Als je vanavond gaat word je zelfs op de grote markt dood gedruktquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef cherishable het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Groningen vanavond en morgen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:01 schreef cherishable het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Groningen vanavond en morgen?
maar wel een bazenstadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
Greuninge, emaal oan de aandere kaant vant laand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Veel plezierquote:
Brabant, Eindhoven. X Z.quote:
Ja, ik wilde op stap gaan, maar niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hmm.. hoop dat het hier wegblijft allus
Kut welquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik wilde op stap gaan, maar niet zo.
Mjaquote:
Is er morgen niet veel aan dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja. Koninginnennacht is normaal wel echt vet.
Jawel, ook welquote:
Oh da's minder zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, ook wel. Maar dan moet ik om 5 uur werken
.
Kweet niet. Vrienden van me gaan nu niet, maar mensen van m'n school/minder 'bekende' vrienden zeg maar die ik normaal wel op stap tegenkom weet ik niet of die gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh da's minder zegMja, dan zijn er niet veel mensen neem ik aan in de stad?
Naja, ik ga weer ff Xfactor kijken hier. Groetjenssssss en tot ziens allusIk kom vast vaker via Pizza hier.
watwatwtawatwtatw uitlegquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:48 schreef Inverted_World het volgende:
Zo dat was gezellig met omdatappel
Vond je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:48 schreef Inverted_World het volgende:
Zo dat was gezellig met omdatappel
Natuurlijk, ik heb picsquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
Heb je dr nou geneukt of wat
We willen details ja
Mobiel FOK!ken ftw.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef Furdinand het volgende:
Aaaa mijn trein heeft een kwartier vertraging
Poste?quote:
Tuurlijkquote:
Ik ben niet zo fan van foto's.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef dralion13 het volgende:
Hand voor appel, wat is deze
Welke kleur dan? Ziet er vrij ongelakt uit eigenlijk :S
Nee, dan moet ik werken, sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
o trouwens appel, heb je maandag eind van de middag tijd?
Dan ben ik weer in wageningen, dus kan ik wel even langskomen
Ah, vandaar dat het niet te zien is op de fotoquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van foto's.
Lichtroze.
Ik dacht dat je niet durfde af te spreken met de damesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
o trouwens appel, heb je maandag eind van de middag tijd?
Dan ben ik weer in wageningen, dus kan ik wel even langskomen
Kennelijk vond Inverted_World deze foto wel tof.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het niet te zien is op de foto
en appel, je weet toch dat je meer voor gek staat op een foto waarop je jezelf verbergt
Ik hield eerst ook niet van foto's, tot ik er achter kwam dat je beter een leuke foto kan hebben dan een foto waarop je jezelf verbergt, terwijl je er dan alsnog herkenbaar op staat.
O dan kom ik je toch even lastig vallen in de appie
Ligt aan de situatie hequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet durfde af te spreken met de dames
Deze is nog wel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kennelijk vond Inverted_World deze foto wel tof.
Mja, deze kon er nog wel mee door vond ik zelf.
Ga dan niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in denhaag
Hehe, nouja. Zo doe ik dan ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Deze is nog wel leuk inderdaad
Maar soms heb je ook van die foto's van mensen die helemaal in elkaar gedoken zijn enzo, dat ziet er echt niet uit
Gelukkigquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, nouja. Zo doe ik dan ook weer niet hoor.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Deze is nog wel leuk inderdaad
Maar soms heb je ook van die foto's van mensen die helemaal in elkaar gedoken zijn enzo, dat ziet er echt niet uit
Huh.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:19 schreef Furdinand het volgende:
Appel waar ben jij dan kom ik naar jou toe
Beetje scheef fietsen, deed hij ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb wel al een beetje op. Is dat erg?
Ik ben niet op de fiets dus moet ik wel bij je blijven slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Beetje scheef fietsen, deed hij ook.
Ik heb geen plek, denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben niet op de fiets dus moet ik wel bij je blijven slapen
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Beach het volgende:
anderhalve fels wijn in mn eetn je leeg hmmm
Wat stoerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Beach het volgende:
Truequote:
Doen. Als hij leuk is zoenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat stoer
Ik kreeg gister 2 bier aangeboden door een jongen
Maar maar, beide keren waren omdat hij met zn vriendin ging zoenen en zn bier kwijt moestquote:
rode is viiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb ook wel eens rode wijn geproefd, was ook niks.Witte wijn weet ik niet.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar maar, beide keren waren omdat hij met zn vriendin ging zoenen en zn bier kwijt moest
Niet aannemen. Herpes en chlamydia alles.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar maar, beide keren waren omdat hij met zn vriendin ging zoenen en zn bier kwijt moest
Ok.quote:
Kloptquote:
maarheb jij dan niog pussy gescoord daar gaat het om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt
Werd daardoor wel een goedkoop avondje
4 gratis bier (ook 2 in het restaurant waar we gala diner hadden)
oh ik voel me zo erg................... peuken gehaald klenmgesopen alles....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet aannemen. Herpes en chlamydia alles.
[..]
Ok.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
oh ik voel me zo erg................... peuken gehaald klenmgesopen alles....
|Daarom spreek ik je niet aan op msn, om netjes te blijven zeg maarquote:
Ik heb ook nog alcohol, misschien een goed idee om mijn misère ermee weg te zuipen. Is niet zo veel though, dus gaat niet werken denk ik.quote:
Valt nog mee dat je je ervan bewust bent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
|Daarom spreek ik je niet aan op msn, om netjes te blijven zeg maar
bbeter weinig dank niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog alcohol, misschien een goed idee om mijn misère ermee weg te zuipen. Is niet zo veel though, dus gaat niet werken denk ik.
Nope, zie vorige topicquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
maarheb jij dan niog pussy gescoord daar gaat het om?
Ja bij sommigen wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je je ervan bewust bent.
outch man....... ik had het toen al genoteerd voor mezelf.......... volgende dag kom ik er sierues op terug met goede tipsquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope, zie vorige topic
Gebrek aan lef en zelfvertrouwen op dat gebied...
Eerst maar eens goed slapen jij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Beach het volgende:
[..]
outch man....... ik had het toen al genoteerd voor mezelf.......... volgende dag kom ik er sierues op terug met goede tips
truste appelquote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef dralion13 het volgende:
Wat nog het ergste was, aan het eind van de avond sprak ik diegene nog even bij de uitgang, zei ze dat ik best wel dronken was, terwijl ik juist het gevoel had dat ik rustig aan deed... (8 bier in 5 uur tijd, tegenover 100ml wodka en 3 bier bij het laatste schoolfeest, in 3 uur tijd)
Ik had niet eens het gevoel dat ik erg dronken was, ik kon nog normaal praten (zeiden andere klasgenoten van me, vandaag toch nog maar even nagevraagd), helder denken. hele stukken met losse handen fietsen zonder erg te slingeren enzo... (fiets eigenlijk alleen met handen aan het stuur als het vrij druk is en ik snel moet remmen)quote:
kijk aar ui dat was 1x mndood emet zoveela aclcoholquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had niet eens het gevoel dat ik erg dronken was, ik kon nog normaal praten (zeiden andere klasgenoten van me, vandaag toch nog maar even nagevraagd), helder denken. hele stukken met losse handen fietsen zonder erg te slingeren enzo... (fiets eigenlijk alleen met handen aan het stuur als het vrij druk is en ik snel moet remmen)
Waarschijnlijk was ze zelf helemaal wasted.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had niet eens het gevoel dat ik erg dronken was, ik kon nog normaal praten (zeiden andere klasgenoten van me, vandaag toch nog maar even nagevraagd), helder denken. hele stukken met losse handen fietsen zonder erg te slingeren enzo... (fiets eigenlijk alleen met handen aan het stuur als het vrij druk is en ik snel moet remmen)
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Beach het volgende:
wat is it ;') ik drink normaal niet zoveel
j a osry ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze zelf helemaal wasted.
[..]
Moet kunnen.
nee ik blijf n og evdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
Ragboer komt over 5 minuten online, dus Beach; of je niet weg wilt gaan.
Nope, ze is zelf niet zo'n drinkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze zelf helemaal wasted.
Ah, op die manier. Vaag dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nope, ze is zelf niet zo'n drinker
De meiden zijn bij mij in de klas een beetje in 2 groepen verdeeld, degene die uitgebreid indrinken (en met een WVOtje naar de zaal gingen waar het gala was) en degene die eigenlijk zonder (of met zeer weinig) alcohol feesten. (een beetje de alternatievelingen)
Godver, zo druk in de stad. Vol met provincialen. Ben maar lekker naar huis gegaan.quote:
grootgelijk ikben lelker in oudewater geblevne geen gekankerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Godver, zo druk in de stad. Vol met provincialen. Ben maar lekker naar huis gegaan.
Wie is dat rechts?quote:
Doei appeltjequote:
Dronken Beachquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
grootgelijk ikben lelker in oudewater geblevne geen gekanker
Ik ben Hans. Hans houdt van herhalen.quote:
Doeggquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei appeltje![]()
![]()
![]()
![]()
jaloers op die foto enzo.
Hallo Hans. Dag Hans.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben Hans. Hans houdt van herhalen.
[..]
Doegg
HELTquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Beach het volgende:
[..]
wattttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Gast, net als ik er benquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Beach het volgende:
[..]
okeeee:') ik ga slapen voerg eruit enzo
Huh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
GODVERDOMME JULLIE HATEN MIJ GEWOON ALLEMAAL HÉ WAT HEB IK FOUT GEDAAN IEMAND LEF OM IN MIJN GEZICHT TE ZEGGEN?
Huh?quote:
Neuken?quote:
Doei Bietsj.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Beach het volgende:
ik ga slapen ben kapot enzooooooooooooooo tot mporgen ochtend
JE HEBT NIKS FOUT GEDAAN, WIJ HEBBEN ALLEEN DE FOUT GEMAAKT OM ER MORGEN VROEG UIT TE WILLEN!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
GODVERDOMME JULLIE HATEN MIJ GEWOON ALLEMAAL HÉ WAT HEB IK FOUT GEDAAN IEMAND LEF OM IN MIJN GEZICHT TE ZEGGEN?
Leugens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
Jammer, Bietsj en Appel gaan slapen. Helemaal alleen op de wereld...
Shit happens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef dralion13 het volgende:
WTF mn vader is gek geworden
Ik ontdek net dat hij een sixpack bavaria 0,0 heeft gekocht![]()
![]()
Klopt, gelukkig is er nog HJ weizner dus ik overleef het welquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig is er nog HJ weizner dus ik overleef het wel
Dan toch liever HJ eigenlijk =/quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nog Safari en een of andere neppe wodka.
Hehe. Ik ben niet zo van bier.quote:
Dure halve litersquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben niet zo van bier.Het is wel te zuipen, maar alleen als t gezellig is, met vrienden ofzo.
Of op schoolreisje, halve liter bier voor 75 cent.
Duits bier.
Hosselen jij.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef dralion13 het volgende:
Ik lees net dat dat meisje dat ik leuk vind er aan zit te denken om als 1 van de weinige (samen met mij en nog een jongen) ook in wageningen te studeren
En dan ook nog eens de zelfde studie als ik
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dure halve liters
Echte bazen drinken AH halve liters a 50 cent per blik
Het heeft nu iig nog nut om mn best voor dr te doen. Anders zou ik haar toch nog maar iets van 13 keer zien ofzo (waarvan 10 keer tijdens examens).quote:
13 keer in 1 jaar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het heeft nu iig nog nut om mn best voor dr te doen. Anders zou ik haar toch nog maar iets van 13 keer zien ofzo (waarvan 10 keer tijdens examens).
Nee tot de examensquote:
Daarna zie je ze ook nog echt wel hoor. Kom van genoeg mensen van m'n middelbare school nog tegen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef dralion13 het volgende:
over 2 weken beginnen die, dan 2 weken examens
nou ja, nog 13 keer tot ik echt vakantie heb (dus na diploma uitreiking)
Ook als je in een andere stad gaat studeren en wonen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarna zie je ze ook nog echt wel hoor. Kom van genoeg mensen van m'n middelbare school nog tegen.
Ja. Op stap.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ook als je in een andere stad gaat studeren en wonen?
Buiten school zie ik mn klasgenoten vrij weinig eigenlijk (kom er wel eens 1 tegen, maar daar blijft het bij)
Momenteel stap ik echt bijna nooit (ga eigenlijk alleen naar schoolfeesten)quote:
Appolquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:17 schreef Omdatappel het volgende:
Niet fijn als je om 6 uur al wakker wordt.
Nee, was middernacht al thuis maar om 4 uur viel ik pas in slaap.quote:
Awh.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, was middernacht al thuis maar om 4 uur viel ik pas in slaap.
Hoi Patjenquote:
Hoi Appeltjequote:
Yoquote:
RKC is lekker op koers jochie.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Omdatappel het volgende:
Bohh, ik ga wat normale kleren aantrekken en eten. So long, gayboyzz
Klopt jaquote:
Ik ben geen gayboyquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef Omdatappel het volgende:
Bohh, ik ga wat normale kleren aantrekken en eten. So long, gayboyzz
RKC-UIquote:
Haha al gekickedquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
RKC-UIIk heb trouwens een RKC-topic gevonden, jaja een eckte. RKC Waalwijk # 4 Terug in de eredivisie !!
Ik ga morgen trouwens naar NAC toe.
Baas!quote:
Meisje tochquote:
Zeroquote:
Lekker Hollands sfeertje daar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie wil er naar de braderie in Volendam? Al mn vrienden zijn naar Amsterdam.
Dat idee heb ik altijd met Volendam. Dat het daar nog echt oer-Hollands is. Eigenlijk wel gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, we lopen allemaal in klompen en hebben allemaal klederdracht aan en tevens praten we allemaal met een accent.
Één grote familie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, we lopen allemaal in klompen en hebben allemaal klederdracht aan en tevens praten we allemaal met een accent.
Fucking tofquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Ragboer, ik heb mijn laptop al twee dagen niet aan gehad, goed he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Niets aan te doen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:36 schreef Ragboer het volgende:
Hihi, Klinker is familie van Jan Smit en van Nick & Simon en Jan Keizer en snuift cocaïne en eet veel vis en heeft brandwonden van de cafébrand. Klinker is echt Volendams.Mega, deze komt in mn fobo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Beach het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Beach het volgende:
[..]
outch man....... ik had het toen al genoteerd voor mezelf.......... volgende dag kom ik er sierues op terug met goede tips
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
kijk aar ui dat was 1x mndood emet zoveela aclcohol
quote:
quote:
Echt?quote:
Wat moest je dan doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:40 schreef Beach het volgende:
Nu is de vraag of ik nog wegga of niet....... ik moest er al om kwart voor 9 zijn.
En heeft zich hard verslapen.quote:
Kusje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje hoofdpijn hoor.
Laat dan maar zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je alleen nog maar meer hoofdpijn.
sryquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat dan maar zittenik wacht wel tot een gewillige jongedame het aanbiedt dan.
Niet gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een vriendin is me aan het overhalen om naar amsterdam te gaan, hmmm.
gewoon gaan dan! lekker gezellig drukquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je zelf wil dan moet je gewoon gaan, is toch gezellig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan je toch alsnog met ze gaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik zou met een hele groep vrienden gaan en die afgezegd, dus hmm stom
Ohhh ga dan gewoon met die vriendin mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee man, die zijn al om half 10 vertrokken.
Hier.quote:
Er is ook niks boeiends aan Koninginnedag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:58 schreef Ragboer het volgende:
Amsterdam is zo teringdruk, je kan beter op een gewone stapavond gaan of lekker een middagje shoppen ipv koninginnedag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |