Woah! in hoge kwaliteit ziet het er nog erger uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
Mehehe. De paashaas heeft gebeld: hij had nog wat eieren laten liggen..
[ afbeelding ]
sarah vind ik,somsquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ze had ook op Sarah kunnen lijken. En ze kijkt minder nors dan haar zusje.
Ik wacht er nog maar even op, ik wilde nog even de stad in om voor de baby een oranje shirtje te scoren, maar ik kan hem beter nog even voeden voor we in de auto stappen, pak ik nog net de kus meequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Ceetje.. het volgende:
balkonscene is dus pas om 14.30, dan ga ik nog effe wat doen hiero, er komt zo niks van terecht hier
Inderdaad!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Ceetje.. het volgende:
vind ze zo toch wel meevallen
[ afbeelding ]
nu ik 'm zo in z'n geheel zie, valt ie toch wel mee, vind alleen de kleur niet zo, maarjaquote:
qua lelijkheid kan de jurk van Mabel niet overtroffen wordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nu ik 'm zo in z'n geheel zie, valt ie toch wel mee, vind alleen de kleur niet zo, maarja
They are British.quote:
Rennen!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef trovey het volgende:
Wow, die massa die daar in beweging komt....daar moet je niet in stil blijven staan.
Het leek net een tsunami.quote:
Nou, wat een volk op de been zeg.quote:
Ik ben het niet van plan en jaloers ben ik ook al niet, ik vind het gewoon onzin dat dit op allerlei zenders moet worden uitgezonden! Daarnaast is het pure geldverspilling, ik hoorde gisteren bij de NOS dat er zijde behang was in het hotel waar Kate, haar laatste nacht als burgermeisje door bracht. Alsof je zonder zijde behang niet kunt slapen, dan zou ik al héél lang niet geslapen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 06:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
niet zo jaloers, jij trouwt ook wel een keertje
Nog zo'n kwibus met een vrouw met een dubieuze vader.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Ceetje.. het volgende:
vind ze zo toch wel meevallen
[ afbeelding ]
OK, bedankt voor je mening en wat wil je er nu aan doen behalve gewoon de tv uitzetten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben het niet van plan en jaloers ben ik ook al niet, ik vind het gewoon onzin dat dit op allerlei zenders moet worden uitgezonden! Daarnaast is het pure geldverspilling, ik hoorde gisteren bij de NOS dat er zijde behang was in het hotel waar Kate, haar laatste nacht als burgermeisje door bracht. Alsof je zonder zijde behang niet kunt slapen, dan zou ik al héél lang niet geslapen hebben.
Ook al zoiets, die medailles, alsof William ooit echt deel heeft genomen aan de oorlog, vergeet het... hij was er zodat hij een medaille kan opspelden op dit soort gelegenheden.
als je het zo stoort, kijk dan niet en val ons er niet mee lastigquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben het niet van plan en jaloers ben ik ook al niet, ik vind het gewoon onzin dat dit op allerlei zenders moet worden uitgezonden! Daarnaast is het pure geldverspilling, ik hoorde gisteren bij de NOS dat er zijde behang was in het hotel waar Kate, haar laatste nacht als burgermeisje door bracht. Alsof je zonder zijde behang niet kunt slapen, dan zou ik al héél lang niet geslapen hebben.
Ook al zoiets, die medailles, alsof William ooit echt deel heeft genomen aan de oorlog, vergeet het... hij was er zodat hij een medaille kan opspelden op dit soort gelegenheden.
[..]
Nog zo'n kwibus met een vrouw met een dubieuze vader.![]()
Ja wat doe je eraan... ik snap gewoon niet dat je dit op zoveel zenders moet uitzenden, de BBC is ruim voldoende (eigenlijk al teveel).quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
OK, bedankt voor je mening en wat wil je er nu aan doen behalve gewoon de tv uitzetten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |