Zo een beetje jesters kijken ?quote:
Zo van achter die zonnebril?quote:
Ja waarom niet ?quote:
Dat zouden sommige vrouwen hier in Nederland soms ook beter kunnen doen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was er laatst niet zo'n wet aangenomen in Turkije dat alle vrouwen in boerkini moeten zwemmen?
Mijn volgende jesterfoto in boerkini?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zouden sommige vrouwen hier in Nederland soms ook beter kunnen doen.
Uit piëteit met de onschuldige vredelievende slachtoffers in Pakistan zou dat niet meer dan billijk zijn.quote:
Ja geniet nog ff van die zon , hier regent het !quote:
Hou je mond met je bloedheet ?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:50 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat je zegt JK we zitten hier in een NL / Duitse enclave. Oh en bloedheet dus. Dus bier. Nu.
.
Daar hoef je niet voor vaan Turkije hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je zeg maar van die plackseckxs hebt, als het ware?
Jaaaaaaaaa en godverdomme ik was bijna vergeten hoe lekker het ook al weer isquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, er mag weer gebatst worden?
* JohnnyKnoxville strooit confetti
ik snap het J ik snap het ?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:56 schreef Jarno het volgende:
Sorry ik was ff een tukkie doen J. Vanwege de hitte, hè? Snap je?
Was het stoffig en dat er van die vleermuizen uitvlogen?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaaaa en godverdomme ik was bijna vergeten hoe lekker het ook al weer is
Spinrag JK! Er moest nodig even geragd worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was het stoffig en dat er van die vleermuizen uitvlogen?
Na een half jaar mocht dat wel jaquote:
Het was heerlijk JKquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een stukje dieptereiniging met de hogedrukspuit?
Dieper kon niet JK!quote:
Zeker welquote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had 40 cm ook nog wel getrokken?
(whehehe?)
Hoeft niet eens zwart te zijn!quote:
Alsie maar hard is!quote:
Heerlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 17:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je 'm onder tegen je maag voelt stoten?
Dat meisje doet Monopoly op een hobbelpaard JK.quote:
Dat was het zekerquote:
Je bent het weer vergeten mee te nemen.quote:
Nee, met je gintonic om 9.30.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:22 schreef Jarno het volgende:
Zal ik zo nog zoeen jaloersmakende twitpic doen?
Ja natuurlijk! Daar heb je zo'n ding voor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je 'm meegenomen de piste op?!
De dames kregen een kusje als ze veilig beneden waren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwhehehe, juf NJ op de piste. Heb je ook stickers uitgedeeld aan degenen die het goed deden?
Omdat ik het skiën kan leren van iemand die het verschrikkelijk goed kan. En je sneller en beweeglijker bent dan een snowboarder. Omdat ik dan niet hoef te kutten in liften. Of na liften. Niet constant op m'n reet hoef te gaan zitten als we even op iemand wachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Skiën.
Waarom ga je niet snowboarden NJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |