Je hoort alleen huhum humum.quote:
ik nietquote:Op donderdag 28 april 2011 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maak je wel een excel bestandje aan ?
Ja ik heb psies hetzelfde, dacht hier vandaag ook weer aan. Toch nog iets goeds voortgekomen uit deze poppenkast.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Door Jo en Mo ga ik steeds meer van mijn lief houden
Overmorgenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer komt die scene dat Jo voor de slaapkamerdeur staat (waarna ze weer met flip gaat smekken)
Dat is het toppunt..
20:25 gok ik zomaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Wanneer komt die scene dat Jo voor de slaapkamerdeur staat (waarna ze weer met flip gaat smekken)
Dat is het toppunt..
als mijn man Joanna hoort reageert hij ook altijd met "wat is dat toch een kutwijf zeg"quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mijn lief zit gewoon met grote ogen te kijken, die snapt Jo al helemaal niet meerIs nog een leuker gezicht dat die hele uitzending
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
ik ik njah ik njah njah ik ik njah ik wheeeee boehhoehoe me moeder njah ik maik boehoe me ik ik moeder njah njah
zow jij bent goed zegquote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef Blue Thunder het volgende:
ik ik njah ik njah njah ik ik njah ik wheeeee boehhoehoe me moeder njah ik maik boehoe me ik ik moeder njah njah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |