Hij raakt 'm dus niet. Klaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:33 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hoe dan ook, rood. Ookal raakt hij Alves niet.
Da's jouw mening. De mijne is dat de scheidsrechter de straf heeft laten afhangen van de acteerprestaties van Alves.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terecht rood. Dus maakt niet veel uit of hij hem raakt of niet.
Meningen en feiten zijn 2 dingen die je niet door elkaar moet halen, als het goed is dan heb je dat soort dingen op de basisschool gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's jouw mening. De mijne is dat de scheidsrechter de straf heeft laten afhangen van de acteerprestaties van Alves.
Niet elk gestrekt been is rood leert de praktijk. Gewoon een mening dus. Je hoeft ook niet lullig te doen, want jij bent het infantieltje c.q. de driekwarter hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:48 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Meningen en feiten zijn 2 dingen die je niet door elkaar moet halen, als het goed is dan heb je dat soort dingen op de basisschool gehad.
Gestrekt been, volle snelheid, op speler in = Rood.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet elk gestrekt been is rood leert de praktijk. Gewoon een mening dus. Je hoeft ook niet lullig te doen, want jij bent het infantieltje c.q. de driekwarter hier.
Als er niemand wordt geraakt, wordt er meestal geen rode kaart gegeven. Zo kun je er tien per wedstrijd geven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gestrekt been, volle snelheid, op speler in = Rood.
Het is een feit dat Alves geraakt is door Pepe met een gestrekt been, en hier heeft Pepe terecht rood voor gekregen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet elk gestrekt been is rood leert de praktijk. Gewoon een mening dus. Je hoeft ook niet lullig te doen, want jij bent het infantieltje c.q. de driekwarter hier.
Doe nou niet alsof je alles weet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er niemand wordt geraakt, wordt er meestal geen rode kaart gegeven. Zo kun je er tien per wedstrijd geven.
Wat begrijp jij niet aan dit schermprintjequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er niemand wordt geraakt, wordt er meestal geen rode kaart gegeven. Zo kun je er tien per wedstrijd geven.
Is geen feit, is jouw inschatting. Daarmee nog geen feit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Het is een feit dat Alves geraakt is door Pepe met een gestrekt been, en hier heeft Pepe terecht rood voor gekregen.
Je moet eens wat vaker voetbal kijken, want een speler die hard in komt met een gestrekt been is gewoon rood. Donkerrood. Iedereen weet dat.
Heb je trouwens zin in Dinsdag? Hoop dat Madrid dit keer wel aan voetballen komt, anders is het helemaal geen wedstrijd meer joh, zo saai.
Scheidsrechters en consequent zijn.. Hoeft niet altijd samen te gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kijk het hele filmpje eens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:57 schreef knep het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan dit schermprintje?
[ afbeelding ]
Spel lag hier stil als ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is geen rood ofwel?
Hij raakt hem niet ..
Scheids floot tegelijkertijd met de actie van Huntelaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spel lag hier stil als ik me niet vergis?
Scheids stond al met z'n hand in de lucht voor dat Huntelaar zijn actie begon. Bij Real - Barca lag het spel niet stil, maar was het in volle gang. Vind ik wel een verschil.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Scheids floot tegelijkertijd met de actie van Huntelaar.
Volgens Halcon staat iedereen op die screen stil, ben bang dat hij over het algemeen een aantal natuurwetten over het hoofd ziet.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scheids stond al met z'n hand in de lucht voor dat Huntelaar zijn actie begon. Bij Real - Barca lag het spel niet stil, maar was het in volle gang. Vind ik wel een verschil.
Gelul. Jij weet ook wel dat de scheidsrechter aan het marchanderen was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:04 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Volgens Halcon staat iedereen op die screen stil, ben bang dat hij over het algemeen een aantal natuurwetten over het hoofd ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |