Met wat dan welquote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee [ afbeelding ] Diehad niets met de TT te maken [ afbeelding ]
Doei lieverdquote:
Als ik het er graag uit wil gooien doe ik dat hier wel gewoon hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DM dan eens precies wat jongen, nu ben ik nieuwsgierig.
gooi het eruit man ik voel me opeens een slachtoffer van je emo.gifquote:Op donderdag 28 april 2011 23:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik het er graag uit wil gooien doe ik dat hier wel gewoon hoorZo'n probleem heb ik er niet mee om mijn mening te uiten.
Gezien.quote:
Nergens voor nodig. Morgen Subway?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gooi het eruit man ik voel me opeens een slachtoffer van je emo.gif![]()
Dat plaatje slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
Ben ik nou te veel vrouw, om dit niet te snappen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
goede analysequote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat plaatje slaat gewoon nergens op.Oef jij met een kut, wat moet ik daar van vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat plaatje slaat gewoon nergens op.GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een voordeel aan vrouw zijn.quote:
ja maar dat heb jij niet gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ook een voordeel aan vrouw zijn.
Nee mannen, dat jullie van alles kunnen bedoelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
hehehe, das een nadeel aan vrouwen
of een voordeel, ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee mannen, dat jullie van alles kunnen bedoelen.
Maar dat is met alles zo, net hoe je het bekijkt, niet per se een voordeel aan mannenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef K-Cash het volgende:
[..]
of een voordeel, ligt eraan hoe je het bekijkt
Dat slaat net zo goed op vrouwenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee mannen, dat jullie van alles kunnen bedoelen.
Nee mannen, mannen zijn duidelijk.quote:
Dat is toch gewoon een analyse van wat er nu aan de hand is een van wat er gaat gebeuren? Of denk ik nu vreemd ?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk wachten tot middernacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een analyse van wat er nu aan de hand is een van wat er gaat gebeuren? Of denk ik nu vreemd ?![]()
Hoi trouwens ! Mijn 24 uur niet posten voor weddenschap is gewonnen
Potdikkie.quote:
Die regels.quote:
Als echte fokverslaafde natuurlijk !quote:
Beetje om en om denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als echte fokverslaafde natuurlijk !![]()
Maar iedereen is naar de TC ?
Ah okequote:
Cosmoquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
homotopic dus ik post even, nou tot het volgende ga topic
Nêh.quote:
Cosjequote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
homotopic dus ik post even, nou tot het volgende ga topic
Moet je in zo een neger tc gaanquote:
succes met je scan (denk ik)quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgenochtend vroeg weer ziekenhuis![]()
Fijne nacht nog iedereen![]()
Scan was vorige week (mri was dat) vandaag krijg ik de uitslag.quote:
dank je doeiquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Scan was vorige week (mri was dat) vandaag krijg ik de uitslag.
Werd me al verteld dat ik waarschijnlijk een ganglion heb, die waarschijnlijk operatief moet worden verwijderd, maar dat krijg ik allemaal duidelijk morgen te horen![]()
En dankje alsnog![]()
Slaap lekker
Das kut (wat het ook mag zijn). Succes ermee!quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Scan was vorige week (mri was dat) vandaag krijg ik de uitslag.
Werd me al verteld dat ik waarschijnlijk een ganglion heb, die waarschijnlijk operatief moet worden verwijderd, maar dat krijg ik allemaal duidelijk morgen te horen![]()
En dankje alsnog![]()
Slaap lekker
Ik heb geen bult of wat, bij mij is echt helemaal niks te zien vanaf de buitenkantquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:14 schreef FreezePop het volgende:
Ik googlede ganglion en kotste een beetje.
Dankje !quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Das kut (wat het ook mag zijn). Succes ermee!
Waarom dat antwoord als het een vraag was geweest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Was dat een vraag? Want dan is het antwoord nee.
Omdat je er van uit gaat dat we de verkeerde koers nemen, terwijl dat onmogelijk is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:44 schreef dockx het volgende:
[..]
Waarom dat antwoord als het een vraag was geweest?
Onjuist, ik wil gewoon iets te doen hebben waarin ik meer zelfvertrouwen kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat je er van uit gaat dat we de verkeerde koers nemen, terwijl dat onmogelijk is.
Fappenquote:Op vrijdag 29 april 2011 01:49 schreef dockx het volgende:
[..]
Onjuist, ik wil gewoon iets te doen hebben waarin ik meer zelfvertrouwen kan krijgen.
Were going down down at 4 in the morning.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Do you want to go to the plage with meeee?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Were going down down at 4 in the morning.
Hoi klinksje
Good mornin', good mornin'!quote:
wat ben jij vrolijk in de vroege ochtend?quote:
Ik ben altijd vrolijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ben jij vrolijk in de vroege ochtend?
quote:
neh dat was ik 5 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik dacht dat jij een beetje emo was?![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehhe, kreeg een mailtje dat een leraar is betrapt met een meisje uit de 3e. Vandaag maar eens uitzoeken wie dat is
Nee ik ben het 15 jarige meisjequote:Op vrijdag 29 april 2011 08:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent niet oud genoeg om pedo te zijn met iemand van 15
hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neh dat was ik 5 jaar terug ofzo
Sound of the Thunder!!quote:
Nu nog niet zo warm maar volgens mij wordt dat het wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef sharr het volgende:
Is het een beetje hempjes en dunne broeken of jurkjes weer buiten of moet ik weer een jas aan?
Hmm ik hoop het maar. Moet voor drie dagen inpakken en ik kan echt niet kiezen danquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu nog niet zo warm maar volgens mij wordt dat het wel.
weekendje weg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm ik hoop het maar. Moet voor drie dagen inpakken en ik kan echt niet kiezen dan
Jep. Ach, ik pak wel gewoon wat in en zie het welquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weekendje weg?
het weer word wel weer iets beter dit weekend..
all-stars+korte broek+hoodie is voor elk kwakkelweer geschiktquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep. Ach, ik pak wel gewoon wat in en zie het welGewoon niet te dik en niet te dun.
Hmm idd. Heb alleen niet echt hoodiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
all-stars+korte broek+hoodie is voor elk kwakkelweer geschikt
wat ga je doen? Koninginnedag vieren?
relaxt. ik ga Koninginnedag volledig negeren en gewoon graven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm idd. Heb alleen niet echt hoodiesAllstars/vans en korte broek worden sowieso ingepakt. Hihi, ik neem ook echt altijd teveel mee. Ja ik ga weekendje tot maandag Koninginnedag vieren in Rotterdam/Utrecht
Kan je niet omheen denk ik, het boeit me werkelijk waar ook geen ene moer dat hij gaat trouwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt. ik ga Koninginnedag volledig negeren en gewoon graven.
ook het huwelijk van vandaag probeer ik te negeren..
Graven? Wat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt. ik ga Koninginnedag volledig negeren en gewoon graven.
ook het huwelijk van vandaag probeer ik te negeren..
graven, ja. Met een graafmachine in een tuin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Graven? Wat?
Ik vind dat huwelijk zo verdomd overrated en echt compleet niet interessant
SPOILER: mijn inpaklijstje waar ik mezelf aan moet herinneren omdat ik het anders vergeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ok.
Hihi kwam er net ineens achter dat ik vorige week vergeten was mijn recept op te halen bij de apotheek, wordt de dokter nu boos?![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
Het zal de dokter weinig boeien. denk eerder dat het nadelig voor jezelf is. al weet ik natuurlijk niet wat je voor medicijnen hebt.SPOILER: mijn inpaklijstje waar ik mezelf aan moet herinneren omdat ik het anders vergeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ok.
Hihi kwam er net ineens achter dat ik vorige week vergeten was mijn recept op te halen bij de apotheek, wordt de dokter nu boos?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Rennie, jwz.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het zal de dokter weinig boeien. denk eerder dat het nadelig voor jezelf is. al weet ik natuurlijk niet wat je voor medicijnen hebt.
devven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ja dat huwelijk lekker boeiend, dat ze aids krijgen met d'r huwelijk. Ik heb lekker mijn eigen muziek op staan en ben lekker aan het devven.
Developen enzo.quote:
Voor een tientje zal ik de vuistslagabortus bij je toepassen, we pingen.quote:
Janquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:25 schreef JanPiraat het volgende:
goedemorgen lieve mensen en zwangere gasten![]()
Patjeeeeequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jan, ik vind jou belangrijker dan dat huwelijk. Mag ik heel de dag naar jou kijken op een livestream?
heb deze week de film sniper reloaded gekeken. weet precies hoe ik ze moet uitschakelen. niemand zou jou neerschieten jan..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Patjeeeee![]()
Ik ga streaken op dat huwelijk dus je ziet me daar nog wel voorbij komenals het goed is en hopelijk word ik niet neergehaald met een kogel
Als hij jarig is lig ik al 3 dagen bij Jan voor de deur met mijn Doerak shirt aan en een kattentaart klaar. Tentje voor de deur alles en ik broadcast alles live op ustream met mijn iPhone.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De verjaardag van Doerak is veel belangrijker
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als hij jarig is lig ik al 3 dagen bij Jan voor de deur met mijn Doerak shirt aan en een kattentaart klaar. Tentje voor de deur alles en ik broadcast alles live op ustream met mijn iPhone.
Hahahah wat een eerquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De verjaardag van Doerak is veel belangrijker
Appeltjequote:
Was dat wel een beetje een leuke film ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb deze week de film sniper reloaded gekeken. weet precies hoe ik ze moet uitschakelen. niemand zou jou neerschieten jan..
niks bijzonders, maar als je 1,5 uur moet krijgen best te doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was dat wel een beetje een leuke film ?
Hihi ik bedenk me ineens dat ik jou elke dag in een goudenkettingvariant om mijn nek hebquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Omdatappel het volgende:
Boh, wat een begroetingen allemaal.Helemaal verlegen alles.
Omg, ik voel me zeer vereerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi ik bedenk me ineens dat ik jou elke dag in een goudenkettingvariant om mijn nek heb
Leugensquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, denk het niet. Klinker is populairder en sharr en Merel.
dat betwijfel ik..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh, denk het niet. Klinker is populairder en sharr en Merel.
Ja, dit. QFT.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
Het is toch geen populariteit wedstrijd, ik vind jullie allemaal lief.
Dit ook zeker inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
Het is toch geen populariteit wedstrijd, ik vind jullie allemaal lief.
Je hallucineert Jan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit ook zeker inderdaad![]()
maartjah appeltje is nu eenmaal de populairste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje wazige appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heil Fenomeen !quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
appel om mijn nek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje wazige appelmeer decolletéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want ik ben niet gay
en dat rijmt allemaal
dus ik vraag ook svp
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ik sharr zie wil ik haar graag slaan
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
appel om mijn nek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje wazige appelIk ben verliefd op jou, sharr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Mooi gedicht allesquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
meer decolleté
want ik ben niet gay
en dat rijmt allemaal
dus ik vraag ook svp
Je slaat jezelf of je wil dat ik jou sla?quote:
Oeh kinky Patje, vertel me meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je slaat jezelf of je wil dat ik jou sla?
Ahhh, mag ik het doen? Ah toe?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je slaat jezelf of je wil dat ik jou sla?
ik verwacht high res filmpjes..quote:
Jawelquote:
ik was gisteravond bij de makro nog aant twijfelen om een tosti ijzer te kopen. maar we hadden al zoveel zooi in de kar liggen dat dat er echt niet meer bij ging.quote:
Oehquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon even billenkoek geven
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
dan spank ik je nu virtueel
* Het_Fenomeen slaat sharr op haar dikke billetjes
Boh, irritant.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was gisteravond bij de makro nog aant twijfelen om een tosti ijzer te kopen. maar we hadden al zoveel zooi in de kar liggen dat dat er echt niet meer bij ging.
en ik heb nog steeds geen zonnebril
Jij de linkerbil ik de rechter ? teamwork tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
dan spank ik je nu virtueel
* Het_Fenomeen slaat sharr op haar dikke billetjes
Ik pak de linkerbil maar op de rechter bil staat "Owned by Pizzalucht"quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij de linkerbil ik de rechter ? teamwork toch![]()
i know, ze hadden gewoon helemaal niks..quote:
Chocola?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know, ze hadden gewoon helemaal niks..
wel heel veel lekker voer ingekocht en een nieuwe bermuda
had ik nog thuis.quote:
En hoe vond je het?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
cash heeft wel ooit anale seks gehad
we hebben zelfs een doos knoeperts ingekocht voor als we straks new kids turbo gaan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben zelfs een doos knoeperts ingekocht voor als we straks new kids turbo gaan kijken
Welke drugs neem je allemaal mee ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie enige inbreng voor iets wat ik vergeten zou kunnen zijn voor drie dagen weg?
Tandenborstel, tandpasta, haarborstel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
Hebben jullie enige inbreng voor iets wat ik vergeten zou kunnen zijn voor drie dagen weg?
tandenborstel vergeet ik vaakquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
XTC, goede voorraad wiet en ritalin. Nuff?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Welke drugs neem je allemaal mee ?
Ah dankquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tandenborstel, tandpasta, haarborstel?
Tegenstrijdig wel, bikini en pantoffels. Ik heb ze denk ik beide niet nodigquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
tandenborstel vergeet ik vaak
Bikini
Pantoffels
Hoi Cash, bij welke hoor ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef K-Cash het volgende:
WAT ZIJN MENSEN HIER LEUGENS OVER MIJ AAN HET VERTELLEN DAN
Hallo fans, hallo haters
Daar red je het wel mee jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
[..]
XTC, goede voorraad wiet en ritalin. Nuff?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:04 schreef K-Cash het volgende:
WAT ZIJN MENSEN HIER LEUGENS OVER MIJ AAN HET VERTELLEN DAN
Hallo fans, hallo haters
neuh totaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
Zo raar is het toch niet om vier hempjes een vest een blouse twee broeken twee paar schoenen mee te nemen voor drie dagen?
Nee. Ik neem meestal meer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
Zo raar is het toch niet om vier hempjes een vest een blouse twee broeken twee paar schoenen mee te nemen voor drie dagen?
voor een vrouw nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef sharr het volgende:
hoezo nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja jou geloof ik nu dus niet meer he Cash dat begrijp je
hahahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja zodat ik streng voor mezelf kan zijn en af en toe wat in die tas kan stoppen
Die gaan naakt in de hoop populairder te worden tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet populaire mensen mogen niets meenemen?
Gridlokquote:
Ik ging toch naakt komende anderhalve week?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die gaan naakt in de hoop populairder te worden toch
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die gaan naakt in de hoop populairder te worden toch
Oowww dan kom ik morgenmiddag ff langs in de AH daar hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ging toch naakt komende anderhalve week?
Met of zonder duckface?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]en nemen dan pics zodat iedereen je mooi vind
Ik dacht dat je morgen hard moest feesten alles.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww dan kom ik morgenmiddag ff langs in de AH daar hoor
Succes giannquote:
Oostblokker was ook populair.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
Word je populair van duckfacepics?
* sharr maakt
Succes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Gridlok het volgende:
jessus wat een spam, gaat me te snel hier, ekkes jonko klappen in de tuin ohhhh
Ga naar de kraamafdeling dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
heel m'n haar vol met zwitsal haar olie geflikkerd, ik krijg daar altijd zo'n trek van in baby's
Ik heb altijd trek in baby'squote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
heel m'n haar vol met zwitsal haar olie geflikkerd, ik krijg daar altijd zo'n trek van in baby's
Je gedraagt je wel als een baby ja.quote:
Wil je me niet opeten. Please?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als een baby ja.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als een baby ja.
M-80 ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Last Resortecht zo'n goed nummer om keihard op elkaar in te beuken
Inddquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Last Resortecht zo'n goed nummer om keihard op elkaar in te beuken
Forum Opties | |