Volgend jaar doen ze vast Bea als thema... met Beat It enzo..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
k zie de vergelijking ook echt.. Koninginnedag en Dancing Queen
ja, nu weer zo'n liedje, wat de neuk heeft dit met Dancing queen te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
Ik had mijn 70's kleding al aan, en stond al te bumpsen met mijn heupen helemaal in de mood voor ABBA
Vrouwen die zingen en dansen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, nu weer zo'n liedje, wat de neuk heeft dit met Dancing queen te maken?
Wel erg breed. Rolfbreed bijna!quote:
Niet de excuus negert maar de choreograaf negertquote:
quote:
Een belangrijkere vraag is: wat heeft hij meegenomen uit het huis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Abba schreef liedjes en sommige hebben ze nog niet geschreven (unwritten). Denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen (heb eten gehaald in de keuken), de connectie met dancing queen van dit nummer is....?
het is de titelsong van een film, die iets koninklijks heeftquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik kom net weer binnenvallen (heb eten gehaald in de keuken), de connectie met dancing queen van dit nummer is....?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abba schreef liedjes en sommige hebben ze nog niet geschreven (unwritten). Denk ik.
Kunnen er 2 uit deze week? Ed en Jessicaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef MissJ het volgende:
Ik begrijp ook hier de connectie met Dancing Queen niet hoor.
verder vind ik het echt helemaal niks dit.. maar dat kan ook komen omdat ik haar stem niet zo fijn vind.
Dittesquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Balisto het volgende:
Haar stem begint nu echt te irriteren en ze is nogal arrogant.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
Over twee weken ben ik ook zestien!!Over 2 maanden word ik het dubbele van 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en kijk er totaal niet naar uit
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ze is niet arrogant, het komt een beetje door haar uiterlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Balisto het volgende:
Haar stem begint nu echt te irriteren en ze is nogal arrogant.
het doet geen pijn, uit ervaring.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Over 2 maanden word ik het dubbele van 16en kijk er totaal niet naar uit
Broekkiequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben het driedubbelequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |