Ja en wel mannen van boven de 40 willenquote:
In het echt zat ik echt van WOW, ze is echt mooi irlquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Angela's nieuwe haarkleur staat echt superDie ziet er beter uit dan Stees met die abrikozenlippen
Omdat we moeten SMS'en!quote:
Psst, dat was ze al een tijdjequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Stacey hè, volgens mij heeft ze gewoon te veel vinger in de keel gestoken. Je kunt niet in één week broodmager worden.
Zag Martijn er nou ook beter uit in het eggie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
In het echt zat ik echt van WOW, ze is echt mooi irl
meende mij toch te herinneren dat ze eerst een wat dikkere kop had.quote:
Ja hihiquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag Martijn er nou ook beter uit in het eggie?
Jup, huidaandoeningquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Collegaatje zat 2 weken geleden vlak achter Gordon en ze vertelde dat hij hele lelijke handen heeft met allemaal witte dingen en daarom zijn handen steeds verstopt.
Das psioriasis, kan ie niks aan doen, dat is wel serieus een lastige huidaandoening. Heel veel van die 'witte dingen', kom je niet vanaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Collegaatje zat 2 weken geleden vlak achter Gordon en ze vertelde dat hij hele lelijke handen heeft met allemaal witte dingen en daarom zij handen steeds verstopt.
Misschien helpt de nieuwe ravage ook niet mee op haar hoofdquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
meende mij toch te herinneren dat ze eerst een wat dikkere kop had.
Opgedroogde smegma? Of wratten denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Collegaatje zat 2 weken geleden vlak achter Gordon en ze vertelde dat hij hele lelijke handen heeft met allemaal witte dingen en daarom zijn handen steeds verstopt.
hier is niet in het westen denk ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
Miran hier waait het knoerhard, dus ergens onweer bij ons ja
Hij heeft toch psoriasis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Opgedroogde smegma? Of wratten denk ik.
Oh ik wist wel dat hij reuma had, maar niet dat hij ook psoriasis had.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das psioriasis, kan ie niks aan doen, dat is wel serieus een lastige huidaandoening. Heel veel van die 'witte dingen', kom je niet vanaf.
Schiedam en Spijkenissequote:
Nou die afgetrokken pek met veren vorige week scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien helpt de nieuwe ravage ook niet mee op haar hoofd
Ja, en suikerziektequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik wist wel dat hij reuma had, maar niet dat hij ook psoriasis had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |