Je bedoel dat ie eindelijk rood heeft gepakt?quote:
Maar hoeveel wedstrijden ze wisten te winnen zonder Puyol is 25 wedstrijden want ze speelden 55 wedstrijden (33 Competitie, 11 Champions League, 9 Copa del Rey, 2 Supercopa de España) in totaal en Puyol speelde er 26 (of viel in), min nog eens 4 wedstrijden die ze verloren.quote:
Volstrekt onmogelijk inderdaad, mensen die denken dat het een schwalbe is houden zichzelf voor de gek. 100% rode kaart.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef tralalala het volgende:
Sowieso kan je volgens mij niet zo'n beweging maken als je niet geraakt wordt.
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef tralalala het volgende:
Sowieso kan je volgens mij niet zo'n beweging maken als je niet geraakt wordt.
Een beetje schoonspringer kan ook wel zoiets produceren zonder dat ze geraakt worden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:26 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Vet, dus als ik wat oefen dan kan ik de natuurwetten verbreken? Wel vet op zich.
Bron?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje schoonspringer kan ook wel zoiets produceren zonder dat ze geraakt worden.
Abuuu huilerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin hier ..![]()
Happel, kan het verplaatst worden naar ONZ?
Het was gewoon rood, ookal raakt hij hem niet.
Lijkt er wel op dat er iets aan je ogen mankeert.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet.
Ik ben ook niet blind of slechtziend, dat moet jij dan wel zijn lijkt mij.
Ik twijfelde inderdaad ook even, maar nadat ik de wedstrijd heb gedownload in 1080P en het terug heb gekeken zag ik toch dat Alves geraakt wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat er iets aan je ogen mankeert.
Post het filmpje dan eens. Uit diverse filmpjes hier blijkt namelijk dat Alves niet werd geraakt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:27 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik twijfelde inderdaad ook even, maar nadat ik de wedstrijd heb gedownload in 1080P en het terug heb gekeken zag ik toch dat Alves geraakt wordt.
Conclusie moet wel zijn dat je slechtziend bent of blind bent, misschien eens langs de opticien?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Post het filmpje dan eens. Uit diverse filmpjes hier blijkt namelijk dat Alves niet werd geraakt.
Ben je scheel? De video die je post bewijst dat hij hem wel raakt. Maar dat doet er niet eens toe idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:33 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hoe dan ook, rood. Ookal raakt hij Alves niet.
Hoezo ben ik dan scheel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:35 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ben je scheel? De video die je post bewijst dat hij hem wel raakt. Maar dat doet er niet eens toe idd.
Ik kan hem niet bold maken (iPad) maar lees het tweede deel van je zin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:33 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Hoe dan ook, rood. Ookal raakt hij Alves niet.
Je doelt op het feit dat het hoe dan ook rood had moeten zijn, ookal zou Pepe hem niet geraakt zou hebben, want dit beweren de meeste mensen. (Madrid fans)quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:38 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ik kan hem niet bold maken (iPad) maar lees het tweede deel van je zin.
Oh je bedoelt met 'ook al' eigenlijk 'ongeacht'? Dan ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:39 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Je doelt op het feit dat het hoe dan ook rood had moeten zijn, ookal zou Pepe hem niet geraakt zou hebben, want dit beweren de meeste mensen. (Madrid fans)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |