Zou natuurlijk nog best kunnen als je d'r tepels zag prikken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
"I'm not wearing anything underneath"
Dat eerste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
wordt prins charles ook eigenlijk nog koning, of slaan ze die gewoon over omdat daar te veel schandalen aan kleven?
Omdat ie te dom is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
wordt prins charles ook eigenlijk nog koning, of slaan ze die gewoon over omdat daar te veel schandalen aan kleven?
Aan het begin vertelde de commentator dat Charles nog wel koning zal worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze niet samen voor de verloving hoor...
Die linker is Lady Gaga.quote:
BFF's van Kate ofzoquote:
De linker heeft een octopus op haar hoofdquote:
Ik verwacht dat de huidige koningin nog minstens 50 jaar blijft zitten en dat ze haar dan afschieten omdat ze maar niet dood wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Klaudias het volgende:
Daar waren we het hier ook al over eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef tong80 het volgende:
Hier ook even vermelden dat ik de strakke jurk van de zus van de bruid übergeil vind.
Ik zou het als koningshuis niet goedkeuren, om al William's en Harry's vriendinnetjes uit te nodigen in het paleis te komen wonen... Pas als het serieus is/er een verloving is dus.quote:
thxquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Roguee het volgende:
Van de York familie zijn die meisjes, geloof ik.
Ja indirect, maar zo kun je wel blijven doorrekenenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Indirect zeker wel, check de FP maar
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Tegan het volgende:
Nee, het zijn de dochters van Prince Andrew, broer van Charles.
Jammer dat het echt boeiende gedeelte onderin niet is te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef Vlindur het volgende:
Kijk eens mensen. De stamboom met plaatjes
[ afbeelding ]
Gisteren las ik in de krant dat het eigenlijk onmogelijk is om een troonopvolger over te slaan, het is in ieder geval niet een keus die de Koningin kan maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Aan het begin vertelde de commentator dat Charles nog wel koning zal worden.
Nog een keer klikken. Ik kan het op mn 15" ook lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat het echt boeiende gedeelte onderin niet is te lezen
Ze heten Beatrice en Eugeniequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer dat het echt boeiende gedeelte onderin niet is te lezen
mja ze moeten er natuurlijk overheen kunnen rijden, maar vind het ook aardig leeg. Op een gemiddelde dag is het er drukker bij de wisseling van de wacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef henkde_j het volgende:
Mag dat plein zich niet vullen met het het volk? Een balkon scene voor een leeg plein is wat triest lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |