Ben paradecdt, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Breng je dan ook de Hitlergroet, en driemaal hoezee?
Ik zit ook te kijken. Maar dan voor de militaire pracht en praal natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef Lotusss het volgende:
Zo, heerlijk het huwelijk kijken. Is ook wel een verplichting met Engels bloed
Zij doen het qua parade uniformen net wat beterquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Maar dan voor de militaire pracht en praal natuurlijk.
Dat kun je we stellen ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zij doen het qua parade uniformen net wat beter
Ook een keer bijgeweest. Ook zeer indrukwekkend indd. Vind de griekse manier het vreemdstquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je we stellen ja.
Zelfs iets "simpels" al Changing the Guards is al indrukwekkend.
Nu beledig je Vronsky!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook een keer bijgeweest. Ook zeer indrukwekkend indd. Vind de griekse manier het vreemdst
Dat is aan ons voddebalen volk ook niet besteed... Hier intereseert het al niemand wanneer en hoe de vlag erbij hangt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zij doen het qua parade uniformen net wat beter
Ja. Schandalig!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is aan ons voddebalen volk ook niet besteed... Hier intereseert het al niemand wanneer en hoe de vlag erbij hangt.
Maak me nou niet jaloers. Vandaag van 3 tot 10? En morgen van 8-1. Gelukkig hoef ik niet nuchter op werk te verschijnenquote:
Psst, ik heb weekend tot woensdag, en dan vanaf donderdag weer weekend!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maak me nou niet jaloers. Vandaag van 3 tot 10? En morgen van 8-1. Gelukkig hoef ik niet nuchter op werk te verschijnen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Heren, en eventueel een paar van de dames. Het bieden is begonnen.
Per stuk te koop of als complete set.
[ afbeelding ]
Kopen?quote:
Ik gok dat er wel mensen zijn die meer gaan bieden. Maar je bod is noted.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef Thaboel het volgende:
Ik bied 5euro een snow grouse en 2 geiten!
Eerst krijgt DEF de exclusieve kans om te bieden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef Nibb-it het volgende:
Om het eerlijk te houden kun je het best een advertentie op Marktplaats zetten.
Kijk, het begint al ergens op te lijken.quote:
Ik bied de dame rechts.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk, het begint al ergens op te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |