ik hoop dat het snel hierheen komt......quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef little_me het volgende:
best rustgevend dat regen geluid, terwijl hier de zon schijnt
Jij ben niet goeeeddddddquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel hierheen komt......
echt niet ik wil morgen naar de kleedjes marktquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop dat het snel hierheen komt......
Zijn niet een beetje dom, maar heel dom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
De Jo fans geloven het nog niet van de sponsoring......willen het niet geloven........
Iets met de berlijnse muur zo dikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef knagsje het volgende:
De Jo fans geloven het nog niet van de sponsoring......willen het niet geloven........
jawel hoor, maar zit nog ver van jou vandaan dus maak je niet drukquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Flashbox al een DM gestuurd.
chinese muur, die is nog veel dikker, als ze maar Joanna en Flip smakzoentjes zien geven, dan gooien ze al hun zakgeld als belgeld of laten ze hun ouders er voor opdraaien,quote:
omdat het helemaal geen sponsor is mss ;')quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Laat maar. Maar het is wel vreemd dat Tofs niet in het rijtje van sponsoren voorkomt op de SST site. Tè opvallend denk ik.
wat net 5quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
omdat het helemaal geen sponsor is mss ;')
zo moeder zo dochterquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Candyfreak het volgende:
Die moeder van Joanna is best wel een eng mens he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |