en hoe gaat die?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij heeft teveel de reclame van t-mobile bekeken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
had t leuk gevonden als hij t op eind nog even haar 'gedipt' had ofzo en dan gezoend. Als oma toch al binnen wasDan was t publiek echt wild geworden denk ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij heeft teveel de reclame van t-mobile bekeken
erg hequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef trovey het volgende:
Het enge van die reclame is dat je nu ineens iedereen gaat herkennen.![]()
Zelfs de Bisschop is herkenbaar.quote:
Die was vandaag geel van jaloezie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
alleen the queen klopt nietin de commercial is ze te vrolijk
Tenzij je een keer kijkt, zoals ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef trovey het volgende:
Het enge van die reclame is dat je nu ineens iedereen gaat herkennen.![]()
En toch heb je wat gemist.quote:
Komt nog een kans met Harry.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
En toch heb je wat gemist.![]()
Enfin, over 30 jaar kan ik in ieder geval zeggen dat ik deze bruiloft wel gezien heb (die van zijn ouders had ik gemist door vakantiewerk)...als ik dan tenminste nog niet dement ben.
Ik heb niets gemist, als een van die twee nou ''No, I won't'' had gezegd, maar dat komt natuurlijk niet voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
En toch heb je wat gemist.![]()
Enfin, over 30 jaar kan ik in ieder geval zeggen dat ik deze bruiloft wel gezien heb (die van zijn ouders had ik gemist door vakantiewerk)...als ik dan tenminste nog niet dement ben.
Plaatselijke hoertje van om de hoek?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Komt nog een kans met Harry.
Vraag me altijd af met wat voor kroegtijger hij thuis gaat komen
Ach, het huwelijk van zijn ouders duurde ook niet lang, wellicht krijg je al eerder een kans.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist, als een van die twee nou ''No, I won't'' had gezegd, maar dat komt natuurlijk niet voor.Enfin, over 30 jaar kan ik in ieder geval zeggen dat ik er niets aan gemist heb als William Junior of Kate Junior gaat trouwen.
Chelsea was er vandaag bij, dus misschien is het weer aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Komt nog een kans met Harry.
Vraag me altijd af met wat voor kroegtijger hij thuis gaat komen
Toen was ik er nog niet, heb je het opgenomen?? Hahaha.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach, het huwelijk van zijn ouders duurde ook niet lang, wellicht krijg je al eerder een kans.
Ik moest toen nog 3 jaar wachten op mijn eerste videorecorder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet, heb je het opgenomen?? Hahaha.
En die heb ik gemist, ik keek net even naar een smsje.. Of knipperde met mijn ogen..quote:
Had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef roos85 het volgende:
beetje jammer dat er geen foto van Diana in de kerk stond
dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht....iets met not done, the Queen, traditie en zo.
Vergeet niet dat de Koningin daar de touwtjes in handen heeft en niet het bruidspaar en Diana en de Queen waren nou niet bepaald maatjes.
je denkt erg Hollands, Britten zijn niet zo recalcitrant.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook weer zomaar ik had het wel een mooie actie gevonden, puur vanwege the queen
Je moet oma niet boos makenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is ook weer zomaar ik had het wel een mooie actie gevonden, puur vanwege the queen
ben ook erg Hollandsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je denkt erg Hollands, Britten zijn niet zo recalcitrant.
Britten zijn echt te beleefdquote:Als daar in een park bordjes staan met dat je niet op t gras mag doen ze dat niet.
In Nederland ligt het hele grasveld vol mensen dan
Toch echt een andere cultuur wat dat betreft.
Ik vond Maxima d'r jurk ook niet mooi ...jammer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:27 schreef SEMTEX het volgende:
Maxima was een beetje ouwelijk gekleed:
[ afbeelding ]
zo kan je het ook noemenquote:
die jurk was ook mooi, en dat figuurtjequote:En idd hele mooie jurk van haar zus, wat een figuurtje zeg
Die handen van William ook zo vormelijk gevouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef trovey het volgende:
Om nog even terug te komen op het lelijke kind staande bij Kate.
[ afbeelding ]
Die gaat spijt van die foto krijgen over 30 jaar.
Dat dus, ik ben liever in Engeland dan in Nederland onder de mensenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:14 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind Hollanders eerder te rude
En idd hele mooie jurk van haar zus, wat een figuurtje zeg
Ik ben niet lesbisch maar ik heb toch niet echt naar haar gezicht gekekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Nober het volgende:
Pippa (wat een originele naam) heeft geen mooi gezicht, maar je kan niet alles hebben.
Volgens mij kenden ze elkaar toen nog niet, dat is ruim 9 jaar geleden...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef Schieteensevenop het volgende:
wat ik me nou afvraag: Waren prins William en Kate ook op het huwelijk van Maxima en Alexander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |