Huhquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdag morgen
Huldequote:
Je hebt dit gister gemist ?quote:
hou oppppppppp dat trek ik niet, dan ga ik slaanquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
1 van Mo dr ouders is in de KvdW straks?
Dat heb ik gezegd, als Mo er vrijdagochtend nog is dan win ikquote:
Om dr mee naar huis te nemen dan toch..quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Hoop ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Wat je vind moet je naar de politie brengen...GEINTJE.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
IK VIND.. Ik vind eigenlijk wel dat Jo naar huis mag..
en gister was het geen woensdag?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijdag morgen
Ah ok, je gaat strax Flip die kamer uit schreeuwen bij deel 3quote:
ik zal mijn stembanden vast smerenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah ok, je gaat strax Flip die kamer uit schreeuwen bij deel 3
Maar morgen is het toch wel vrijdag toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik gezegd, als Mo er vrijdagochtend nog is dan win ik
die kende ik nog nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de politie brengen...GEINTJE.
Ik zou het ge-ni-aal vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hou oppppppppp dat trek ik niet, dan ga ik slaan
iedereen snapt haar denk ik wel maar hij is gewoon blind wat Mo betreft die manipuleert iedereen!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef Sonera het volgende:
Ik snap Jo kom op hoeveel kan Mo nog nodig hebben van iedereen?
Vast wel een vrouwelijk engelachtig modje hierquote:
Ge-Ni-Alex ?quote:
Hoorde ik het toch goed.quote:
Jij gemaakt?quote:
Als iemand dat toch eens snapte...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap er nix meer van, wat zei flip nou dat zo erg was ?
wword record tijd in beeld denk ik vandaagquote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef Blue Thunder het volgende:
en daar begint ze weer te vuilbekken
Geer is niet belangrijk. Het is de Djoon show, dat weet je best.quote:
Ah mooi, ik ookquote:
Door Jo en Mo ga ik steeds meer van mijn lief houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn lief zit gewoon met grote ogen te kijken, die snapt Jo al helemaal niet meerIs nog een leuker gezicht dat die hele uitzending
die komt hal9 pas hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef farscapevr8 het volgende:
tussenstand 18 minuten over of met jo..............
Van de dertig. Reclame incluis.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef farscapevr8 het volgende:
tussenstand 18 minuten over of met jo..............
Ik heb wel wat om in haar muil te stoppen....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef DjinN het volgende:
Dat wijf is gewoon echt gestoordDie is in staat om zelfs bij de rustigste personen het bloed onder de nagels vandaan te halen
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Diamonds28 het volgende:
Mag ik er ff op wijzen dat Jo wel door ging met der beklaag over mo toen mo er bij kwam zitten![]()
Bijna net zo leuk als bekstekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |