie serie worden!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de Heat uit kunnen richten tegen de Celtics zondag.
Westbrook laat het toch wel een beetje afweten als het er echt om gaat, zag je al tegen Denver, toen hij teveel onnodige schoten nam...quote:Op zondag 1 mei 2011 21:19 schreef Djokotron het volgende:
Randolph en Gasol gaan weer lekker hoor, niet te stoppe
En Westbrook 7 turnovers
Kerel denkt dat OKC zijn team is volgens mij. Hij voelt zich verantwoorderlijk (en daar is niets mis mee), maar hoe hij denkt het spelbeeld te keren..quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Westbrook laat het toch wel een beetje afweten als het er echt om gaat, zag je al tegen Denver, toen hij teveel onnodige schoten nam...
En Mayo, Battier, Allen en Conley zijn heel geslepen en vullen elkaar heel goed aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Djokotron het volgende:
Je had beter je geld van te voren op memphis kunnen zetten, had een hoop gescheeld
Memphis defense is gewoon briljant goed. In de halfcourt set zijn ze veel beter dan OKC, daarbij zijn Randolph en Gasol niet te stoppen door OKC. Grizzlies zijn de iets mindere versie van de Bulls. Na de Lakers ook sterkste frontcourt in de NBA.
Ik word ook de hele tijd getime-out, gelukkig is het op Sport 1.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Fukjoeman het volgende:
Nog meer mensen met leaguepass die niet werkt?
Fucking hell, betaal je dan je geld voor
Pierce er uit om niks, proves my point.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:37 schreef Shivo het volgende:
Pfff refs zijn wel op de hand van het thuispubliek zeg.
Dacht ik ook, uitleg is dat ze wat tegen elkaar hebben gezegdquote:Op zondag 1 mei 2011 23:53 schreef Shivo het volgende:
Hij zet een screen voor Wade, volgens mij weinig mis mee, en dat was het dan.
NBA is al jaren fixed, dus dit is niks nieuws.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef Fukjoeman het volgende:
De ejection kwam pas nadat ze met elkaar 'in discussie' gingen. Waardeloze call natuurlijk
Reken hier maar niet op...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:33 schreef Djokotron het volgende:
Gasol speelt goed. 5 assists al. Nu de lakers nog even bij het verstand brengen dat je Terry en consorten niet wide open hoeft te laten bij de 3pt line :')
Zwaar verdiendquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef lordteddybeer het volgende:
Chicago's Derrick Rose Wins 2010-11 Kia NBA MVP Award
![]()
Ah, terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef Nelis89 het volgende:
Blake Griffin named 2010-11 T-Mobile Rookie of the Year
1) Blake Griffin, L.A. Clippers
2) John Wall, Washington
3) DeMarcus Cousins, Sacramento
4) Landry Fields, New York
5) Gary Neal, San Antonio
6) Greg Monroe. Detroit
Voor welk team ben jij eigenlijk? Vast een team met geweldige fans, maar 0 resultaten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 07:13 schreef zeebeschuit het volgende:
Lekker voor ze met hun pauperfans. Artest hopelijk ook suspended.
Het is wel typisch dat LA uitgefloten wordt. Dat zie je toch bijna alleen in LA.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Multiply het volgende:
[..]
Voor welk team ben jij eigenlijk? Vast een team met geweldige fans, maar 0 resultaten.
Kan ook zijn omdat, je geen amerikaan bent.. Als je daar geboren bent, dan weet je het wel anders je ouders.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Multiply het volgende:
Ja dat is waar, maar dat is ook omdat de fans veel gewend zijn. Ze zijn gewend aan winnen en accepteren gewoon minder. Alleen als mensen over de Lakers praten is het altijd pauperfans dit Kobe met zijn arrogante kop dat. Beetje vermoeiend.. ik neem toch aan dat je voor het basketbal kijkt.
Ik kan gewoon genieten van een goede wedstrijd tussen de Celtics en de Heat hoewel ik helemaal niks heb met die teams.
Want uitfluiten helpt je team naar de overwinning, goed bedachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Multiply het volgende:
Ja dat is waar, maar dat is ook omdat de fans veel gewend zijn. Ze zijn gewend aan winnen en accepteren gewoon minder. Alleen als mensen over de Lakers praten is het altijd pauperfans dit Kobe met zijn arrogante kop dat. Beetje vermoeiend.. ik neem toch aan dat je voor het basketbal kijkt.
Ik kan gewoon genieten van een goede wedstrijd tussen de Celtics en de Heat hoewel ik helemaal niks heb met die teams.
Als je dat uit mijn bericht haalt zegt dat al genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Want uitfluiten helpt je team naar de overwinning, goed bedacht
Het was naar de Laker-fans in het algemeen gericht, leuk voor je als je het niet accepteert hoe ze spelen, maar ga ze dan niet uitfluiten want daar schiet je niets mee op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Multiply het volgende:
[..]
Als je dat uit mijn bericht haalt zegt dat al genoeg.
Terechtquote:Op donderdag 5 mei 2011 06:15 schreef Djokotron het volgende:
Gasol wordt gewoon uitgefloten en uitgejouwd als ie weer eens als een pussy omhoog gaat en een dunk mist![]()
Het mooie van sport is juist dat je elke wedstrijd iemand hebt voor je kunt zijn. Of juist tegen. En ja, ik mag de Lakers niet nee. Avondje Lakers is meer Hollywood-sterren spotten dan basketbal kijken. Fans in LA komen laat naar wedstrijden en zijn duidelijk kritischer dan andere supporters. Is niet de eerste keer dat ze in eigen huis uitgefloten worden deze playoffs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:57 schreef Multiply het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
En ja, ik mag de Lakers niet nee. Avondje Lakers is meer Hollywood-sterren spotten dan basketbal kijken.
Ben ik het volledig mee eens, als ik naar Atlanta - Bucks kijk maakt het me op voorhand niks uit wie er wint, maar als de game bezig kies je toch een side. Als de Kings en Warriors spelen hoop ik toch dat ze winnen, maar ik ben geen echte fan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
In mijn beleving bestaat de neutrale toeschouwer niet of nauwelijks. Iedereen heeft denk ik in een wedstrijd een voorkeur, al kan het wel zo zijn dat je de ene keer voor een ploeg bent en de volgende keer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |