SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Tsja. Ik trek mijn bh doorgaans alleen uit bij mensen die mij niet beoordelen op de grootte van mijn borsten, dus da's geen probleem.quote:
Als je even een foto van je kont post, dan kan ik je daarop beoordelen, en kun je je vervolgens uitkleden...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik trek mijn bh doorgaans alleen uit bij mensen die mij niet beoordelen op de grootte van mijn borsten, dus da's geen probleem.
En zo kan ik ook eens fatsoenlijk een jurkje aan
Ja! Natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
En dan zeker mannen vies aankijken als ze er naar kijken?
Brakke phone-picsquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Foto's zijn niet echt van denderende kwaliteit, maar het verschil mag er wezen.
NSFW.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef Curri het volgende:
Resultaat mag er zeker wezen, alleen is dit niet bevorderlijk bij een onenightstand..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon ding trek je ook niet standaard bij ieder topje aan.quote:
Zonder shirt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
Ooh even een 2nd opinion in real live: ik vond het erg mooi staan, borsten waren mooi gevormd en ook zonder shirt () zag het er mooi en natuurlijk uit
Nouja, ik mocht er een blik in werpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik kan je zeggen, dat het op beide foto's om yuki gaat, ken haar daar goed genoeg voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Meddo het volgende:
Spam! Foto is niet dezelfde persoon!1!
Zie ketting/bruin vlekje
Eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef RianaLuna het volgende:
Kan je niet gewoon blij zijn met je borsten zoals ze zijn?
Foto 1 is eerder gemaakt dan foto 2. Toen had ik het kettinkje niet om.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Meddo het volgende:
Spam! Foto is niet dezelfde persoon!1!
Zie ketting/bruin vlekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Waarom die bh dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik trek mijn bh doorgaans alleen uit bij mensen die mij niet beoordelen op de grootte van mijn borsten, dus da's geen probleem.
Dude... sommige kleren zitten gewoon mooier als alles opgevuld is.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:40 schreef zarGon het volgende:
Ja, het ziet er leuker uit voor de ogen, maar de inhoud blijft hetzelfde. Je nept jezelf. En de mannen die je borsten zien. Hm, <insert peptalk over wees blij met jezelf en wat je hebt>.
Dat begrijp ik ook wel hoor. TS gaf dat ook aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dude... sommige kleren zitten gewoon mooier als alles opgevuld is.
En een andere user ook:quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
En zo kan ik ook eens fatsoenlijk een jurkje aan
Ik krijg alleen het idee dat het (vooral) wordt gebruikt om de borsten groter te laten lijken (ja, d'oh, daarmee haalt Hunkemöller potentiële klanten over tot aanschaf) en het gewoon mooi meegenomen is dat bepaalde kleding mooier zit. De intentie, daar gaat het mij om.quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:37 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Zon ding trek je ook niet standaard bij ieder topje aan.
Dat trek je aan bij topjes waardoor het lijkt alsof je geen tieten hebt, die zitten veel mooier door zon bh.
Ik kan een heleboel leuke topjes en jurkjes niet aan omdat ik zo klein ben van boven. Deze bh kan daar een eind aan maken.quote:Op zondag 1 mei 2011 04:40 schreef zarGon het volgende:
Ja, het ziet er leuker uit voor de ogen, maar de inhoud blijft hetzelfde. Je nept jezelf. En de mannen die je borsten zien. Hm, <insert peptalk over wees blij met jezelf en wat je hebt>.
Waarom is het belangrijk dat de intentie "goed" is? Hunkemoller is een commercieel bedrijf. De intentie zal ze aan hun aars oxideren. Ze willen verkopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel hoor. TS gaf dat ook aan.
[..]
En een andere user ook:
[..]
Ik krijg alleen het idee dat het (vooral) wordt gebruikt om de borsten groter te laten lijken (ja, d'oh, daarmee haalt Hunkemöller potentiële klanten over tot aanschaf) en het gewoon mooi meegenomen is dat bepaalde kleding mooier zit. De intentie, daar gaat het mij om.
quote:Op zondag 1 mei 2011 05:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als de BH uitgaat zie je alsnog dat de tieten in kwestie 2x zo klein zijn als verwacht, dus misleiding is het.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik juist wel relaxed.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:17 schreef 9611Niels het volgende:
Als de BH uitgaat zie je alsnog dat de tieten in kwestie 2x zo klein zijn als verwacht, dus misleiding is het.
Daar zijn er vast genoeg van, maar dat is hun probeem.quote:Op zondag 1 mei 2011 05:25 schreef zarGon het volgende:
Ik krijg alleen het idee dat het (vooral) wordt gebruikt om de borsten groter te laten lijken
Dat is dan weer waar, klacht ingetrokken.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Vind ik juist wel relaxed.
Bij den naakten vrouw zijn kleinere maten altijd mooier IMHO, maar met veel lagen kleren aan is groter weer leuk, want dan kun je van afstand toch nog wat zien.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 1 mei 2011 23:54 schreef Drinky het volgende:
waarschuwing; dat soort troep verkondig je maar tegen je vuilnisbak, als je ermee rammelt.
Ik heb een 80C gekocht, maar die maat heb ik écht niet van mezelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wauw, resultaat is erg mooi! Welke cupmaat heb je van jezelf dan?
Hmm ik snap het nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een 80C gekocht, maar die maat heb ik écht niet van mezelf.
Qua looks geef ik het een AHet schijnt een B te zijn.
Van deze heb ik een C nodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hmm ik snap het nietkoop je altijd een 80C of moet je van die BH een 80C kopen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu maar hopen dat TS een jongen treft met een stel sokken in zijn onderbroek en vervolgens 5 cm blijkt te hebben
Eens kijken of het wederzijds is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |