Je hoort alleen huhum humum.quote:
ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maak je wel een excel bestandje aan ?
Ja ik heb psies hetzelfde, dacht hier vandaag ook weer aan. Toch nog iets goeds voortgekomen uit deze poppenkast.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Door Jo en Mo ga ik steeds meer van mijn lief houden
Overmorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer komt die scene dat Jo voor de slaapkamerdeur staat (waarna ze weer met flip gaat smekken)
Dat is het toppunt..
20:25 gok ik zomaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer komt die scene dat Jo voor de slaapkamerdeur staat (waarna ze weer met flip gaat smekken)
Dat is het toppunt..
als mijn man Joanna hoort reageert hij ook altijd met "wat is dat toch een kutwijf zeg"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn lief zit gewoon met grote ogen te kijken, die snapt Jo al helemaal niet meerIs nog een leuker gezicht dat die hele uitzending
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
ik ik njah ik njah njah ik ik njah ik wheeeee boehhoehoe me moeder njah ik maik boehoe me ik ik moeder njah njah
zow jij bent goed zegquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
ik ik njah ik njah njah ik ik njah ik wheeeee boehhoehoe me moeder njah ik maik boehoe me ik ik moeder njah njah
Het zal wel weer een verantwoordelijkheidafwerende klaagzang zijn geweest.quote:
of mmmmquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik hoorde Jo alleen maar over Flip zeiken tegenover Monique hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Diamonds28 het volgende:
Nu ook is Jo eerlijk tegen Mo en Mo zit alleen mar Mwja mwajah mwjah pff
maar vind Jo dus echt niet achterbaks want inderdaad zegt ze het ook in haar gezicht
Voor Mo benny.....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt dit in hemelsnaam ondertiteld?
uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm ikquote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ja, uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm
Ikke,ikke,ikke, wil wil, ikke, mijn mening, ikkequote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
Ja, uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm
Dat is haar antwoord op ieder gesprek.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:05 schreef Copycat het volgende:
Het zal wel weer een verantwoordelijkheidafwerende klaagzang zijn geweest.
njah ik ik euh me moeder ik ik njah ik euhm ha BUNGA BUNGA ik ehm njah ik ik me moeder!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef bixs het volgende:
[..]
uhu, ehm, uhu, ja, nja, uhhh, ja, ehm, ehm, ja, eh, he, uhu, ehm ik
Ze vergat te jankenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is haar antwoord op ieder gesprek.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
njah ik ik euh me moeder ik ik njah ik euhm ha BUNGA BUNGA ik ehm njah ik ik me moeder!!!!!
Tsja, en Djoon die een missie gewoon opgeeft zonder sanctiequote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef akveor het volgende:
En maar weer eens het afgzaagde Bung Bunga...
Ja want die heeft Joanna niet he.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:07 schreef akveor het volgende:
En maar weer eens het afgezaagde Bunga Bunga komt voorbij.
remote controlled wekker!quote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef scooby-doo het volgende:
Ook zo iets...
Die KutMo heeft die koffer vast en>>>>>
Ja hoor....de bel zodat zij weer in voordeeel is.
en gelijk de hoogste kluis pakken hequote:Op donderdag 28 april 2011 20:08 schreef scooby-doo het volgende:
Ook zo iets...
Die KutMo heeft die koffer vast en>>>>>
Ja hoor....de bel zodat zij weer in voordeeel is.
Is dat ooit anders danquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
Wat zijn ze weer goed in het opblazen allemaal
Wie? heet die acteur zo van verborgen gebreken?quote:
Wat een aandachtstrekker hij doet werkelijk alles om in beeld te komen.quote:
de mollquote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Wie? heet die acteur zo van verborgen gebreken?
Wat een aanstelsterquote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef DjinN het volgende:
Lol...niemand is boos ofzo vanwege de kluizenwissel, maar Monique weer wel
Die man die steeds tussen Mo, Jo, Flip, Karim en Shar doorloopt. Nee, hij is dus niet van de crew.quote:
echt hequote:
ooohhhh, diequote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die man die steeds tussen Mo, Jo, Flip, Karim en Shar doorloopt. Nee, hij is dus niet van de crew.
Negerin???quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef farscapevr8 het volgende:
ot wat the fuck heeft die negerin met d r ogen bij dames in de dop????????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Mo dr doos is het tegenovergestelde van One by One mascara van Maybelline NY...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt echt niet op he? Mo denkt nu dat ze geholpen word maar ondertussen word ze nog maar weer eens vaak en hard genaaid als "kijkcyferkanon"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:10 schreef flintekind het volgende:
Goedzo, ze kunnen die opmerking van Moneuk niet vaak genoeg laten zien! Takkewijf.
Het is fake maar wel stemmen. Stemmen heeft nog het minste nut van allemaal...quote:
ik stem nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Het is fake maar wel stemmen. Stemmen heeft nog het minste nut van allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |