Oi!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, contradictio in terminis eigenlijk al.
Goede eerste vraag, maar wat heeft het weer ermee te maken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:27 schreef YPPY het volgende:
Waarom heb je zoveel aan mijsje? Geen goed weer?
Ahja, zoiets had ik uiteraard ook in gedachten!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het vermoorden van mensen om de rechtse militaire industrie te steunen is uiteraard verderfelijk, J. Onze moslimbroeders, wier stem menig stemhokje rood doet kleuren hebben onze steun in het verwerpen van de laffe moord op deze aardige man met baard, die geen vlieg kwaad deed. Dat hij het brein zou zijn achter wat de kapitalistische wereld 9/11 noemt, is slechts een verwerpelijke leugen die de kapitalistische zwijnen van de VS samen met hun zionistische vrienden de wereld in hebben geholpen om meer nutteloos wapentuig te kunnen slijten.
Prima doorgekomen, al vind ik in allerlei kasten nog snacks die ik voor m'n gasten bedoeld had en die ik vergeten ben neer te zetten. Niet dat ze omkwamen van de honger of zo.quote:
Niet goed?quote:
Misschien dat er een Lieke tussen zat, maar niet m'n bekende ex (volgens de Story dan).quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Lieke nog weer bij je wezen plassen, UI?
Er zijn diverse restjes. Zo vond ik een hele doos brownies. Verder nog twee zakken borrelnootjes, brie, eiersalade, Spaanse smeerworst en toastjes. Ruim voldoende voor een uitgebalanceerde maaltijd dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:53 schreef mijsje het volgende:
Helemaal goedzo kom je zelf de komende tijd dus ook niet om van de honger, haske handig...
Die waren vanmorgen al op het nieuws te zien.quote:Osama dood? Eerst de foto's zien, dan geloven...
Hmmm, klinkt lekker...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zijn diverse restjes. Zo vond ik een hele doos brownies. Verder nog twee zakken borrelnootjes, brie, eiersalade, Spaanse smeerworst en toastjes. Ruim voldoende voor een uitgebalanceerde maaltijd dus.
[..]
Die waren vanmorgen al op het nieuws te zien.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaan jullie vandaag nog terug rijden?
Ach, beetje slaap in je eigen bed en je bent zo weer topfit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weltrusten. Fijn van vakantie thuiskomen zo, met een jetlag van midden in de nacht rijden.
Paar espresso's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach b-dtje, als je eenmaal in de buurt van of voorbij de 30 bent, dan werkt dat allemaal toch een beetje anders.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weltrusten. Fijn van vakantie thuiskomen zo, met een jetlag van midden in de nacht rijden.
Ja, qua timing een beetje jammer idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Osama Bin L. zal maar net neergepieft zijn waardoor in zogeheten moslimlanden waar je al dan niet op all-in vakantie gaat de sfeer om te snijden is.
Met een heerlijk gemakkelijk kind!quote:
Ik ga er vanuit dat ik met open armen ontvangen word door onze moslimbroeders in de strijd tegen het imperialisme, JK.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach meid, gewoon al je Amerikaanse vlaggen van je koffers en kleren afhalen, dan komt alles wel goed, dunkt me.
En je LinkseMensenPas laten zien doet ook wonderen natuurlijk.
Waarom vragen mensen dat meteen? Die vraag heb ik echt al vaak gekregen.quote:
Doen we ook zeker JK!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zeg doen, T.
(dat genieten en daarna verder zien, dan)
Zolang er niet gebatst mag worden heb je toch zeeën van tijd, immers.quote:
Uhm ik heb altijd nog handen, mond en kont JKquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zolang er niet gebatst mag worden heb je toch zeeën van tijd, immers.
[/burn]
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom vragen mensen dat meteen? Die vraag heb ik echt al vaak gekregen.
Mag ik eerst genieten van dit kleine wondertje? Van dit prachtige popje?
Dan zien we wel verder.
Of als de eerste ook maar niet wil komen, hoevaak je dan de vraag krijgt: waarom hebben jullie nog geen kindje? Moet je doen hoor, is zooo leuk... Tot je antwoordt: ik zou wel willen, maar de IVF werkt nog niet zo mee...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Wacht maar af tot ze 2 is, of 4 zelfs, dan is het nog een tikkie erger zeg maar.
Ik ken dat jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:31 schreef mijsje het volgende:
[..]
Of als de eerste ook maar niet wil komen, hoevaak je dan de vraag krijgt: waarom hebben jullie nog geen kindje? Moet je doen hoor, is zooo leuk... Tot je antwoordt: ik zou wel willen, maar de IVF werkt nog niet zo mee...waar bemoeien mensen zich toch mee...
Echtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Wacht maar af tot ze 2 is, of 4 zelfs, dan is het nog een tikkie erger zeg maar.
Zo een beetje jesters kijken ?quote:
Zo van achter die zonnebril?quote:
Ja waarom niet ?quote:
Dat zouden sommige vrouwen hier in Nederland soms ook beter kunnen doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was er laatst niet zo'n wet aangenomen in Turkije dat alle vrouwen in boerkini moeten zwemmen?
Mijn volgende jesterfoto in boerkini?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zouden sommige vrouwen hier in Nederland soms ook beter kunnen doen.
Uit piëteit met de onschuldige vredelievende slachtoffers in Pakistan zou dat niet meer dan billijk zijn.quote:
Ja geniet nog ff van die zon , hier regent het !quote:
Hou je mond met je bloedheet ?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat je zegt JK we zitten hier in een NL / Duitse enclave. Oh en bloedheet dus. Dus bier. Nu.
.
Daar hoef je niet voor vaan Turkije hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je zeg maar van die plackseckxs hebt, als het ware?
Jaaaaaaaaa en godverdomme ik was bijna vergeten hoe lekker het ook al weer isquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, er mag weer gebatst worden?
* JohnnyKnoxville strooit confetti
ik snap het J ik snap het ?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:56 schreef Jarno het volgende:
Sorry ik was ff een tukkie doen J. Vanwege de hitte, hè? Snap je?
Was het stoffig en dat er van die vleermuizen uitvlogen?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaa en godverdomme ik was bijna vergeten hoe lekker het ook al weer is
Spinrag JK! Er moest nodig even geragd worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was het stoffig en dat er van die vleermuizen uitvlogen?
Na een half jaar mocht dat wel jaquote:
Het was heerlijk JKquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een stukje dieptereiniging met de hogedrukspuit?
Dieper kon niet JK!quote:
Zeker welquote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had 40 cm ook nog wel getrokken?
(whehehe?)
Hoeft niet eens zwart te zijn!quote:
Alsie maar hard is!quote:
Heerlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je 'm onder tegen je maag voelt stoten?
Dat meisje doet Monopoly op een hobbelpaard JK.quote:
Dat was het zekerquote:
Je bent het weer vergeten mee te nemen.quote:
Nee, met je gintonic om 9.30.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:22 schreef Jarno het volgende:
Zal ik zo nog zoeen jaloersmakende twitpic doen?
Ja natuurlijk! Daar heb je zo'n ding voor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je 'm meegenomen de piste op?!
De dames kregen een kusje als ze veilig beneden waren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwhehehe, juf NJ op de piste. Heb je ook stickers uitgedeeld aan degenen die het goed deden?
Omdat ik het skiën kan leren van iemand die het verschrikkelijk goed kan. En je sneller en beweeglijker bent dan een snowboarder. Omdat ik dan niet hoef te kutten in liften. Of na liften. Niet constant op m'n reet hoef te gaan zitten als we even op iemand wachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Skiën.
Waarom ga je niet snowboarden NJ?
De enige reden dat snowboarders lopen te kutten in liften is omdat die skiërs zichzelf overal tussen wurmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat ik het skiën kan leren van iemand die het verschrikkelijk goed kan. En je sneller en beweeglijker bent dan een snowboarder. Omdat ik dan niet hoef te kutten in liften. Of na liften. Niet constant op m'n reet hoef te gaan zitten als we even op iemand wachten.
Ja, maar dat zijn skiërs die het niet kunnen. Daar irriteer ik me ook aan. Ik irriteer me ook aan snowboarders die gaan roetsjen en zo de hele piste schoonvegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Skiërs zijn irritant. Met hun stokken lopen zwaaien
Whehehe. Twee snowboard-klasjes van de piste af 's ochtends en dan kun je de rest van de dag van een ijsheuvel glijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn skiërs die het niet kunnen. Daar irriteer ik me ook aan. Ik irriteer me ook aan snowboarders die gaan roetsjen en zo de hele piste schoonvegen.
Dat zijn dus de snowboarders die het niet kunnen. Het is gewoon kut met een voet aan dat bord en de mindere goden gaan dan op de bek bij het uitstappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De enige reden dat snowboarders lopen te kutten in liften is omdat die skiërs zichzelf overal tussen wurmen.
Daar ga ik altijd van met m'n stokken zwaaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, er is toch niks leukers op een helling vlak boven een beginnend skiër net iets te lawaaierig schrapend met je snowboard te blijven glijden, hehehehehehe.
Ik heb het over het instappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zijn dus de snowboarders die het niet kunnen. Het is gewoon kut met een voet aan dat bord en de mindere goden gaan dan op de bek bij het uitstappen..
Zelfde verhaal. Kutboarders en kutskiërs hou je altijd. Bij mij proberen ze ook voor te dringen en bij m'n vrienden op het snowboard ook. En als je als snowboarder gewoon de zijkant van de lift neemt heb je er geen last van, want meestal kom jij met je voet makkelijker vooruit dan ik op m'n ski's en schuif je dat bord gewoon over m'n ski's heen.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo doe ik het meestal wel ja, met mijn board op zoveel mogelijk skies en stokeindrondjes staan. Heerlijk.
Eigenlijk wel ja, al weet ik tegenwoordig niet meer welke groep nou wie is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef Jarno het volgende:
Is skiiers vs. snowboarders hetzelfde als Apple-aars (whehe) vs. Windowserts?
Duitsers ontwijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zou Jarno trouwens de hele dag uitvoeren tijdens zijn zonovergoten vakantie?
Niet in Valtho. Alleen maar Hollanders!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt wel wintersporten in Oostenrijk, hehehe.
Mja, de week tussen K'dag en 5 Mei heet niet voor niets Dutch Week. Alleen Nederlanders zijn gierig genoeg om te gaan wintersporten als er nog nauwelijks sneeuw ligt.quote:
Normaal ligt er wel wat. Nu hadden ze de slechtste sneeuw in 25 jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, de week tussen K'dag en 5 Mei heet niet voor niets Dutch Week. Alleen Nederlanders zijn gierig genoeg om te gaan wintersporten als er nog nauwelijks sneeuw ligt.
Het voordeel van dat aangelengde Turkse bier is dat je er heeeeel langzaam droknen van wordt dus!quote:
Ben je lekker mee....quote:
Ja ze moet niet schuw worden voor licht ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, jij hebt een ketting met uitzicht?
En uitslapen en gewoon hangen hier... Verder weinig spannends... Nog leuke dingen in het land der Turken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:01 schreef Jarno het volgende:
Ow het is zaterdagsorry de dagen zijn een beetje een blur hier. Jullie zijn natuurlijk allemaal boodschappen aan het doen enzo.
Staat ie al?quote:
De kaarten hangen alvast ?quote:
Neem het weer maar mee J.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:02 schreef Jarno het volgende:
Zo. Vakantie bijna voorbij dus. Vanavond om 23:50 staan we op Schiphol.
Gelukkig mag je maandag weer aan de arbeid ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:02 schreef Jarno het volgende:
Zo. Vakantie bijna voorbij dus. Vanavond om 23:50 staan we op Schiphol.
24 graden strakblauwe lucht?quote:
Dat is morgenochtend wel anders vriend.quote:
Ja zeker. En met jou?quote:
Nou ja nu helemaal niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bespeur een enigszins cynische ondertoon, T.
Kan ook ja en daar hopen we dan op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan het ook zoiets als nierstenen zijn?
Evengoed stom natuurlijk.
Zet 'm op T..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |