Gelukkig is het hier wel gezelligquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig komt Gordon met zn groepje (LA The Voices) zo een liedje zingen
Als Gordon gaat zingen: ja.quote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Nee echt, komen die gladnekken? YESquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
quote:
Ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Joepie, het hoogtepunt van de avondquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
Ik kan ze ook niet uit elkaar houden en hun namen onthoud ik ook maar niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kan van de groepen alleen van Sim-ran indivueel geen namen noemen..
Heb anders ook geen flauw idee hoe ze van Adlicious heten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou Jeroenquote:
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Ik ga ervandoor. Heel veel plezier met kijken en tot volgende week. Geniet morgen van het warme weer en een prettig weekend gewenst.
Aju.
Doei veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Ik ga ervandoor. Heel veel plezier met kijken en tot volgende week. Geniet morgen van het warme weer en een prettig weekend gewenst.
Aju.
Die zijn ook het moeilijkstquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Dag poep!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar people,
Aju.
RTL moet dan ook veranderen in JeLquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
Echt, als je naar die reclames van programma's kijkt kom je het volgende tegen: Linda - Jeroen - Linda - Linda - Jeroen - hahaha - Jeroen - Linda - gezellig - Jeroen - Linda.
Ik hou er zo vanquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef MissJ het volgende:
We zijn hier ook zo heerlijk positief over alle kandidaten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |