Haha, ik heb wel wat gezien, een paar uur geleden, toen Kate en Will in de koets zaten, ze lagen voor op oma's koets... interessante race was het niet.quote:
Oma heeft de broek aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze is volgens mij niet eens met de partner keuze
Ja, menig werkgever met veel vrouwen in dienst ook weer blij.quote:
dat zeker, ik was toevallig vrij vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, menig werkgever met veel vrouwen in dienst ook weer blij.
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Ceetje.. het volgende:
"onze" balkonscene is en blijft de beste
Natte inlegkruisjes...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, menig werkgever met veel vrouwen in dienst ook weer blij.
komt Frans Molenaar nog met een analyse van de jurk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef trovey het volgende:
En weer tijd opvullen...nu met de creatieve uitspattingen van het gepeupel.
Kijk vanavond naar RTL Boulevard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
komt Frans Molenaar nog met een analyse van de jurk?
Nou ik vond de 2 kussen wel leuk. Hij nam het initiatief. Bij de andere koningshuizen zag je dat de vrouwen het initiatief namen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Ceetje.. het volgende:
"onze" balkonscene is en blijft de beste
Had je verwacht dat ze al hiphoppend door het kerkpad gingen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Natte inlegkruisjes...
Maar de manier van zwaaien van die tweehoe voorspelbaar wil je het hebben? Oh en natuurlijk een gillende menigte.
Ja klopt en dat terwijl hij duidelijk heel verlegen is met zoveel aandachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou ik vond de 2 kussen wel leuk. Hij nam het initiatief. Bij de andere koningshuizen zag je dat de vrouwen het initiatief namen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
had t leuk gevonden als hij t op eind nog even haar 'gedipt' had ofzo en dan gezoend. Als oma toch al binnen wasDan was t publiek echt wild geworden denk ik
Ja zoiets had het helemaal afgemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
had t leuk gevonden als hij t op eind nog even haar 'gedipt' had ofzo en dan gezoend. Als oma toch al binnen wasDan was t publiek echt wild geworden denk ik
They are British.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef DarkElf het volgende:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze al hiphoppend door het kerkpad gingen?
hij heeft teveel de reclame van t-mobile bekekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ze al hiphoppend door het kerkpad gingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |