Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie dat ook; dat je internet vastloopt na het sluiten van Hotmail?
Mijn computer start zich dan opnieuw op.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Nopequote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wtfquote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn computer start zich dan opnieuw op.
Regel dat maar met ST, dat is niet aan mijquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
op voorwaarde dat ST thee komt drinken
Zit het dichtbij het centrum?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk? Nee, wel in de zijstraat ernaast, even een stukje lopen. De 'parkeerplaats' ervoor staat altijd vol eigenlijk
dat kun je gewoon uitzettenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn computer start zich dan opnieuw op.
Ze hebben wat vernieuwingen er in gestopt. Er komt een nieuwtje op de site later deze avond over een van de al uitgelekte dingen (screw embargo). De dingen die ik gezien heb waren vooral voorbeelden en dergelijke, wel erg tof, technisch gezien dan. Voor de rest: voetbalquote:
En dat jullie met mij meerijden?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
op voorwaarde dat ST thee komt drinken
Prima mevrouwquote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Regel dat maar met ST, dat is niet aan mij![]()
Ik heb al bij de opties van windows live gekeken, maar het vinkje is grijs en kan ik niet wegklikken.quote:
Waar spelen ze dan? Gelredome? Vijf minuutjes het centrum in rijden. Ik ga morgen even, wil zondag sushi maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zit het dichtbij het centrum?We gaan namelijk volgende maand geloof ik naar Iron Maiden in Arnhem en dan wilde ik daar even heen
Kruiden scoren
Jazeker, maar ik ga gewoon helemaal flippen door 1 wapenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het wat, ik baal wel dat 2 en 3 niet voor de pc zijn
KUT!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Yuki, Rolling In The Deep op 3fm, live
Is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
KUT!
Vanavond was uitzending van concert van Adele!
Ik heb het gemist
Welk wapen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik ga gewoon helemaal flippen door 1 wapen
Steeds werd ik gekillt door dat wapen, en dat kan ik niet hebben.
En de zaag is traag gewordenEn ik was chainsaw-queen
Maar nu niet meer
het is vast wel terug te luisterenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
KUT!
Vanavond was uitzending van concert van Adele!
Ik heb het gemist
Hier geen lastquote:
quote:
Het is afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had het eerder moeten zeggen
Dan hebben we hier geen lucht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |