xie geen foto bij jequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Her kijken viel hem tegen denk k
eigen schuld, hadden ze Gerard er maar in moeten latenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef danilel het volgende:
Volgens mij is er in het huis geen flikker aan.......
nu vat ik "kijkerd" pasquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
De stream doen het al, 3 en 4 dan stream 3 is voor Jo met Flip show en stream 4 is Sharon op de vissenbank met geluid van Jo en Flipquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
HiDi is allang afgehaakt, die ziet SST niet zo zitten(Hij was hier vandaag nog wel)
huh wat? mis ik iets?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En ik Laura..quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb ik niet gemist hoor.......maar ik wil jouw pic nu ook wel hoor
een hoop slechte scherpschutters hierquote:
Lol, maar wel geschikt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Zo dat is een oudje is die uit de tijd van bb1 nl
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
I know.. meestal plakken we de dag er ook aan vast. Na het slenteren door de stad een paar uurtjes naar binnen waar je rustig kan zitten, bij Hans & Brietje of Het Feest Van Sinterklaas ofzo en als het ochtend is lekker ontbijten bij het Novotel met veel sterke koffie en daarna weer vrolijk verder!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pervertquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
heb ik niet gemist hoor.......maar ik wil jouw pic nu ook wel hoor
allemaal stieren joh....quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
op de slowchat een clubbie van team bol
Wij hebben de cursus gedaan bij een school waar het woord af nog gewoon bestaatquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef shomila het volgende:
[..]
Down wordt hier ook gebruikt voor liggen zo leer je het op de cursus.
Maar voor hoelangquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef bull-sjitt het volgende:
flip zich weten los te trekken van JoJo
in de vingers knippen en naar onder wijzen werkt primaquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben de cursus gedaan bij een school waar het woord af nog gewoon bestaat
Precies, maar die trol weet altijd alles beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef shomila het volgende:
[..]
ja maakt niet uit het kan allebei ik gebruik down.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hebben de cursus gedaan bij een school waar het woord af nog gewoon bestaat
tot ze weer wil kroelenquote:
Ongelooflijk hoe die draak die jongen claimt zeg....quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:36 schreef bull-sjitt het volgende:
flip zich weten los te trekken van JoJo
mijne luistert ook naar down. liggen snapt ie geen hol vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu moet ie back..
Spreek je moerstaal, dom wijf!
Kloptquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef shomila het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |