Ik voor die tijd ook al niet...quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stem niet
ik roep andere mensen op om te stemmen
Sinds de terugkeer van Maik niet meer gestemd
En Bartje nu en dan he.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:13 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
20 minuten ze moesten er wat spelletjes tussendoor proppen
quote:
En terecht ze kan niet slecht genoeg neer gezet worden. Alles voor het geld anders had ze al weggeweest als het geen geld kost. En de koffer ging natuurlijk weer bij haar af.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt echt niet op he? Mo denkt nu dat ze geholpen word maar ondertussen word ze nog maar weer eens vaak en hard genaaid als "kijkcyferkanon"
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Zou Bartje bij de Burger King gaan werken hierna?
Dat stukje drama zit haar eigen drama in de weg bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
Joanna heeft gelijk dat ze dat eeuwige drama van Monique helemaal zat is....
ja nog 67 jaarquote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Eensch, maar ik vind Djoon een vreselijk mens, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
Monique is het type dat je een mes in de rug steekt om vervolgens zo hard te gaan janken om het verschrikkelijke wat ze je heeft aangedaan dat jij haar moet gaan zitten troosten... met het mes nog in je rug.
Maak me niet uit, als ie maar niet meer op tv komt.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Dan gaat hij waarschijnlijk die kerel met die kroon de schuld geven dat er minder whoppers verkocht wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Jo is minstens zo erg ( slim ? ) Maar word telkens tegenover iemand neergezet op een positievere manier, eerst Aafke, toen Laura, nu Mo en Sharon is het volgende slachtoffer gok ik zomaar.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
Monique is het type dat je een mes in de rug steekt om vervolgens zo hard te gaan janken om het verschrikkelijke wat ze je heeft aangedaan dat jij haar moet gaan zitten troosten... met het mes nog in je rug.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat stukje drama zit haar eigen drama in de weg bedoel je
cap van gisteren half9quote:
Zoiets ja en ik ben er zelf ook helemaal klaar mee....quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
aaahhhhhhh.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cap van gisteren half9
[ afbeelding ]
Als ze dat percentage straks te horen krijgt krijgt dr ego een boost, dat is niet normaalquote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
cap van gisteren half9
[ afbeelding ]
En vervolgens boos op je is omdat je haar mes hebt gejat.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef Leandra het volgende:
nog meer?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze dat percentage straks te horen krijgt krijgt dr ego een boost, dat is niet normaal
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens boos op je is omdat je haar mes hebt gejat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
Ik ben er ook geen fan van, maar ik vind haar bij lange na niet zo verschrikkelijk als ik Monique vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, maar ik vind Djoon een vreselijk mens, maar dat ter zijde.
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens boos op je is omdat je haar mes hebt gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |