en, wel een foto dan hè!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, trek ik morgen mijn oranje polo aan
heel blij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, trek ik morgen mijn oranje polo aan
Nee, wel een grote.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef lezzer het volgende:
Mooi!
heb je misschien ook nog zo'n lullig vlaggetje?
Nou vooruit dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, jij hebt Skunk d'r facebook wel dus
Ik ben speciaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, jij hebt Skunk d'r facebook wel dus
Ik las het ja. Gewoon doen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
tuuk
Ik denk er over m'n haar weer kort te knippen...
ja dat is inderdaad een goede look!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:39 schreef lezzer het volgende:
Dus ik zoek naar kapsels via Google afbeeldingen...
[ afbeelding ]
Ja, ze moet me wel aantrekkelijk vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihiih Lezzer luistert gewoon braaf naar dr vrouw
Ze zegt net dat ik mag doen wat ik wilquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon eerst 3 weken ontzegging en dan je haar knippen. Dan mag ze dr weer op. Wedden dat ze wil?
Oh balenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Onderweg naar een feest waar ik niet wil zijn
Echt, daar ben ik voorbij hoor. Als ik me verveel ga ik internetten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Feest in een kasteel. Weet niet of internetten daar echt gewenst is.
En dat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet of mensen verplichten hun koninginnenacht op jouw feestje in een suf kasteel te vieren echt gewenst is...
Hoe bedoel je, om er zeker van te zijn dat die persoon ook nog terugkeert na die proefrit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:22 schreef skunkasaur het volgende:
Zeg, als je een fiets tweedehands wilt verkopen, hoe doe je dat dan als iemand een proefritje wil maken?
tsk jij bent geen lesboquote:
hohoho wat voor meubelstuk bent gij dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen. Maar ik ben wel meubilair in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |