abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:27:57 #51
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96332085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

En normaal draag je een B?
Ja :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:26:29 #52
336017 ecdysiast
Tell me something funny -
pi_96336705
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja. Ik trek mijn bh doorgaans alleen uit bij mensen die mij niet beoordelen op de grootte van mijn borsten, dus da's geen probleem.

En zo kan ik ook eens fatsoenlijk een jurkje aan :)
[..]

Waarom zou je er wat van aantrekken wat andere mensen van jouw borsten vinden?
Als je jezelf gaat aanpassen op wat iedereen wel niet "goed" aan je vindt kan je dor gaan me zulke onzin.
pi_96336751
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef ecdysiast het volgende:

[..]

[..]

Als je jezelf gaat aanpassen op wat iedereen wel niet "goed" aan je vindt kan je dor gaan me zulke onzin.
maar ze benadrukte juist dat ze dat niet deed. Ze draagt dit om kleding er voor haarzelf leuker uit te laten zien, en niet per sé om mannen te laten kwijlen. ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:36:42 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96337115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef ecdysiast het volgende:

[..]

[..]

Het gaat dan ook vooral om wat ik zelf van mn borsten vind.
En als anderen er daardoor ook positiever naar kijken is dat meegenomen. Maar niet mijn prioriteit.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:34:34 #55
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_96339507
Het staat mooi hoor, maar natuurlijke borsten vind ik mooier.

Alles moet tegenwoordig maar omhoog geduwd, geen tepel mag door de kleding priemen, de natuurlijke vorm van borsten wordt verhuld door in een door commercie bedachte vorm bh gestoken te worden.
Ik vind dat echt zonde.
Het schoonheidsideaal qua borsten mag ook door de molen vind ik.

Altijd maar die randen van bh's die op de rug zichtbaar zijn, om bij wat vollere vrouwen niet te spreken over de rolletjes die er dan overheen puilen.

Bh loos vind ik echt mooier. Natuurlijker.

Daarbij: hunkemöller blijft natuurlijk kwaliteit om om te lachen. Als je dan toch bh's wilt dragen gun jezelf dan het beste van het beste. Dat wat lekker zacht is voor je ribben, stof die 's avonds niet in je vel gedrukt staat.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:38:14 #56
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_96339668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef SilkenTofu het volgende:

Alles moet tegenwoordig maar omhoog geduwd, geen tepel mag door de kleding priemen, de natuurlijke vorm van borsten wordt verhuld door in een door commercie bedachte vorm bh gestoken te worden.
Ik vind dat echt zonde.

Altijd maar die randen van bh's die op de rug zichtbaar zijn, om bij wat vollere vrouwen niet te spreken over de rolletjes die er dan overheen puilen.

Daarbij: hunkemöller blijft natuurlijk kwaliteit om om te lachen. Als je dan toch bh's wilt dragen gun jezelf dan het beste van het beste. Dat wat lekker zacht is voor je ribben, stof die 's avonds niet in je vel gedrukt staat.
Er vanuitgaand dat je geen hangtieten hebt...Maar ik ben in principe ook voor natuurlijk
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_96339738
ik vind bh-loos nou echt níet mooi. Of je moet van jezelf echt hele mooie borsten hebben, maar bh-loos de straat op gaan raad ik de meeste vrouwen af..
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:40:14 #58
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_96339767
Ik heb geen hangtieten, maar waarom hebben hangtieten geen bestaansrecht?
Ook hangtieten mogen zijn zoals ze zijn.
pi_96339866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef SilkenTofu het volgende:
Ik heb geen hangtieten, maar waarom hebben hangtieten geen bestaansrecht?
Ook hangtieten mogen zijn zoals ze zijn.
als je dat wil moet je het natuurlijk vooral doen, maar ik zou het zelf niet doen..
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:44:54 #60
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_96339992
Ik ben van mening dat we de borsten zoals we nu op posters zien en in de media het mooiste vinden doordat we dat jarenlang zo hebben gezien. Ik vind dat we alle borsten weer mooi moeten gaan vinden.
Haast geen vrouw durft uit te proberen om zonder bh de deur uit te gaan, want anders gaan ze hangen. Is dat ons niet aangepraat door de commercie? Door bh's te dragen maak je misschien je borstweefsel wel lui en zonder bh's misschien niet. Misschien gaan ze wel hangen.
Ik probeer het in elk geval wel uit, ik ben het zat om in zo'n veel te duur lapje stof met stalen beugels te "moeten" lopen omwille van het schoonheidsideaal.
pi_96340174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef SilkenTofu het volgende:
Ik ben van mening dat we de borsten zoals we nu op posters zien en in de media het mooiste vinden doordat we dat jarenlang zo hebben gezien. Ik vind dat we alle borsten weer mooi moeten gaan vinden.
Haast geen vrouw durft uit te proberen om zonder bh de deur uit te gaan, want anders gaan ze hangen. Is dat ons niet aangepraat door de commercie? Door bh's te dragen maak je misschien je borstweefsel wel lui en zonder bh's misschien niet. Misschien gaan ze wel hangen.
Ik probeer het in elk geval wel uit, ik ben het zat om in zo'n veel te duur lapje stof met stalen beugels te "moeten" lopen omwille van het schoonheidsideaal.
als ik zonder bh loop doen de spieren boven je borsten - tussen je sleutelbeen en arm - ontzettend pijn. En mijn schouders doen ook pijn, dus ik pas :9

Maar het klopt wel dat veel vrouwen "aangepraat" krijgen dat er iets mis is met de grootte van hun borsten.
Maar aan de andere kant, als je gelukkig wordt van push-up bh's moet je het zelf weten.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:54:34 #62
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_96340435
Tuurlijk, ieder voor zich.
Als je geen last hebt van je borsten met bh en anders wel dan moet je gewoon lekker een bh dragen.

Mijn borstweefsel moest eerst een paar dagen wennen toen ik stopte met heel goede bh's te dragen, maar nu wil ik niet meer terug. Ik voel me echt vrijer.
Rennen naar de trein doet zonder bh minder zeer dan met bh (als ik een sportbh aan zou hebben zou dit natuurlijk het lekkerste zijn).
Mijn ademhaling is zelfs beter geworden, ik kan nu dieper ademen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:56:12 #63
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_96340515
Kijk eens naar fotos van stammen uit de rimboe. Hebben die nou van die prachtige stevige borsten? Valt volgens mij wel mee (hoewel ik best open sta voor de theorie...)

Dan nog, er is een groot verschil tussen een lapje stof en een push up beha. Wat grootte betreft mogen mensen zich inderdaad best wat minder zorgen gaan maken
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_96340531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef SilkenTofu het volgende:
Tuurlijk, ieder voor zich.
Als je geen last hebt van je borsten met bh en anders wel dan moet je gewoon lekker een bh dragen.

Mijn borstweefsel moest eerst een paar dagen wennen toen ik stopte met heel goede bh's te dragen, maar nu wil ik niet meer terug. Ik voel me echt vrijer.
Rennen naar de trein doet zonder bh minder zeer dan met bh (als ik een sportbh aan zou hebben zou dit natuurlijk het lekkerste zijn).
Mijn ademhaling is zelfs beter geworden, ik kan nu dieper ademen.
dat is dan wel weer fijn, maar ik heb best wel wat borst maar ben verder heel erg dun. Zonder heb ik het gevoel dat ze en alle kanten op klappen en dat het pijnlijker is..
maar ik draag dan wel weer hele goeie (dure :( ) bh's..
pi_96340539
Afrikaanse stamvrouwen zijn het goede voorbeeld hoe borsten worden zonder BH.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:04:54 #66
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_96340913
Nee, de huidstructuur van Afrikaanse stamvrouwen is heel anders. Als je kijkt naar hoe de borsten zijn van begin af aan zie je dat ze gelijk al wat hangvorm hebben, ook bij de jongere vrouwen daar. Dat is genetisch bepaald. Ook het feit dat ze weinig vetreserve hebben maakt dat ze daar vlees kwijtraken wat de stevigheid wegneemt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:12:36 #67
127981 Misstique
11-07-2014
pi_96341251
Voelen je borsten niet heel pijnlijk aan na een dagje opgesloten te hebben gezeten in zo'n BH?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 14:13:51 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_96341296
Als ik de foto van de advertentie zie die hieronder steeds verschijnt :') dan vind ik het niet mooi en het lijkt ook net alsof het heel strak zit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:53:08 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96342881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef SilkenTofu het volgende:

Ik vind dat echt zonde.

Onder BH vind ik niet prettig. Het zit niet lekker en daarnaast ben ik haast een jongetje zonder BH. Het is dat ik heupen heb :')

En niet iedereen kan onwijs dure BH's betalen. Hunkemöller is al tig keer beter dan H&M of HEMA.

Daarnaast: misschien wil ik wel toegeven aan een schoonheidsideaal dat is opgelegd door de media. Dat maakt toch niet uit? Jij wil het niet, ik wil het wel :)
pi_96343418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Onder BH vind ik niet prettig. Het zit niet lekker en daarnaast ben ik haast een jongetje zonder BH. Het is dat ik heupen heb :')

En niet iedereen kan onwijs dure BH's betalen. Hunkemöller is al tig keer beter dan H&M of HEMA.

Daarnaast: misschien wil ik wel toegeven aan een schoonheidsideaal dat is opgelegd door de media. Dat maakt toch niet uit? Jij wil het niet, ik wil het wel :)
maar je draagt normaal toch B? Dat is toch niet jongetje..?
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:09:30 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96343561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef linpunt het volgende:

[..]

maar je draagt normaal toch B? Dat is toch niet jongetje..?
Cupmaten zijn mij een raadsel. Eerlijk waar.
Ik kom niet in een A (tenzij ik 4-boobs wil zijn), maar als je me zonder BH ziet zou je dat niet zeggen. Ik heb weinig borstweefsel.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:20:37 #72
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96344006
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
En dan zeker mannen vies aankijken als ze er naar kijken?
_O-
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96346235
Ik vind het wel mooi hoe hij je borsten netjes tegen elkaar aan drukt. Ik heb al een vrij grote cup, alleen ik heb geen mooi decolleté. Het is alleen zonde dat ie je borsten 2 cupmaten groter maakt..
pi_96346318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe hij je borsten netjes tegen elkaar aan drukt. Ik heb al een vrij grote cup, alleen ik heb geen mooi decolleté. Het is alleen zonde dat ie je borsten 2 cupmaten groter maakt..
als ik balconet-bhs draag doen ze dat ook, zonder pads dat je ineens een E hebt ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Cupmaten zijn mij een raadsel. Eerlijk waar.
Ik kom niet in een A (tenzij ik 4-boobs wil zijn), maar als je me zonder BH ziet zou je dat niet zeggen. Ik heb weinig borstweefsel.
wat is je ondermaat dan?
pi_96346338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef linpunt het volgende:

[..]

als ik balconet-bhs draag doen ze dat ook, zonder pads dat je ineens een E hebt ;)

[..]

wat is je ondermaat dan?
Ja, ik zou F hebben met deze bh. :') Maar dan ga ik eens kijken naar balconets. Goede tip! Bedankt. (:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')