abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96145024
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je had het net over naïef voetbal... Dan zie je juist eerder spektakel. Verwachten dat het met deze belangen gaat knallen IS naïef. En daarbij, als Real minder gesloten speelt maar met 5-0 verliest dan noemen bepaalde mensen dat ook saai, want Barcelona wint weer eens. Het is toch nooit goed.
Vandaar dus. Naief voetbal op dit niveau zie je nauwelijks. Gedoe er omheen maakt er nog iets van. Bij 'n wedstrijd van bv. Man Utd heb je dat niet en daar wordt dan ook minder lang over nagesproken.
pi_96145118
Mourinho heeft het briljant gespeeld eigenlijk. Nu zal iedereen op Barcelona en de scheids letten. Waarbij iedere fopduik bevestigd wordt met "zie je wel" idem bij overtredingen van Real. En dan hoopt Mourinho wat te kunnen forceren natuurlijk (wat ik niet denk dat gaan lukken, maar dat terzijde)
pi_96145824
Ik zie het niet gebeuren dat de scheidsrechter nu opeens ook voor Barça de regels gaat toepassen en Sergio binnen 10 minuten met 2x geel voor diven en zuigen van het veld gaat sturen.
pi_96146746
Deel 11 8)7 Deze reeks gaat naadloos over in de "wedstrijd" van dinsdag :D
pi_96146871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef Halcon het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat de scheidsrechter nu opeens ook voor Barça de regels gaat toepassen en Sergio binnen 10 minuten met 2x geel voor diven en zuigen van het veld gaat sturen.
"Zie je wel"
pi_96147010
Real speelde ook bij die 5-0 'gesloten' hoor. Alleen toen faalde het en nu doet iedereen alsof hij aanvallend speelde.
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 19:43:54 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_96151825
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_96151991
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:34 schreef Confetti het volgende:
Real speelde ook bij die 5-0 'gesloten' hoor. Alleen toen faalde het en nu doet iedereen alsof hij aanvallend speelde.
Maar ze speelden meer pressie waardoor er steeds ruimte achter hun kwam te liggen.
pi_96153183
quote:
_O_

Bij Barça waren ze zeker geen lieverdjes, maar Mourinho, en met hem de rest van Real, is wel de laatste die daar commentaar op mag hebben.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_96156935
quote:
Eindelijk alle feiten in beeld. Wat een hypocriete clown...
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:08:26 #11
290156 Kekster
Portugoal!
pi_96159118
quote:
En zoals altijd word alles wat negatief is over Barcelona natuurlijk niet getoond, net als in de Nederlandse pers. Die rode kaart voor Pinto hoor je niks over. Het aannaaien van rooie kaarten van Busquets en Pedro, de vergelijkbare actie van Busquets waar Pepe rood voor kreeg om maar een paar dingen te noemen :')

En waarom zie je alleen die (terecht) afgekeurde goal van Barcelona tegen Inter en niet die rode kaart van Inter die helemaal nergens op sloeg? Wie zegt dat Barcelona überhaupt had gescoord tegen 11 man? En alle schandalen tegen Chelsea heeft menig Barcelona fan natuurlijk al lang verdrongen :')
pi_96160299
Mensen die zeggen dat die rode kaart op Pepe onterecht was. :')

Mensen die zeggen dat die rode kaart aangemeerd was. :')

Kijk eens hoe fucking dom hij in komt, kijk daarna wat er moet Alves gebeurd, z'n voet vliegt METEEN de andere kant op, hij draait bijna 360 graden. Dat kan een mensen niet uit zichzelf doen, daar is een kracht van buitenaf nodig, bijvoorbeeld een gestrekt been van een speler.

Hoe de fuck kan Dani Alves zo ontzettend snel met z'n voet terug draaien als Pepe hem niet had geraakt? Iemand die mij dat kan uitleggen en ook kan beargumenteren?

[ Bericht 2% gewijzigd door ForumPimp op 29-04-2011 22:42:16 ]
pi_96160692
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:08 schreef Kekster het volgende:

[..]

En zoals altijd word alles wat negatief is over Barcelona natuurlijk niet getoond, net als in de Nederlandse pers. Die rode kaart voor Pinto hoor je niks over. Het aannaaien van rooie kaarten van Busquets en Pedro, de vergelijkbare actie van Busquets waar Pepe rood voor kreeg om maar een paar dingen te noemen :')

En waarom zie je alleen die (terecht) afgekeurde goal van Barcelona tegen Inter en niet die rode kaart van Inter die helemaal nergens op sloeg? Wie zegt dat Barcelona überhaupt had gescoord tegen 11 man? En alle schandalen tegen Chelsea heeft menig Barcelona fan natuurlijk al lang verdrongen :')
Dit filmpje gaat daar dan ook helemaal niet over, dit filmpje laat zien hoe hypocriet het gedrag van Mourinho is (misschien een tip voor de volgende keer, kijk eens naar de titel). Niemand met een beetje verstand zal zeggen dat Barça niets heeft gedaan, alleen Mourinho doet voorkomen of het alleen van de kant van Barça kwam. Dit filmpje laat zien dat dat nergens op slaat, en geeft daarbij ook nog eens aan hoe idioot de claim "ik zou me schamen de CL zo te winnen" is.
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:45:00 #14
290156 Kekster
Portugoal!
pi_96160857
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef ForumPimp het volgende:
Mensen die zeggen dat die rode kaart op Pepe onterecht was. :')

Mensen die zeggen dat die rode kaart aangemeerd was. :')

Kijk eens hoe fucking dom hij in komt, kijk daarna wat er moet Alves gebeurd, z'n voet vliegt METEEN de andere kant op, hij draait bijna 360 graden. Dat kan een mensen niet uit zichzelf doen, daar is een kracht van buitenaf nodig, bijvoorbeeld een gestrekt been van een speler.

Hoe de fuck kan Dani Alves zo ontzettend snel met z'n voet terug draaien als Pepe hem niet had geraakt? Iemand die mij dat kan uitleggen en ook kan beargumenteren?
:')

Alves staat met 1 voet op de grond, iedereen met een beetje motoriek kan wel een pirouette maken, daar hoef je niet eens de theaterlessen van Barcelona voor gevolgd te hebben.
pi_96161716
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef Kekster het volgende:

[..]

Alves staat met 1 voet op de grond, iedereen met een beetje motoriek kan wel een pirouette maken, daar hoef je niet eens de theaterlessen van Barcelona voor gevolgd te hebben.
Sorry, maar je bent gewoon blind als je dat niet ziet.

Nog even een keer in HD en een aantal keer in slowmotion. Misschien dat je het nu wel goed ziet.
pi_96162102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Sorry, maar je bent gewoon blind als je dat niet ziet.

Nog even een keer in HD en een aantal keer in slowmotion. Misschien dat je het nu wel goed ziet.
Vreemd, hier raakt Pepe hem wel... Hoe kan dat nu ineens?
pi_96162177
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef M.rak het volgende:

[..]

Vreemd, hier raakt Pepe hem wel... Hoe kan dat nu ineens?
[ afbeelding ]
Dat andere filmpje is niet vloeiend genoeg, waardoor er redelijk wat frames missen en dus ook de frames waarbij Alves geraakt wordt.
pi_96162251
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat andere filmpje is niet vloeiend genoeg, waardoor er redelijk wat frames missen en dus ook de frames dat Alves geraakt wordt.
Klopt, wel opvallend dat alle media dit klakkeloos overnemen, zonder ook maar enige vorm van onderzoek. Al even opvallend is dat Real het bewerkte filmpje (bewust of onbewust, maar ik vermoed bewust) op hun site heeft gezet als aanklacht tegen Alves.
pi_96162785

Of hij hem nou raakt of niet, het is gewoon rood.

Doei. :W
★★★
pi_96162840
quote:
Dit dus.. het is gewoon een hypocriet, hij wilt iedereen manipuleren dat hij voordeel krijgt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:

Of hij hem nou raakt of niet, het is gewoon rood.

Doei. :W
Inderdaad.. onbesuisd inkomen kun je rood voor geven, dit is gewoon onbesuisd/der mate gevaarlijk inkomen.
pi_96162927
Sowieso kan je volgens mij niet zo'n beweging maken als je niet geraakt wordt. :')
pi_96163152
quote:
Mooi filmpje ..

Mourinho :N
★★★
pi_96163197
Barcelona :')
pi_96164974
quote:
Succesfactor Puyol ruim een jaar ongeslagen bij Barça
28/04/2011 11:58

Speelminuten voor Carles Puyol staan bij Barcelona garant voor succes. De aanvoerder van de Catalaanse succesformatie verloor al ruim een jaar niet meer met de Spaanse titelhouder.

Woensdagavond bleef Puyol in de halve finale van de Champions League voor de dertigste keer op rij ongeslagen. Bij aartsrivaal Real Madrid boekte de Catalanen een imposante 2-0 zege, waardoor de return in Camp Nou een formaliteit lijkt te worden.

Voor de laatste verliespartij van Barcelona met Puyol in de gelederen moeten we één jaar en acht dagen terug. Op 20 april 2010 verloor het sterrenensemble in Milaan met 3-1 van de latere winnaar van de Champions League: Internazionale. In de return volstond een nipte nederlaag (0-1) voor de Nerazzurri, destijds onder leiding van José Mourinho, om de eindstrijd te bereiken.

Sinds die pijnlijke nederlaag zegevierde Puyol in liefst 26 officiële duels en stapte hij vier keer van het veld met een remise. Met andere woorden: Barcelona verloor dit seizoen niet met Puyol binnen de lijnen.

Bij dit gegeven valt een kanttekening te plaatsen. De robuuste verdediger ontbrak in de maanden februari en maart door een knie- en hamstringblessure.

Voor Puyol telt het huidige seizoen hooguit nog zeven duels: vijf competitiewedstrijden, de return in de halve finale tegen Madrid en de mogelijke finale van het miljoenenbal. (Tim Tempelaars)
Wel een baas, Puyol _O_
★★★
pi_96165572
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona :')
Standaard opmerking van een sneue user :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96165635
Herhaling op Sport 1 aan de gang, weer rood voor Pepe. :{
pi_96165760
Terecht deze keer?
★★★
pi_96165812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Terecht deze keer?
Je bedoel dat ie eindelijk rood heeft gepakt?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96167458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wel een baas, Puyol _O_
Maar hoeveel wedstrijden ze wisten te winnen zonder Puyol is 25 wedstrijden want ze speelden 55 wedstrijden (33 Competitie, 11 Champions League, 9 Copa del Rey, 2 Supercopa de España) in totaal en Puyol speelde er 26 (of viel in), min nog eens 4 wedstrijden die ze verloren.

Puyol is sowieso een held, daar niet van. :)

Heb trouwens nog wat gevonden, Afellay starte 7 keer in de basis bij Barcelona van de 21 wedstrijden, hij speelde 637 minuten en scoorde 1 keer en had 1 assist. ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door Nober op 30-04-2011 02:35:15 ]
pi_96168075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef tralalala het volgende:
Sowieso kan je volgens mij niet zo'n beweging maken als je niet geraakt wordt. :')
Volstrekt onmogelijk inderdaad, mensen die denken dat het een schwalbe is houden zichzelf voor de gek. 100% rode kaart.
pi_96172201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef tralalala het volgende:
Oefening baart kunst.
pi_96172376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oefening baart kunst.
Vet, dus als ik wat oefen dan kan ik de natuurwetten verbreken? Wel vet op zich.
pi_96172856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:26 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Vet, dus als ik wat oefen dan kan ik de natuurwetten verbreken? Wel vet op zich.
Een beetje schoonspringer kan ook wel zoiets produceren zonder dat ze geraakt worden.
pi_96173007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een beetje schoonspringer kan ook wel zoiets produceren zonder dat ze geraakt worden.
Bron?
pi_96173023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Bron?
Ooit de OS gekeken?
pi_96173033
Wat een onzin hier .. :')

Happel, kan het verplaatst worden naar ONZ?

Het was gewoon rood, ookal raakt hij hem niet.
★★★
pi_96173123
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ooit de OS gekeken?
Ja? Je gaat me toch niet zeggen dat dit je bron is hè?
pi_96173125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin hier .. :')

Happel, kan het verplaatst worden naar ONZ?

Het was gewoon rood, ookal raakt hij hem niet.
Abuuu huilerd :')
pi_96173424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ooit de OS gekeken?
Je moet wel een troll zijn.
pi_96173508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:13 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Je moet wel een troll zijn.
Niet dus. Jij wel?
pi_96173576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet dus. Jij wel?
Nee hoor, ik niet.

Ik ben ook niet blind of slechtziend, dat moet jij dan wel zijn lijkt mij.
pi_96173665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Nee hoor, ik niet.

Ik ben ook niet blind of slechtziend, dat moet jij dan wel zijn lijkt mij.
Lijkt er wel op dat er iets aan je ogen mankeert.
pi_96173755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lijkt er wel op dat er iets aan je ogen mankeert.
Ik twijfelde inderdaad ook even, maar nadat ik de wedstrijd heb gedownload in 1080P en het terug heb gekeken zag ik toch dat Alves geraakt wordt.

Conclusie moet wel zijn dat je slechtziend bent of blind bent, misschien eens langs de opticien?
pi_96173810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:27 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ik twijfelde inderdaad ook even, maar nadat ik de wedstrijd heb gedownload in 1080P en het terug heb gekeken zag ik toch dat Alves geraakt wordt.

Conclusie moet wel zijn dat je slechtziend bent of blind bent, misschien eens langs de opticien?
Post het filmpje dan eens. Uit diverse filmpjes hier blijkt namelijk dat Alves niet werd geraakt.
pi_96173939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Post het filmpje dan eens. Uit diverse filmpjes hier blijkt namelijk dat Alves niet werd geraakt.

Hoe dan ook, rood. Ookal raakt hij Alves niet. :')
pi_96173994
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:33 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Ben je scheel? De video die je post bewijst dat hij hem wel raakt. Maar dat doet er niet eens toe idd.
pi_96174018
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ben je scheel? De video die je post bewijst dat hij hem wel raakt. Maar dat doet er niet eens toe idd.
Hoezo ben ik dan scheel? :')
pi_96174061
quote:

[..]

Ik kan hem niet bold maken (iPad) maar lees het tweede deel van je zin.
pi_96174102
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ik kan hem niet bold maken (iPad) maar lees het tweede deel van je zin.
Je doelt op het feit dat het hoe dan ook rood had moeten zijn, ookal zou Pepe hem niet geraakt zou hebben, want dit beweren de meeste mensen. (Madrid fans)
pi_96174151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Je doelt op het feit dat het hoe dan ook rood had moeten zijn, ookal zou Pepe hem niet geraakt zou hebben, want dit beweren de meeste mensen. (Madrid fans)
Oh je bedoelt met 'ook al' eigenlijk 'ongeacht'? Dan ben ik het met je eens :)
pi_96174190
quote:

[..]

Hij raakt 'm dus niet. Klaar.
pi_96174235
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij raakt 'm dus niet. Klaar.
Terecht rood. Dus maakt niet veel uit of hij hem raakt of niet.
★★★
pi_96174270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Terecht rood. Dus maakt niet veel uit of hij hem raakt of niet.
Da's jouw mening. De mijne is dat de scheidsrechter de straf heeft laten afhangen van de acteerprestaties van Alves.
pi_96174324
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Da's jouw mening. De mijne is dat de scheidsrechter de straf heeft laten afhangen van de acteerprestaties van Alves.
Meningen en feiten zijn 2 dingen die je niet door elkaar moet halen, als het goed is dan heb je dat soort dingen op de basisschool gehad.
pi_96174352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Meningen en feiten zijn 2 dingen die je niet door elkaar moet halen, als het goed is dan heb je dat soort dingen op de basisschool gehad.
Niet elk gestrekt been is rood leert de praktijk. Gewoon een mening dus. Je hoeft ook niet lullig te doen, want jij bent het infantieltje c.q. de driekwarter hier.
pi_96174424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet elk gestrekt been is rood leert de praktijk. Gewoon een mening dus. Je hoeft ook niet lullig te doen, want jij bent het infantieltje c.q. de driekwarter hier.
Gestrekt been, volle snelheid, op speler in = Rood.
★★★
pi_96174458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gestrekt been, volle snelheid, op speler in = Rood.
Als er niemand wordt geraakt, wordt er meestal geen rode kaart gegeven. Zo kun je er tien per wedstrijd geven.
pi_96174465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is een feit dat Alves geraakt is door Pepe met een gestrekt been, en hier heeft Pepe terecht rood voor gekregen.

Je moet eens wat vaker voetbal kijken, want een speler die hard in komt met een gestrekt been is gewoon rood. Donkerrood. Iedereen weet dat.

Heb je trouwens zin in Dinsdag? Hoop dat Madrid dit keer wel aan voetballen komt, anders is het helemaal geen wedstrijd meer joh, zo saai.
pi_96174496
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als er niemand wordt geraakt, wordt er meestal geen rode kaart gegeven. Zo kun je er tien per wedstrijd geven.
Doe nou niet alsof je alles weet.

Hij kan er rood voor geven. Dat doet hij, of het nou te streng is of niet, dat maakt geen fuck uit.
★★★
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:57:19 #60
11102 knep
Mountainfreak
pi_96174524
quote:

[..]

Wat begrijp jij niet aan dit schermprintje :') ?

pi_96174539
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Het is een feit dat Alves geraakt is door Pepe met een gestrekt been, en hier heeft Pepe terecht rood voor gekregen.

Je moet eens wat vaker voetbal kijken, want een speler die hard in komt met een gestrekt been is gewoon rood. Donkerrood. Iedereen weet dat.

Heb je trouwens zin in Dinsdag? Hoop dat Madrid dit keer wel aan voetballen komt, anders is het helemaal geen wedstrijd meer joh, zo saai.
Is geen feit, is jouw inschatting. Daarmee nog geen feit.

Vaak genoeg gezien dat er geen rood voor wordt gegeven, laat staan donkerrood. Onlangs nog Sergio bv.

Ja, ik heb er wel zin in. Barça tikt de bal risicoloos rond en loopt constant te diven, zeiken en te zuigen. Real houdt alleen maar tegen en is ook niet vies van diven, maar door al het gedoe eromheen en het gedoe op het veld is het interessanter dan pakweg Man Utd - Schalke. Ik kijk er wel naar uit in elk geval.
pi_96174544
quote:

[..]

Scheidsrechters en consequent zijn.. Hoeft niet altijd samen te gaan
pi_96174569
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef knep het volgende:

[..]

Wat begrijp jij niet aan dit schermprintje :') ?

[ afbeelding ]
Kijk het hele filmpje eens.
pi_96174576

Dit is geen rood ofwel?

Hij raakt hem niet ..
★★★
pi_96174601
Hopelijk durft Real Dinsdag een beetje te voetballen dan maakt Barca ze helemaal af. ^O^
pi_96174604
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:

Dit is geen rood ofwel?

Hij raakt hem niet ..
Spel lag hier stil als ik me niet vergis?
pi_96174615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Spel lag hier stil als ik me niet vergis?
Scheids floot tegelijkertijd met de actie van Huntelaar.

Maakt dat uit dan?
★★★
pi_96174627
Met 2 benen inkomen.. Maar door geluk iemand net niet raken is dus geen rood volgens jou?
pi_96174651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Scheids floot tegelijkertijd met de actie van Huntelaar.
Scheids stond al met z'n hand in de lucht voor dat Huntelaar zijn actie begon. Bij Real - Barca lag het spel niet stil, maar was het in volle gang. Vind ik wel een verschil.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:04:01 #70
11102 knep
Mountainfreak
pi_96174654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat filmpje van de real site zeker :').
pi_96174658
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef knep het volgende:

[..]

Die ook.
pi_96174666
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef knep het volgende:

[..]

Volgens Halcon staat iedereen op die screen stil, ben bang dat hij over het algemeen een aantal natuurwetten over het hoofd ziet.
pi_96174676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Scheids stond al met z'n hand in de lucht voor dat Huntelaar zijn actie begon. Bij Real - Barca lag het spel niet stil, maar was het in volle gang. Vind ik wel een verschil.

Jij faalt zwaar.
★★★
pi_96174678
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Volgens Halcon staat iedereen op die screen stil, ben bang dat hij over het algemeen een aantal natuurwetten over het hoofd ziet.
Gelul. Jij weet ook wel dat de scheidsrechter aan het marchanderen was.
pi_96174685
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jij faalt zwaar.
Op iemand ingaan tijdens een actie of als het spel stil ligt: geen verschil volgens jou?
pi_96174791

Zo hoort te zijn. Voetbal van beide kanten.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:14:42 #77
11102 knep
Mountainfreak
pi_96174846

Daarnaast, bekijk het eens vanuit het oogpunt van de scheidsrechter, het feit dat iedereen bij het beoordelen extreme slow motion toepast zegt imho voldoende.
pi_96174924
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef knep het volgende:

Daarnaast, bekijk het eens vanuit het oogpunt van de scheidsrechter, het feit dat iedereen bij het beoordelen extreme slow motion toepast zegt imho voldoende.
Die ging af op de reactie van Alves.
pi_96174965
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:11 schreef ForumPimp het volgende:

Zo hoort te zijn. Voetbal van beide kanten.
Thuis 2 - 6 verliezen van Barça in de CL KO... geloof niet dat Mourinho daar veel zin in had.
pi_96175338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom zou je het hele filmpje bekijken als hier duidelijk te zien is dat hij 'm raakt? Screenshot komt rechtstreeks van het filmpje (het origineel, niet het bewerkte van de site van Real Madrid).
pi_96175354
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:41 schreef M.rak het volgende:

[..]

Waarom zou je het hele filmpje bekijken als hier duidelijk te zien is dat hij 'm raakt? Screenshot komt rechtstreeks van het filmpje (het origineel, niet het bewerkte van de site van Real Madrid).
Om er wat meer zicht op te hebben.
pi_96175446
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Om er wat meer zicht op te hebben.
Als de vraag is of hij hem raakt of niet, is zo'n screenshot toch meer dan genoeg? Bewijs is bewijs, het filmpje er om heen verandert daar niks aan. Wat is volgens jou dan nog op dat filmpje te zien?
pi_96175734
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:45 schreef M.rak het volgende:

[..]

Als de vraag is of hij hem raakt of niet, is zo'n screenshot toch meer dan genoeg? Bewijs is bewijs, het filmpje er om heen verandert daar niks aan. Wat is volgens jou dan nog op dat filmpje te zien?
Dat Alves zich enorm aan het aanstellen is en dat de scheidsrechter naar aanleiding van de opgevoerde show een kaart trekt.
pi_96175809
Geweldig gedaan van Alves, Barça doet het slim, en Real doet het ongecontroleerd.

BAAS
★★★
pi_96175904
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldig gedaan van Alves, Barça doet het slim, en Real doet het ongecontroleerd.

BAAS
Slim inderdaad. De scheidsrechters laten het ook toe. Dat laatste vind ik minder, net zoals het hysterische gedoe in bv. de Nederlandse pers.
pi_96175966
Scheidsrechter is ook een held, hij laat voetbal overwinnen, en niet Anti-Voetbal. Ook al zo'n BAAS.
★★★
pi_96175985
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter is ook een held, hij laat voetbal overwinnen, en niet Anti-Voetbal. Ook al zo'n BAAS.
60 minuten lang de bal achterin rond spelen is geen anti voetbal? :?
pi_96176004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat Alves zich enorm aan het aanstellen is en dat de scheidsrechter naar aanleiding van de opgevoerde show een kaart trekt.
Ik geef het op, met jou valt echt niet te discussiëren.
pi_96176028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als je uit speelt mag dat. Uiteindelijk frustreerde het Real en daardoor won Barca.
pi_96176061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:12 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat komt op hetzelfde neer als de tactiek van Real idd. Snap niet dat men in Nederland zo lyrisch is over het spel van Barça. De bal risicoloos rondtikken, zuigen, zeuren bij de scheidsrechter en diven. Veel meer heeft het niet om het lijf.
pi_96176067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
De scheidsrechter moet objectief zijn. Jij begrijpt er echt niets van.
pi_96176075
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:13 schreef M.rak het volgende:

[..]

Ik geef het op, met jou valt echt niet te discussiëren.
Oke, ophoeren dan.
pi_96176095
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oke, ophoeren dan.
:D
pi_96176132
quote:

[..]

Dat komt op hetzelfde neer als de tactiek van Real idd. Snap niet dat men in Nederland zo lyrisch is over het spel van Barça. De bal risicoloos rondtikken, zuigen, zeuren bij de scheidsrechter en diven. Veel meer heeft het niet om het lijf.
Kijk eens wat meer wedstrijden van Barca. Of speelden ze bij Arsenal ook risicoloos ?
pi_96176256
Is Halcon nog steeds niet over het verlies heen? Dat beloofd wat voor dinsdag, dat overleefd hij niet.
pi_96176279
quote:

[..]

Beter dan de bal niet rondtikken, zuigen, zeuren, schoppen en diven.

Dus _O_ Barça
★★★
pi_96176309
quote:

[..]

Als een thuisclub dat toestaat staat het in eigen huis gewoon voor lul. Vooral als het onder de 30% balbezit heeft.

Het was vóór de wedstrijd al duidelijk dat 'het grote koninklijke' Real in eigen huis zeer verdedigend ging voetballen. Als het dan overduidelijk op de counter gaat spelen dan weet je dat Barcelona heel gecontroleerd moest aanvallen. Daarnaast moest de uitspelende ploeg het spelletje maken. Terwijl de krachtsverschillen in het voordeel van Barcelona zijn, maar nou ook weer niet zo groot zijn. Dan is het geweldig om te zien dat de thuisclub de deksel op de neus krijgt voor het laffe spel. Als de thuisploeg het zo laat afweten dan kan de andere club het alleen nog maar beter doen. Of het nou Barcelona is of een andere ploeg, dat maakt niets uit.

Kortom: Real wou door zelf niet te voetballen ervoor zorgen dat Barcelona niet kon voetballen. En dat in eigen huis.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kabolter op 30-04-2011 15:35:56 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:40:04 #98
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_96179093
quote:

[..]

Oke, ophoeren dan.
Volgens de spelregels is gestrekt been een rode kaart. Gevaarlijk inkomen is een rode kaart. Onafhankelijk van of je diegene raakt of niet. Dit is dus een rode kaart.
pi_96179196
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Volgens de spelregels is gestrekt been een rode kaart. Gevaarlijk inkomen is een rode kaart. Onafhankelijk van of je diegene raakt of niet. Dit is dus een rode kaart.
Het is natuurlijk wel lastig om elke 'bijna' overtreding gelijk te straffen, maar je theorie klopt inderdaad.

Barca heeft terecht gewonnen, dit zal Dinsdag niet anders zijn. Als Mourinho een aanvalsplan heeft dan moet het wel verdomd goed zijn.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:47:43 #100
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_96179303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel lastig om elke 'bijna' overtreding gelijk te straffen, maar je theorie klopt inderdaad.

Barca heeft terecht gewonnen, dit zal Dinsdag niet anders zijn. Als Mourinho een aanvalsplan heeft dan moet het wel verdomd goed zijn.
Uiteraard afhankelijk van hoeveel gevaar iets oplevert, maar in principe is het wel de regel ja. Ter verduidelijking, uit het officiele KNVB-regelement:

Zoek de verschillen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')