Tot ze hun script in hun kop hebben gestampt?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Hoe lang zullen we vandaag naar stoelen kijken?
Ik brand een kaarsje.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk je?? Zal morgen rouwbloemen kopen om dit te kunnen verwerken
Zolang het geen anjers zijn, ben ik voorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:52 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denk je?? Zal morgen rouwbloemen kopen om dit te kunnen verwerken
en dat ie 6 keer herhaalt werd.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was overigens wel verbaasd dat die uitspraak van Mo ("Ik hoop zo dat ie morgen vertrekt...") over Karim in de daily zat!
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Sorry... het volgende:
Kunnen we in Nederland nou nix anders doen dan de hele teringzooi lopen afzeiken op forums of op straat of waar de fuck dan ook?? (Sh*t, nou zit ik jullie af te zeiken, tis besmettelijk, Hell !! )![]()
![]()
Had ze ook geleend van een klein meisje, net als dat jurkjequote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
FF een andere vraag hoe vonden jullie de haarband van Laura?
Ja geil.....................................................................................muhahahaha !quote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Vond er een bolle toet hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef Freule het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |