quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef trovey het volgende:
Om nog even terug te komen op het lelijke kind staande bij Kate.
[ afbeelding ]
Die gaat spijt van die foto krijgen over 30 jaar.
Pippa zal net als Kate een nickname zijn, en dan bedoel ik nickname als het Engels voor koosnaam/roepnaam, ik gok dat ze Philippa heet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Nober het volgende:
Pippa (wat een originele naam) heeft geen mooi gezicht, maar je kan niet alles hebben.
valt nog wel mee, ik heb wel lelijkere mensen vandaag bij dat huwelijk gezienquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Nober het volgende:
Pippa (wat een originele naam) heeft geen mooi gezicht, maar je kan niet alles hebben.
Ze heeft wel wat weg van angry girlquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef trovey het volgende:
Om nog even terug te komen op het lelijke kind staande bij Kate.
[ afbeelding ]
Die gaat spijt van die foto krijgen over 30 jaar.
Ik hoef geen foto's van gasten te zien, ben totaal niet geinteresseerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ben niet lesbisch maar ik heb toch niet echt naar haar gezicht gekeken![]()
Hier een ritjes foto's van gasten
Huh? Zijn collega's?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
William reed zelf in de Aston Martin van Charles van het paleis naar Clarence House, de auto was versierd met linten en ballonnen. Zijn collega's hingen er in een helicopter boven.
We korten die namen zelf al, dat is niets nieuws..... dus hou de naam kort, of gaan ze die dan verlengen? Kim, Kimberley, Chris, Christianus enzovoorts.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pippa zal net als Kate een nickname zijn, en dan bedoel ik nickname als het Engels voor koosnaam/roepnaam, ik gok dat ze Philippa heet.
Helaas begint het in NL gewoonte te worden kinderen de afgekorte naam als officiële naam te geven, en dan heet een Lotte alleen maar Lotte, en niet Charlotte.
Oh vastwel! Ik verwachtte ook geen Adriana Lima, Candice Swanepoel, Doutzen Kroes, Gisele Bündchen look-a-likes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
valt nog wel mee, ik heb wel lelijkere mensen vandaag bij dat huwelijk gezien
Anderen misschien welquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van gasten te zien, ben totaal niet geinteresseerd.
maar dat kan ook weer een vorm van autisme verklarenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Wordt ook gezegd dat zij slechtziend is, dat zou ook het e.e.a. kunnen verklaren: dat staren naar niets, die handen voor de oren...
wat een mooie jurkquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:21 schreef Airen het volgende:
De avondjurk van Kate en gewaad van Camilla
[ afbeelding ]
Al met al lijkt ze gewoon sprekend op Marc-Marie H...quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat kan ook weer een vorm van autisme verklaren
hier haar blikken op een rij:
[ afbeelding ]
Die laatste ging anders behoorlijk los over de bruidskindjesquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al met al lijkt ze gewoon sprekend op Marc-Marie H...
Ik zag het gisteren, hij heeft zelf kennelijk nog niet door hoe groot de gelijkenis isquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die laatste ging anders behoorlijk los over de bruidskindjes
oempa loempa's noemde hij ze
dat maakt zijn opmerking juist zo komischquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren, hij heeft zelf kennelijk nog niet door hoe groot de gelijkenis is
Op deze foto is Kate een beetje eng dun.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:21 schreef Airen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel erg dun zeg...quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:21 schreef Airen het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft "een enigszins mislukt" kind qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat kan ook weer een vorm van autisme verklaren
hier haar blikken op een rij:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |