Hahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat Wesley dan op een kist moest staan alstie het groots wou
Is nog niet geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze moeten toch nog zoenen of zo? Of heb ik het hele "you may now kiss the bride" gemist.
Doen ze pas om 1500 vanmiddag..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze moeten toch nog zoenen of zo? Of heb ik het hele "you may now kiss the bride" gemist.
Ik ook, vooral met z'n allen tegelijk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind die teksten altijd zo dreigend overkomen.
Ik ook, voelt zo sekte-achtig aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind die teksten altijd zo dreigend overkomen.
Dat komt zo, dan neemt hij haar keihard op dat altaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dat komt straks, geduldquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef again1928 het volgende:
waar is dat you may kiss the bride gedoe?
Ik heb echt nul verstand van trouwdagen blijkbaar.
Het is een katholiek huwelijk, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
Ah, ze gaan bidden...
Kunnen ze dat christelijke gedoe niet overslaan?
Nou hij noemde aan het begin ook 3 redenen waarom mensen moeten trouwen. Onder andere om hun natuurlijke driften in goede banen te kunnen leiden! Dat vond ik pas eng.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef Klaudias het volgende:
Die bisschop
Hij zegt dat je niet te hoge verwachtingen moet hebben binnen een huwelijk en elkaar los moet laten. Vervolgens gaat hij er blind van uit dat Kate en William kinderen krijgen.
Dan zijn we de traan van Maxima ook weer snel vergeten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat komt zo, dan neemt hij haar keihard op dat altaar
Ook goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een katholiek huwelijk, wat denk je zelf
Dat komt pas bij Buckingham Palace volgens mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zegt ie dat specifiek aan William?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef again1928 het volgende:
waar is dat you may kiss the bride gedoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |