Huhquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdag morgen
Huldequote:
Je hebt dit gister gemist ?quote:
hou oppppppppp dat trek ik niet, dan ga ik slaanquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
1 van Mo dr ouders is in de KvdW straks?
Dat heb ik gezegd, als Mo er vrijdagochtend nog is dan win ikquote:
Om dr mee naar huis te nemen dan toch..quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Hoop ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Wat je vind moet je naar de politie brengen...GEINTJE.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
IK VIND.. Ik vind eigenlijk wel dat Jo naar huis mag..
en gister was het geen woensdag?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdag morgen
Ah ok, je gaat strax Flip die kamer uit schreeuwen bij deel 3quote:
ik zal mijn stembanden vast smerenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah ok, je gaat strax Flip die kamer uit schreeuwen bij deel 3
Maar morgen is het toch wel vrijdag toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik gezegd, als Mo er vrijdagochtend nog is dan win ik
die kende ik nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de politie brengen...GEINTJE.
Ik zou het ge-ni-aal vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hou oppppppppp dat trek ik niet, dan ga ik slaan
iedereen snapt haar denk ik wel maar hij is gewoon blind wat Mo betreft die manipuleert iedereen!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Sonera het volgende:
Ik snap Jo kom op hoeveel kan Mo nog nodig hebben van iedereen?
Vast wel een vrouwelijk engelachtig modje hierquote:
Ge-Ni-Alex ?quote:
Hoorde ik het toch goed.quote:
Jij gemaakt?quote:
Als iemand dat toch eens snapte...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap er nix meer van, wat zei flip nou dat zo erg was ?
wword record tijd in beeld denk ik vandaagquote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Blue Thunder het volgende:
en daar begint ze weer te vuilbekken
Geer is niet belangrijk. Het is de Djoon show, dat weet je best.quote:
Ah mooi, ik ookquote:
Door Jo en Mo ga ik steeds meer van mijn lief houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn lief zit gewoon met grote ogen te kijken, die snapt Jo al helemaal niet meerIs nog een leuker gezicht dat die hele uitzending
die komt hal9 pas hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef farscapevr8 het volgende:
tussenstand 18 minuten over of met jo..............
Van de dertig. Reclame incluis.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef farscapevr8 het volgende:
tussenstand 18 minuten over of met jo..............
Ik heb wel wat om in haar muil te stoppen....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef DjinN het volgende:
Dat wijf is gewoon echt gestoordDie is in staat om zelfs bij de rustigste personen het bloed onder de nagels vandaan te halen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Diamonds28 het volgende:
Mag ik er ff op wijzen dat Jo wel door ging met der beklaag over mo toen mo er bij kwam zitten![]()
Bijna net zo leuk als bekstekkenquote:
Je hoort alleen huhum humum.quote:
ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maak je wel een excel bestandje aan ?
Ja ik heb psies hetzelfde, dacht hier vandaag ook weer aan. Toch nog iets goeds voortgekomen uit deze poppenkast.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Door Jo en Mo ga ik steeds meer van mijn lief houden
Overmorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer komt die scene dat Jo voor de slaapkamerdeur staat (waarna ze weer met flip gaat smekken)
Dat is het toppunt..
20:25 gok ik zomaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer komt die scene dat Jo voor de slaapkamerdeur staat (waarna ze weer met flip gaat smekken)
Dat is het toppunt..
als mijn man Joanna hoort reageert hij ook altijd met "wat is dat toch een kutwijf zeg"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn lief zit gewoon met grote ogen te kijken, die snapt Jo al helemaal niet meerIs nog een leuker gezicht dat die hele uitzending
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
ik ik njah ik njah njah ik ik njah ik wheeeee boehhoehoe me moeder njah ik maik boehoe me ik ik moeder njah njah
zow jij bent goed zegquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
ik ik njah ik njah njah ik ik njah ik wheeeee boehhoehoe me moeder njah ik maik boehoe me ik ik moeder njah njah
Het zal wel weer een verantwoordelijkheidafwerende klaagzang zijn geweest.quote:
of mmmmquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik hoorde Jo alleen maar over Flip zeiken tegenover Monique hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Diamonds28 het volgende:
Nu ook is Jo eerlijk tegen Mo en Mo zit alleen mar Mwja mwajah mwjah pff
maar vind Jo dus echt niet achterbaks want inderdaad zegt ze het ook in haar gezicht
Voor Mo benny.....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt dit in hemelsnaam ondertiteld?
uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ja, uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm
Ikke,ikke,ikke, wil wil, ikke, mijn mening, ikkequote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ja, uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm
Dat is haar antwoord op ieder gesprek.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel weer een verantwoordelijkheidafwerende klaagzang zijn geweest.
njah ik ik euh me moeder ik ik njah ik euhm ha BUNGA BUNGA ik ehm njah ik ik me moeder!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef bixs het volgende:
[..]
uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm ik
Ze vergat te jankenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is haar antwoord op ieder gesprek.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
njah ik ik euh me moeder ik ik njah ik euhm ha BUNGA BUNGA ik ehm njah ik ik me moeder!!!!!
Tsja, en Djoon die een missie gewoon opgeeft zonder sanctiequote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef akveor het volgende:
En maar weer eens het afgzaagde Bung Bunga...
Ja want die heeft Joanna niet he.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef akveor het volgende:
En maar weer eens het afgezaagde Bunga Bunga komt voorbij.
remote controlled wekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef scooby-doo het volgende:
Ook zo iets...
Die KutMo heeft die koffer vast en>>>>>
Ja hoor....de bel zodat zij weer in voordeeel is.
en gelijk de hoogste kluis pakken hequote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef scooby-doo het volgende:
Ook zo iets...
Die KutMo heeft die koffer vast en>>>>>
Ja hoor....de bel zodat zij weer in voordeeel is.
Is dat ooit anders danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Wat zijn ze weer goed in het opblazen allemaal
Wie? heet die acteur zo van verborgen gebreken?quote:
Wat een aandachtstrekker hij doet werkelijk alles om in beeld te komen.quote:
de mollquote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Wie? heet die acteur zo van verborgen gebreken?
Wat een aanstelsterquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef DjinN het volgende:
Lol...niemand is boos ofzo vanwege de kluizenwissel, maar Monique weer wel
Die man die steeds tussen Mo, Jo, Flip, Karim en Shar doorloopt. Nee, hij is dus niet van de crew.quote:
echt hequote:
ooohhhh, diequote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die man die steeds tussen Mo, Jo, Flip, Karim en Shar doorloopt. Nee, hij is dus niet van de crew.
Negerin???quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef farscapevr8 het volgende:
ot wat the fuck heeft die negerin met d r ogen bij dames in de dop????????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Mo dr doos is het tegenovergestelde van One by One mascara van Maybelline NY...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt echt niet op he? Mo denkt nu dat ze geholpen word maar ondertussen word ze nog maar weer eens vaak en hard genaaid als "kijkcyferkanon"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef flintekind het volgende:
Goedzo, ze kunnen die opmerking van Moneuk niet vaak genoeg laten zien! Takkewijf.
Het is fake maar wel stemmen. Stemmen heeft nog het minste nut van allemaal...quote:
ik stem nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Het is fake maar wel stemmen. Stemmen heeft nog het minste nut van allemaal...
Ik voor die tijd ook al niet...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stem niet
ik roep andere mensen op om te stemmen
Sinds de terugkeer van Maik niet meer gestemd
En Bartje nu en dan he.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
20 minuten ze moesten er wat spelletjes tussendoor proppen
quote:
En terecht ze kan niet slecht genoeg neer gezet worden. Alles voor het geld anders had ze al weggeweest als het geen geld kost. En de koffer ging natuurlijk weer bij haar af.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt echt niet op he? Mo denkt nu dat ze geholpen word maar ondertussen word ze nog maar weer eens vaak en hard genaaid als "kijkcyferkanon"
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Zou Bartje bij de Burger King gaan werken hierna?
Dat stukje drama zit haar eigen drama in de weg bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
Joanna heeft gelijk dat ze dat eeuwige drama van Monique helemaal zat is....
ja nog 67 jaarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Eensch, maar ik vind Djoon een vreselijk mens, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
Monique is het type dat je een mes in de rug steekt om vervolgens zo hard te gaan janken om het verschrikkelijke wat ze je heeft aangedaan dat jij haar moet gaan zitten troosten... met het mes nog in je rug.
Maak me niet uit, als ie maar niet meer op tv komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Dan gaat hij waarschijnlijk die kerel met die kroon de schuld geven dat er minder whoppers verkocht wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Jo is minstens zo erg ( slim ? ) Maar word telkens tegenover iemand neergezet op een positievere manier, eerst Aafke, toen Laura, nu Mo en Sharon is het volgende slachtoffer gok ik zomaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
Monique is het type dat je een mes in de rug steekt om vervolgens zo hard te gaan janken om het verschrikkelijke wat ze je heeft aangedaan dat jij haar moet gaan zitten troosten... met het mes nog in je rug.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat stukje drama zit haar eigen drama in de weg bedoel je
cap van gisteren half9quote:
Zoiets ja en ik ben er zelf ook helemaal klaar mee....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
aaahhhhhhh.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cap van gisteren half9
[ afbeelding ]
Als ze dat percentage straks te horen krijgt krijgt dr ego een boost, dat is niet normaalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cap van gisteren half9
[ afbeelding ]
En vervolgens boos op je is omdat je haar mes hebt gejat.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
nog meer?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze dat percentage straks te horen krijgt krijgt dr ego een boost, dat is niet normaal
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens boos op je is omdat je haar mes hebt gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
Ik ben er ook geen fan van, maar ik vind haar bij lange na niet zo verschrikkelijk als ik Monique vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar ik vind Djoon een vreselijk mens, maar dat ter zijde.
[..]
Ik ben benieuwd of hij boven het half uur gaat komenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
en de jo-counter kan weer gestart worden
Die zijn wel aardig maar echt TV maken is het niet he?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
maareh... hoeveel zendtijd hebben Karim en Gerard deze week gehad?
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
SST_joanna en waar ben jij nu moeder van JO?Je had 10kaart en je hebt er 60 uitgenodigd!En nu mogen wij mee kijken achter een doek! #sstnl
1 minute ago
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Ferdo het volgende:
Kill it! Kill it with fire!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
SST_joanna en waar ben jij nu moeder van JO?Je had 10kaart en je hebt er 60 uitgenodigd!En nu mogen wij mee kijken achter een doek! #sstnl
1 minute ago
hahaha wtf?!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
1 minute ago
Ik heb ze nauwelijk gezien. Jo is 110 fakking procent meer in beeld geweestquote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn wel aardig maar echt TV maken is het niet he?
IJskoud.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo, vals secreet... JIJ hebt dit veroorzaakt!!!
Nu !quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef akveor het volgende:
Zullen ze elkaar nog voor half negen weer in de armen vallen....???
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
1 minute ago
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
HAHAHAHHAAH
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
Met 60 andere gedupeerde bij de liveshow van @secretstorynl en zo kijken we!!! #sstnl http://plixi.com/p/96773033quote:
OMG wat een afgang!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef shomila het volgende:
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij.
1 minute ago
Potjes dammen wint het niet van ruzie en drama'squote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ze nauwelijk gezien. Jo is 110 fakking procent meer in beeld geweest
Das toevallig! Net Jo, altijd wel weer een excuus en nooit schuld!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
HAHAHAHHAAH
SST_Joanna SST Joanna
Beste mensen, vorige week donderdag is Diana Gabriels haar computer gehacked + haar mail. Waarschijnlijk hebben velen van jullie toen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
Ja tuurlijk.....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
HAHAHAHHAAH
SST_Joanna SST Joanna
tweede deel van die tweetquote:
Hahahaha.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Met 60 andere gedupeerde bij de liveshow van @secretstorynl en zo kijken we!!! #sstnl http://plixi.com/p/96773033
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef shomila het volgende:
[..]
Met 60 andere gedupeerde bij de liveshow van @secretstorynl en zo kijken we!!! #sstnl http://plixi.com/p/96773033
[ link | afbeelding ]
Huh?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
rare mailtjes ontvangen. Er zijn verschillende dingen beloofd die ik niet kan waarmaken. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden dit probleem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |