Zo, dat was echt niet grappig inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:05 schreef Kuukske het volgende:
Dat moet behoorlijk hebben gescheeld indd. JD was keilaat thuis.
Ohja ! Misschien dan toch....quote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Gyrolion het volgende:
Gelukkig is er wel een vulkaan aan het spuwen.. maakt weer een hoop goed.
Wat een vreselijk slechte film is 't tochquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Voor de gelegenheid maar 2012 aan het kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slechte film is 't tochMja, ik heb 'm rond half 11 maar weer afgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zaten trouwens met die aardbeving in Japan wel aardig in de buurt qua Richter-schaal.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slechte film is 't tochUnderstatement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- NAC Breda -
Toen was'ie al bijna afgelopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik heb 'm rond half 11 maar weer afgezet.
Nietes. Hij duurde tot 23.10!quote:
Ohquote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef JDude het volgende:
Volgens de gids wel, maar om 22:58 begon de aftiteling al.
Mja, er zat niet eens een leuke vent in om naar te kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb die film nooit afgezien, heb hem halverwege afgezeten. Wat een gedrocht was dat zeg... ko-lere
Coolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:24 schreef bassieVL het volgende:
Nieuwe datum is bekend gemaakt: 21 Oktober gaat de wereld eraan.
Hmm, nee toch maar nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:57 schreef bassieVL het volgende:
Tot die tijd maar al je spaargeld opmaken!! Daarna heb je er toch niks meer aan.
Zou Jezus ook al niet 17 jaar geleden opgestaan zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:24 schreef bassieVL het volgende:
Nee joh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zou Jezus ook al niet 17 jaar geleden opgestaan zijn?
Dat dénkt iedereen.quote:
Niet iedereen hoor.quote:
Wat een fucking mongool.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:24 schreef bassieVL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |