abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93115356

Wereldwijd maar vooral in de UK is het voorgenomen huwelijk, dat eind april zal plaatsvinden, van prins William en Kate Middleton het gesprek van de dag.
Het huwelijk en alles daaromheen vormt een onuitputtelijke bron voor nieuwtjes en roddels. Elk zichzelf respecterende Engelse nieuws/gossipmedium wijdt er dagelijks minstens één pagina aan.

Dat verdient een eigen topic!

Ik zal beginnen:

Zo is Fergie niet uitgenodigd:

quote:
Sarah Ferguson has not been invited to the Royal wedding.
About 1,900 invitations have been sent to family, dignitaries, charity workers and friends of Prince William and Kate Middleton but the Duchess of York was snubbed, royal aides confirmed yesterday.
Friends of 51-year-old Fergie claimed she ‘never expected’ to be asked and would have missed the ceremony anyway owing to ‘private plans overseas’.

Snubbed: Sarah Ferguson dropped off her daughters for a night out with other Royals on Thursday, but is not among the 1,900 guests invited to the Royal Wedding in April
She is also understood to have been reluctant to go to the ceremony ‘alone’. As cousins of William, her daughters Princesses Beatrice and Eugenie are expected to sit at the front of Westminster Abbey while their mother, who divorced Andrew 15 years ago, would have been much further back.

The snub comes after a disastrous 12 months in which the duchess faced £5 million debts and tried to sell access to her ex-husband for £27,000 during a newspaper sting, horrifying the Queen.
She spent Christmas Day alone at Andrew’s Windsor home – where she still lives – after holiday plans fell through. She is never invited to join the Queen at Sandringham.

Despite declaring last year that she was ‘doing everything she can’ to stave off bankruptcy, her foreign jaunts have run into double figures.
Last month she was pictured fanning a wad of cash while on a shopping trip on the Caribbean island of St Barts with Robbie Williams’s wife Ayda Field.
And two days later she jetted to the exclusive ski resort of Verbier in Switzerland for a family holiday.
At that stage, Sarah was in the dark as to whether she would be invited to the wedding on April 29, friends said.
She might have hoped that pictures of her surrounded by members of the Royal Family would reinforce her status and help her cause.
But courtiers last night confirmed she has been left off the guest list.
The formal invitations were sent out this week via Royal Mail, St James’s Palace confirmed. Six workers from the Lord Chamberlain’s Office addressed and filled the envelopes.
Among the guests will be a host of ordinary citizens who have worked closely with William’s charities, including teenagers, former drug and alcohol addicts and wounded servicemen for the country’s first ‘people’s wedding’
Bron

...en de Beckhammetjes wél:

quote:
Beckhams uitgenodigd voor huwelijk prins William'

AMSTERDAM - Het meest beroemde stel van Engeland zal ook op de bruiloft van prins William aanwezig zijn.

Victoria en haar man David Beckham hebben volgens ingewijden een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft op 29 april, zo weet de Daily Mail te melden.
Het verzoek om de mooie dag van prins William en zijn aanstaande Kate Middleton bij te wonen, komt niet uit de lucht vallen. Voetballer David Beckham en de prins hebben nauw samengewerkt om het WK voetbal in 2018 naar Engeland te halen. Prins William is de voorzitter van de Engelse Football Association.
Victoria, die het zingen bij de Spice Girls heeft verruild voor het ontwerpen van kleding, zou zelfs een aantal bruidsjurken hebben ontworpen voor Kate. Maar of Kate haar jurk zal kiezen is niet bekend.
Er zijn ruim 1900 mensen uitgenodigd voor het festijn.
Bron: De Telegraaf

..hebben sommigen er erg veel voor over om erbij te mogen zijn:

quote:
Hongerstaking om 'royal wedding'
Voor de Britse ambassade in Mexico-Stad staat een blauw tentje opgezet. Daarin vinden we Estibalis Chavez (19) die sinds acht dagen bezig is met een hongerstaking. Er gaat geen hap door haar keel voordat ze krijgt wat ze wil: een uitnodiging voor de royal wedding.

Totdat ze aanwezig mag zijn op de trouwpartij van de Britse kroonprins William en Kate Middleton, drinkt ze alleen water. Een van haar flyers leest: "Gaan ze me laten sterven, gewoon omdat ze me geen uitnodiging voor het koninklijk huwelijk willen geven?"

Lady Diana, de moeder van de prins, was een enorme inspiratie voor Chavez. Ze vertelt: "Ze stierf toen ik werd geboren en dus heb ik gezworen naar het huwelijk van haar zoon te gaan."

De Britse ambassade onthoudt zich van commentaar.
Bron: Spitsnieuws.

..en vindt modeontwerpster Vivienne Westwood Kate niet stijlvol genoeg.

O-)

quote:
Vivienne Westwood haalt uit naar Kate Middleton

Van onze redactie
AMSTERDAM - Vivienne Westwood, een van de meest vooraanstaande Britse modeontwerpsters haalt keihard uit naar Kate Middleton. Ze vindt dat de verloofde van prins William niet stijlvol genoeg is om haar ontwerpen te dragen op de grote huwelijksdag.

Dit stelt de roodharige ontwerpster in de Daily Mail. In Engeland wordt volop gesproken over de vraag wie de trouwjurk van Kate zal ontwerpen. Dat Vivienne Westwood zich over een ontwerp gaat buigen is zeer onwaarschijnlijk.
“Ik zou graag de kleding voor haar ontworpen hebben, maar dan moet ze eerst wat stijlvoller worden,” sneert Vivienne. "Kate heeft nog wat in te halen op modegebied."
Bron: De Telegraaf

..zijn er Koninklijke condooms op de markt gebracht naar aanleiding van een vermeende uitspraak van Kate over dat ze geen seks meer met William wil tot het huwelijk uit angst om zwanger voor het altaar te moeten staan:

...en dit is maar een kleine greep uit al het nieuws.

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 21-02-2011 19:39:55 ]
pi_93115500
De uitnodigingen zijn de deur uit:

quote:
1900 gasten voor William en Kate

AMSTERDAM - Het Britse koninklijk huis heeft uitnodigingen aan zo'n 1900 gasten verstuurd voor de bruiloft van prins William en Kate Middleton. Onder de genodigden zijn veertig leden van koninklijke families uit de hele wereld.

Uitnodiging huwelijk William en Kate Fotoserie video
Het grootste deel van de gasten zal uit vrienden van het bruidspaar bestaan.
De sobere uitnodiging uit naam van de Britse koningin, Williams grootmoeder, is gedrukt op wit papier met zwarte letters.

Bovenaan prijkt een gouden kroon met daaronder de initialen ER, waarmee de koningin wordt aangeduid. De bruiloft vindt op 29 april om 11.00 uur plaats in de Londense kerk Westminster Abbey.
De heren worden verzocht in militair uniform, jacquet of pak te komen. Voor vrouwen is geen dresscode, wel wordt verwacht dat dames een hoed dragen.
Receptie
Zeshonderd gasten zijn na de ceremonie welkom bij de receptie van de koningin. Voor het daaropvolgende diner, georganiseerd door prins Charles, zijn driehonderd gasten uitgenodigd.
Het Britse koninklijk huis heeft nog geen officiële gastenlijst bekendgemaakt. De namen van David en Victoria Beckham staat daar volgens de Britse BBC onder meer op. President Barack Obama en zijn vrouw zouden niet zijn uitgenodigd.
Bron: nu.nl
  maandag 21 februari 2011 @ 22:33:06 #3
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93128366
Grappig dat de uitnodiging uit naam van de koningin gaat. :)
Smell the flowers while you can....
pi_93130520
Eigenlijk best wel benieuwd naar dat huwelijk. Ik weet nog dat ik als klein meisje bij kennissen samen met ouders naar het huwelijk van Diana heb gekeken.
pi_93139316
Oeh, dit moet ik ook even volgen.
Houd wel van die koninklijke bruiloften!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:15:30 #6
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_93139527
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:02 schreef Koningin het volgende:
Oeh, dit moet ik ook even volgen.
Houd wel van die koninklijke bruiloften!
Hare majesteit, heeft u uw uitnodiging al binnen.
pi_93139744
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:15 schreef hexje het volgende:

[..]

Hare majesteit, heeft u uw uitnodiging al binnen.
Tuurlijk, maar dan kan ik hier al de roddels e.d. bij houden.
Kan ik me voorbereiden.
pi_93143294
ik ben dan in schotland, ben benieuwd hoe de mensen er daar mee omgaan. Ik weet nog wel toen WA en Maxima trouwden dat we met de hele familie op de bank hebben gezeten.. de hele dag
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93143703
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk best wel benieuwd naar dat huwelijk. Ik weet nog dat ik als klein meisje bij kennissen samen met ouders naar het huwelijk van Diana heb gekeken.
ik kan mij ook veel van die beelden herinneren hoewel ik toen pas 4 was. Misschien veel beelden in de herhaling gezien de jaren erna ofzo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:59:20 #10
225540 Pugg
Friends forever
pi_93149318
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Grappig dat de uitnodiging uit naam van de koningin gaat. :)
Het is de opperkamerheer die in opdracht van Elizabeth 2 dit doet.

Hij(William) is uiteindelijk haar opvolger en zij is de baas in die familie, zo zit dat.
pi_93154428
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik kan mij ook veel van die beelden herinneren hoewel ik toen pas 4 was. Misschien veel beelden in de herhaling gezien de jaren erna ofzo.
Nou ik denk meer dat het zo'n indruk achtergelaten heeft omdat de dag zelf een soort sprookjeshuwelijk was compleet met gouden koets en dat maakt natuurlijk wel indruk.
pi_93154712
Ik heb mijn uitnodiging al binnen :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:31:43 #13
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93159397
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
ik kan me nog herinneren dat ik Diana helemaal niet zo mooi vond met dat duffe kapsel, en dat ik daar zowat de enige in was :@
  woensdag 23 februari 2011 @ 07:04:02 #14
225540 Pugg
Friends forever
pi_93186947
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Flow3r het volgende:

[..]

ik kan me nog herinneren dat ik Diana helemaal niet zo mooi vond met dat duffe kapsel, en dat ik daar zowat de enige in was :@
Misschien ben je dat nog wel, wat ik op foto's zie was het "gewoon"
prima zo.
pi_96123538
vandaag!
pi_96124141
Blij te lezen dat er maar 14 reacties zijn, gelukkig is het dus niet zo dat mensen niets beters te doen hebben dan deze nutteloze geldverspilling aanschouwen.

Voor de verandering hoop ik dat er niets gebeurt zodat ik gewoon op de BBC naar snooker kan kijken. Ik verwacht dat er niet veel anders op zit dan zappen te mijden want de tv-terreur van zenders zal wel één kant op wijzen, over de Noordzee inderdaad.

Maar dit topic moet toch in ''Onzin voor je leven'' en niet in ''Soaps, showbizz & sterren''.
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:43:22 #17
225540 Pugg
Friends forever
pi_96124227
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:07 schreef Nober het volgende:
Blij te lezen dat er maar 14 reacties zijn, gelukkig is het dus niet zo dat mensen niets beters te doen hebben dan deze nutteloze geldverspilling aanschouwen.

Voor de verandering hoop ik dat er niets gebeurt zodat ik gewoon op de BBC naar snooker kan kijken. Ik verwacht dat er niet veel anders op zit dan zappen te mijden want de tv-terreur van zenders zal wel één kant op wijzen, over de Noordzee inderdaad.

Maar dit topic moet toch in ''Onzin voor je leven'' en niet in ''Soaps, showbizz & sterren''.
Azijn pisser :r
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:58:18 #18
92279 N.icka
Windforce 11
pi_96124270
quote:

niet zo jaloers, jij trouwt ook wel een keertje :)
pi_96124615
quote:
Nou net in dit subforum kunnen we toch lekker jurken kijken enz?
Vinnik wel hoor :Y

Di had een witte koets trouwens toch?
Edit: oh nee, helemaal niet :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:21:41 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96124985
Die mexicaanse met d'r hongerstaking is (nadat ze van iemand een ticket heb gekregen) bij de grens teruggestuurd naar Spanje (waar het vliegtuig vandaan kwam) omdat ze geen geld en slaapplaats had.

Ze kletst natuurlijk ook uit d'r nek met dat "Diana overleed toen ik geboren werd". Als ze nu 19 is dan zit daar zo'n 6 jaar tussen.

Al even afgezien van het feit dat je sowieso al niet goed bent als je denkt dat je op zo'n manier een uitnodiging kunt afdwingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96125450
die mexicaanse had beter thuis voor de buis kunnen gaan zitten
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96125806
Als ik vrij had gehad dan had ik zeker de tv er wel even voor aangezet...
pi_96125807
Sfeer reportage op Radio1.
Leuk! :D
pi_96125946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik vrij had gehad dan had ik zeker de tv er wel even voor aangezet...
ik heb 'm aan staan, je kunt geen nieuwszender vinden die niet uitzendt over "the wedding" :D
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96126005
dit soort bruiloften zijn echt smullen :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')