Ook goeieavond Rave!quote:
Wil je hem misschien verklappen?!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:21 schreef Rave_NL het volgende:
Had de perfecte jubileumTT al klaarstaan...
Nee nou hoeft het al niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@mk morgen eventjes bellen? Mijne is al 2 weken binnen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee nou hoeft het al niet meer
Wil je geen school genootje worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
NEEEEEEE!!!! ZEKER NIET MET JOU!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wil je geen school genootje worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 23:31 schreef m.k het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!! ZEKER NIET MET JOU!!!!Oke dan! Alle chickies van de dans opleidng voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Moet je op de CIOS nou ook verplicht dansen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke dan! Alle chickies van de dans opleidng voor mij
Nope maar dans&beweging zit in het zelfde gebouwquote:Op donderdag 28 april 2011 23:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Moet je op de CIOS nou ook verplicht dansen?
Ben er inmiddels wel achter dat geüniformeerde beroepen geschrapt is van het menu
Weet je het zeker ik hoorde dat soort geruchten tijdens mijn sport test.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope maar dans&beweging zit in het zelfde gebouw
En idd helaas wel ja maar kan wrs me stages toch bij de politie doen. Ff naavragen welk vakkenpakket zij graag willen zien
Bekijk dan de site nog maar eens. Alleen aanmeldingen van mannen voor die opleiding.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke dan! Alle chickies van de dans opleidng voor mij
Die zijn voor mk.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bekijk dan de site nog maar eens. Alleen aanmeldingen van mannen voor die opleiding.
Dan heeft hij mazzel.quote:
quote:
Wat!?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Net op het nieuws: Er is in de VS een nederlandse apache instructeur omgekomen in een amerikaanse apache. De leerling-vlieger, ook een nederlander is gewond. Zal naw op Fort Hood zijn geweest.
Breng je dan ook de Hitlergroet, en driemaal hoezee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:56 schreef paintmeester het volgende:
Afkomende wacht, straks nog even driemaal hoezee en dan naar huis.
Whut?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Breng je dan ook de Hitlergroet, en driemaal hoezee?
dat was houzeequote:Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef Mores het volgende:
[..]
Breng je dan ook de Hitlergroet, en driemaal hoezee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |