Kun je nagaan wat voor meet we moeten organiseren als veldmuis weer komt posten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef JDude het volgende:
D'n kiwi is terug! Terrasmeet om het te vieren!
Een Vullingmeet natürlich!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor meet we moeten organiseren als veldmuis weer komt posten.
puik plan! zodra het opnieuw lekker weer isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef JDude het volgende:
D'n kiwi is terug! Terrasmeet om het te vieren!
hahaha nee dit keer nietquote:
Euhm ja. Dat is zo'n jaarlijks iets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:31 schreef Gyrolion het volgende:
Heeft iemand enig idee wat ze allemaal in het water voor mijn appartement aan het bouwen zijn? Ze zijn heel de haven aan het vol bouwen met vlotten voor dat stukje muur van het kasteel van breda.
nvm ik heb het al gevonden, keiharde herrie de komende weken! yey, en ik kan het allemaal volgen vanuit mijn ligstoel.
http://www.hetspanjaardsgat.nl/
Zo, dat was echt niet grappig inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:05 schreef Kuukske het volgende:
Dat moet behoorlijk hebben gescheeld indd. JD was keilaat thuis.
Ohja ! Misschien dan toch....quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Gyrolion het volgende:
Gelukkig is er wel een vulkaan aan het spuwen.. maakt weer een hoop goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |