Dagje biosquote:
Ik wilde eens Oblivion oppakken of de Challenge Tower in MK eens afmaken, maar ja, het werd dus FIFA 12 omdat niemand anders kon van de crewquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Avondje gamen hier werd vloeken en tieren
Xbox uitgegooid en ik ga lekker serie kijken zo
Veel plezier, bij deze de zwaaiquote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaan Symph en ik een weekje het land uit en dat wordt groots gevierd
Ik vermaak me nu wel goed met Assasins Creed Brotherhoodquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde eens Oblivion oppakken of de Challenge Tower in MK eens afmaken, maar ja, het werd dus FIFA 12 omdat niemand anders kon van de crewAh well, morgen weer een dag.
http://www.docstoc.com/do(...)ful-Epsidoe-9-SCRIPTquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, nu kan ik de soap op mobiel lezen
op voorwaarde dat ST thee komt drinkenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je dan snel een keertje langs?
Dankuquote:
Nee, dé soap.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.docstoc.com/do(...)ful-Epsidoe-9-SCRIPT
Oblivion vind ik niet zo leukquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde eens Oblivion oppakken of de Challenge Tower in MK eens afmaken, maar ja, het werd dus FIFA 12 omdat niemand anders kon van de crewAh well, morgen weer een dag.
Jij bent slimquote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zijn veel lekkerder dan Vlaamse frieten. Daarom laat ik ze in Zwolle de Vlaamse frieten opeten, zodat de Franse frietjes voor ons overblijven
.
Goed hequote:
Makkelijk? Nee, wel in de zijstraat ernaast, even een stukje lopen. De 'parkeerplaats' ervoor staat altijd vol eigenlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Danku![]()
He bij die ene oriental supermarkt in Arnhem, kun je daar makkelijk parkeren?
Jawel, dat is best te doen. Arnhem heeft een goed bereikbaar station, alleen kan het wel druk zijn op trappen bij het tijdelijke gebouw.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:26 schreef Yuki het volgende:
Ik moet zaterdag naar Arnhem.
Zou dat te doen zijn met de trein op Q-day?
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie dat ook; dat je internet vastloopt na het sluiten van Hotmail?
Mijn computer start zich dan opnieuw op.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Nopequote:Op donderdag 28 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |