SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, helderquote:Op donderdag 28 april 2011 18:06 schreef Vanyel het volgende:
Vieze stinkende kleine hondjes die je toch leuk vindt omdat je geprogrammeerd bent om baby's schattig te vinden...
te laat, dan moet je Erik ff aan zijn jas trekken.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef lezzer het volgende:
Ik had het eigenlijk nog veel kleffer kunnen doen denk ik nou.
Nee, doen we gewoon de volgende keer ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
te laat, dan moet je Erik ff aan zijn jas trekken.
Vertel ons alles.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef skunkasaur het volgende:
Whaha, net dik geflirt met het kassameisjeWat een giller.
quote:
was?quote:
Yeahquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat zusje van Kate, daar heb ik van genoten
Met de voorkant was anders ook niets mis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, vooral van de shots van de achterkant van Pippa heb ik genoten
Kan 'r nu niet zienquote:
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:25 schreef skunkasaur het volgende:
Hey Wonderer! Heb jij nou ook oranje klompen aan enzo?
HOEZO??????????quote:
't Is morgen toch pas koninginnedag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
HOEZO??????????
Je bent Nederlander of je bent het niet!!
Qday natuurlijk!
dus morgen ga je wel in fel oranje lopen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is morgen toch pas koninginnedag?
Vanavond is Koninginnenacht, da's toch veel belangrijker?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is morgen toch pas koninginnedag?
nou, hier niet hoor. Het uitsteken van de vlag is zo'n beetje het hoogtepunt van de dat hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Vanavond is Koninginnenacht, da's toch veel belangrijker?
ja gauw! Want ik moet zo eten zoekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:11 schreef skunkasaur het volgende:
Ja, wil je zien? Kan ik wel even gauw laten zien
QFTquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Vanavond is Koninginnenacht, da's toch veel belangrijker?
Koninginnenacht mis ik. Skunk had ik welquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef lezzer het volgende:
Skunk is een knapperd![]()
Knapper dan Shane als je het mij vraagt overigens
Als jij daar blij van wordt, trek ik morgen mijn oranje polo aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus morgen ga je wel in fel oranje lopen?
Gemistquote:
Ik bedoelde de pose.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef lezzer het volgende:
Skunk is een knapperd![]()
Knapper dan Shane als je het mij vraagt overigens
en, wel een foto dan hè!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, trek ik morgen mijn oranje polo aan
heel blij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, trek ik morgen mijn oranje polo aan
Nee, wel een grote.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef lezzer het volgende:
Mooi!
heb je misschien ook nog zo'n lullig vlaggetje?
Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, jij hebt Skunk d'r facebook wel dus
Ik ben speciaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, jij hebt Skunk d'r facebook wel dus
Ik las het ja. Gewoon doen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
tuuk
Ik denk er over m'n haar weer kort te knippen...
ja dat is inderdaad een goede look!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:39 schreef lezzer het volgende:
Dus ik zoek naar kapsels via Google afbeeldingen...
[ afbeelding ]
Ja, ze moet me wel aantrekkelijk vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihiih Lezzer luistert gewoon braaf naar dr vrouw
Ze zegt net dat ik mag doen wat ik wilquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon eerst 3 weken ontzegging en dan je haar knippen. Dan mag ze dr weer op. Wedden dat ze wil?
Oh balenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Onderweg naar een feest waar ik niet wil zijn
Echt, daar ben ik voorbij hoor. Als ik me verveel ga ik internetten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Feest in een kasteel. Weet niet of internetten daar echt gewenst is.
En dat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet of mensen verplichten hun koninginnenacht op jouw feestje in een suf kasteel te vieren echt gewenst is...
Hoe bedoel je, om er zeker van te zijn dat die persoon ook nog terugkeert na die proefrit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef skunkasaur het volgende:
Zeg, als je een fiets tweedehands wilt verkopen, hoe doe je dat dan als iemand een proefritje wil maken?
tsk jij bent geen lesboquote:
hohoho wat voor meubelstuk bent gij dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Maar ik ben wel meubilair in dit topic.
He Erikjequote:
Ik heb er vannacht twee keer over gedroomd. De eerste vond ik niet leuk dus toen deed mijn brein het nog eens over en dat was beterquote:
Enige was dat meteen na de operatie alles al goed was, dat zal IRL wel niet zo zijnquote:
Ja, heheh. Was het maar waar... maar goed. Mijn spiegelbeeld beviel me wel verder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, je moet natuurlijk wel genezen. Ik bedoel, je bent dan misschien wel een shapeshifter, maar totaal superhuman nog net niet hoor
.
Nou, ga weg danquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef gastwatdefok het volgende:
voor een lesbisch topic, erg veel mannelijk gay hier lol
Ik ging natuurlijk mee voor mijn liefje en ik heb braaf niet geinternet. En nu is de wereld weer mooier want zijn we bijna onderweg naar Berlijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet of mensen verplichten hun koninginnenacht op jouw feestje in een suf kasteel te vieren echt gewenst is...
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ging natuurlijk mee voor mijn liefje en ik heb braaf niet geinternet. En nu is de wereld weer mooier want zijn we bijna onderweg naar Berlijn.
Gratis zelfsquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:43 schreef lezzer het volgende:
Whut? kun je dat gewoon voor een tripje afsluiten?
Zit jij tv te kijken ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooh poetsen he! Wat een drukte!! Alles voor de koningiginigin!
Nee ik ben aan het poetsen! Dat zeggik toch!quote:
Ik wel overigens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Ooh ik dacht dat je naar de bezoekdorpjes zat te kijken oid.
Dus, je kunt ook gewoon even wat regelen voor twee weken vakantie zonder kosten waar je aan vast zit?quote:
Makes sense!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan over de eerste post van mij, van de twee er boven.
Dequote:Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus, je kunt ook gewoon even wat regelen voor twee weken vakantie zonder kosten waar je aan vast zit?
Maar jij hebt een abo denk ik he?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Internet is met vodafone blox. Als je een dag niks gebruikt betaal je niet, vanaf de eerste byte tot 35mb is 2 euro per dag. Moet aan hoeveelheid data wel binnen je bundel blijven. Kunt t elk moment aan of uit zetten. Ik probeer t nu voor t eerst.
Ben je al in Berlin?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Gezellig he kind.
Ondertussen zingen we hier samen mee met la vallee de dana.
Ben je met de auto?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef Vanyel het volgende:
Nog maar 5 uur en een beetje. Moeten ook pauzeren onderweg, vindt Dottir ws fijn.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:32 schreef Vanyel het volgende:
Prepaid is niet simonly he.
Maar ook dan kan, alleen is de max dan volgens mij 10 mb voor dezelfde 2E.
In Utrecht zie ik ze toch echt ook regelmatigquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:46 schreef skunkasaur het volgende:
Ik word zo onredelijk blij van twee meiden hand in hand! En ze zijn overal vandaag! Zelfs met baby!
Dat is een enorm voordeel!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:40 schreef Vanyel het volgende:
Broembroem.
Konden we lekker volstouwen met allerlei rotzooi.
Dat zijn wijquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Utrecht zie ik ze toch echt ook regelmatig. Ik word daar ook altijd heel blij van.
Ja, ik hoor ook van mijn homovrinden dat het link is, ofzo. Mannen worden schijnbaar vaker nageroepen of "per ongeluk" geduwd - of erger - als ze openlijk homo zijn... bij vrouwen ligt dat blijkbaar anders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word er altijd wat sippig van dat ik nauwelijks mannen hand in hand zie lopen. Ik weet dat mijn Gayga dat gewoon nooit doet. Als stelregel. En dat vinnik zielig
Ha, en als ik zelf hand in hand loop met mijn lief vraag ik me wel eens af of mensen ook blij van ons wordenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Utrecht zie ik ze toch echt ook regelmatig. Ik word daar ook altijd heel blij van.
Bij vrouwen is het gewoon normaler dat ze aan elkaar zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook van mijn homovrinden dat het link is, ofzo. Mannen worden schijnbaar vaker nageroepen of "per ongeluk" geduwd - of erger - als ze openlijk homo zijn... bij vrouwen ligt dat blijkbaar anders.
Maar ook handjes vasthouden? Dat deed ik eigenlijk alleen met mijn moederquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het gewoon normaler dat ze aan elkaar zitten. Arm in arm lopen, enzo, maar volgens mij ook gewoon meer bij de dagelijkse omgang, elkaars make-up fixen, kleding rechttrekken
.
Mannen raken elkaar eigenlijk nooit echt aan.
Waar?quote:
Ik heb me nog niet aangekleed, maar ik draag toevallig een oranje hoody.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
met de metro?
Hoe is het met die foto trouwens?
Die doe ik wel als ik ben aangekleed, vanavond of zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:10 schreef lezzer het volgende:
Ik mis het lullige vlaggetje![]()
Maar![]()
voor de foto!
Tuulk, voor jou welquote:
Misschien kunnen we met z'n allen 1 setje creëren, ik mis die houder.....quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:25 schreef Nizno het volgende:
Mooi oranje hoor wonder
En lezz, geen zorgen. Ik kon hier de hele vlag niet terug vinden. Dus tzt ff nieuwe halen.
En iik heb geen vlaggenstokquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n allen 1 setje creëren, ik mis die houder.....
Jij hebt een wimpel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met z'n allen 1 setje creëren, ik mis die houder.....
Volgens mij wel...quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt een wimpel?
Overigens moet die vlag al bijna weer naar binnen...
Nou popje, wij houden ook van jouquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo.Ik ben dronken en ik hou van jullie ALLEMAAL!
![]()
Eerst ergens Koninginnenacht gevierd met twee vrienden, waarbij we bijna opgepakt werden(maar ik was niet stout hoorquote:
Net terug.quote:
Bakfiets, je kent ons toch? Wij zijn dol op detailsquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Eerst ergens Koninginnenacht gevierd met twee vrienden, waarbij we bijna opgepakt werden(maar ik was niet stout hoor). Volgende ochtend naar Amsterdam en daar een paar sixpacks naar binnen gewerkt.
[..]
Net terug.
Goed dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Bakfiets, je kent ons toch? Wij zijn dol op details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Zoiets ja. Ik geloof dat ze hun leerlingen niet mogen vertellen dat het bestaat of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen leraren (van kindergarten tot ninth grade) in Tennessee nou echt het woord "gay" niet meer in de mond nemen? Zeg maar, de Don't-say-gay-bill"?
Ja...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mogen leraren (van kindergarten tot ninth grade) in Tennessee nou echt het woord "gay" niet meer in de mond nemen? Zeg maar, de Don't-say-gay-bill"?
Ja, maar dan ruk je toch iemand niet aan de haren plots op de grond?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Iemand knijpen is natuurlijk ook vragen om problemen. Ik zou het ook niet pikken als een dronken droppie dat bij mij zou doen.
Bij ons in het dorp is het vuurwerk losgebarsten
Stouterds!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallo.Ik ben dronken en ik hou van jullie ALLEMAAL!
![]()
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit zo mooi. Dat nummer past zo goed en ze zingt het zo goed en de verhaallijn is zo goed
. Nou ja de verhaallijn misschien niet zo maar hoe het neergezet wordt wel
.
welkom lurksterquote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
Zong ze dat zelf?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!De hele musicalaflevering vond ik trouwens geweldig, maar het moet wel bij een keertje blijven.
Hoi en welkom!quote:En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
DP doet Brabants
Wel nog een beetje oefenen hè, want dit kan niet
Wij hebben Trix en Maxima gekeken eerst op de buisch en daarna zijn we in Duitsland gaan winkelen.
Enerverende dag hoor![]()
Wat ben jij vroeg weer op trouwens!
quote:
Nee zeg! Strikte scheiding irl en online he!quote:Op zondag 1 mei 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
Weet die man dat je dat net wereldkundig hebt gemaakt?
Ja nou ik ken er genoeg! Maar ze zijn allemaal zo dodelijk saaaaaaaaaai! Deze deden lekker brullen enquote:
Oooooooooo genot!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Tijd voor deze lurker om te reageren.. Ik vind dat stuk ook zo mooi, vooral wanneer ze haar eigen voeten vastgrijpt en dan wakker wordt!De hele musicalaflevering vond ik trouwens geweldig, maar het moet wel bij een keertje blijven.
En hallo dames en enkele heren, lesbo meldt zich, uiteindelijk na heel lang stiekem meelezen.
quote:
Ja, Callie (Sara Ramirez) kan zelf echt prachtig zingen. Heeft ook een musicalverleden (Lady of the Lake in Spamalot).quote:
Ze kan echt zingenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Callie (Sara Ramirez) kan zelf echt prachtig zingen. Heeft ook een musicalverleden (Lady of the Lake in Spamalot).
Best briljant vind ik. En ik vind haar zo mooi. Dat figuur is zo fijn.
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
Als je de foto's van fb afzonderlijk opent in een nieuw tabblad, kun je gewoon rechtermuisknop -> afbeelding opslaan als.
Altijdquote:Goedemorgen, wat zijn jullie vroege vogels, zo in het weekend.
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
Als je de foto's van fb afzonderlijk opent in een nieuw tabblad, kun je gewoon rechtermuisknop -> afbeelding opslaan als.
Goedemorgen, wat zijn jullie vroege vogels, zo in het weekend.
Net binnen en je meteen nuttig makenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
Ik wilde al vragen of ze kan babysitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Vanyel het volgende:
Nodig haar eens uit in je kelder, dan gaat ze nergens meer heen
Dat zou wel betekenen dat Dottir in mijn kelder moet, ik denk dat moeders daar niet blij mee isquote:
Nee, dat lijkt mij ook, maar ik moet wel een beetje multitasken natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat Dottir in mijn kelder moet, ik denk dat moeders daar niet blij mee is
kun je de sleutel van die kast niet vinden?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook, maar ik moet wel een beetje multitasken natuurlijk.
Ik ben hier hartstikke anoniem, mijn kast is zo comfortabel.Enige info is 22 jaar, hartstikke single en geen relatie/date-ervaring. Jullie ken ik allemaal wel inderdaad, goed gedacht.
1 mei dus groot feest (en daarna ws rellen, maar die hoop ik te missen). Gaan rondlopen tussen veel mensen, kraampjes en bandjes. Dan fijn eten en hop naar bed.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef lezzer het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vandaag? Iets sightsee-erigs?
burgerlijk dusquote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
1 mei dus groot feest (en daarna ws rellen, maar die hoop ik te missen). Gaan rondlopen tussen veel mensen, kraampjes en bandjes. Dan fijn eten en hop naar bed.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat Dottir in mijn kelder moet, ik denk dat moeders daar niet blij mee is
Er komen ook bunkers!quote:
Voldoende info voor nu hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Dreamer. het volgende:
Ik ben hier hartstikke anoniem, mijn kast is zo comfortabel.Enige info is 22 jaar, hartstikke single en geen relatie/date-ervaring. Jullie ken ik allemaal wel inderdaad, goed gedacht.
Klein probleempje met zelfacceptatie en niet 'anders' willen zijn. Het wordt door mijn ouders wel geaccepteerd en ik heb een aantal jaar geleden de vraag ook al eens gehoord, dus waarschijnlijk is het wel obvious, maar toch.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
En zwaarwegende overwegingen om in de kast te blijven?
Ik denk vanaf mijn 14e ongeveer. Het begon met de gedachte bi te zijn (ik had een aantal hele leuke leraressenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voldoende info voor nu hoor
Weet je al wel je hele leven dat je lesbisch bent? Of ben je net tot de ontdekking gekomen?
Geloof mij nou. Niet-anders zijn is zo fucking saaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaai.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Dreamer. het volgende:
[..]
Klein probleempje met zelfacceptatie en niet 'anders' willen zijn. Het wordt door mijn ouders wel geaccepteerd en ik heb een aantal jaar geleden de vraag ook al eens gehoord, dus waarschijnlijk is het wel obvious, maar toch.
Klinkt raar, maar het is voor mij best een grote stap om hier te posten, omdat het toch ook weer te maken heeft met die zelfacceptatie.
Sterker nog: als je eenmaal in die nieuwe irritante albummodus zit en je plempt F5, dan kom je weer in de oude weergavequote:Op zondag 1 mei 2011 11:43 schreef Dreamer. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
* skunkasaur riltquote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Dreamer. het volgende:
Jullie ken ik allemaal wel inderdaad, goed gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |