Ik weet niet wat Stacey haar eigen bouw is, maar als je Wendy als 20-jarige als danseresje ziet bij Haddaway, die heeft echt zo'n super danslijfquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Wendy ook weer, haar heupbotten komen door haar jurkje heen
WUT? Was Wendy een keer dik??quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Stacey haar eigen bouw is, maar als je Wendy als 20-jarige als danseresje ziet bij Haddaway, die heeft echt zo'n super danslijfWordt gewoon niet dik.
(behalve die ene keer bij VOH)
Klopt, die is altijd uberslank geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Stacey haar eigen bouw is, maar als je Wendy als 20-jarige als danseresje ziet bij Haddaway, die heeft echt zo'n super danslijfWordt gewoon niet dik.
(behalve die ene keer bij VOH)
Dat zeg ik dat thema doet helemaal niet er toequote:
Waarom gewoon terecht goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Vindt niemand Adilicious meer goed dan? Waren die vorige week zo slecht dan?
Nadeel van Adilicious vind ik dat geschreeuw!! Schreeuwen kan iedereen wel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Vindt niemand Adilicious meer goed dan? Waren die vorige week zo slecht dan?
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik snap het thema weer eens niet, Total Touch, Dancing Queen
Dance away foreverquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik snap het thema weer eens niet, Total Touch, Dancing Queen
ik hoor nu anders ook aardig wat gegil...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nadeel van Adilicious vind ik dat geschreeuw!! Schreeuwen kan iedereen wel!
Wendy had een 4-maanden zwanger buikjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |