Ze ZEGGEN dat het mooi weer wordtquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet piepen, het is morgen mooi weer, het wordt een top dag
Er zijn overal street parties. Ik ga straks maar eens even kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
En nu? Geen ringsteken, zaklopen, koekhappen, niks?
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
Neuken ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
Dat vind ik het meest vreselijke aan koninginnedag. Dat gekneuter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef yvonne het volgende:
M'n Londonse schoondochter zal ik morgen eens Queensday laten zien, dat is wat anders dan streetpartiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er zijn overal street parties. Ik ga straks maar eens even kijken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Gone With The Wind maar weer eens aanzetten. Ik voel me zwaar onbevredigd, heb een shotje romantiek nodig.
Het zou het hoogtepunt van deze bruiloft geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest vreselijke aan koninginnedag. Dat gekneuter.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zou het hoogtepunt van deze bruiloft geweest zijn.
Wacht maar als we het niet meer zouden doen, missen we hetquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vind ik het meest vreselijke aan koninginnedag. Dat gekneuter.
Je vindt altijd wel een fokkertje dat je wil bevredigenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga Gone With The Wind maar weer eens aanzetten. Ik voel me zwaar onbevredigd, heb een shotje romantiek nodig.
'Is nou eenmaal' lijkt me onzin. In jouw hoofd wellicht, en een aantal lieden van de kouwe kak. Daar staat geen geschreven wet op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zoenen in het openbaar is nou eenmaal vulgair.
Ze doen het alleen even vlug omdat het plebs dat mooi vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |