abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96142851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef sterker het volgende:
Zou die Mourinho nou echt zo verontwaardigd zijn of weet ie gewoon niet beter. Hij zou iig een geweldige acteur zijn. De nieuwe Al Mourinho...
Ja, zal best. Beetje gelijk heeft hij ook wel.
pi_96142856
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef Geo3kant het volgende:
Dit topic krijgt 2 dagen na de wedstrijd nog meer aandacht dan Schalke - ManU en EL topics.. FAPPERS!

:D
Het verschil is dat iedereen toegeeft dan Schalke - ManU slecht was, maar hier het Barcelona kamp claimed dat alleen Real slecht was :P
pi_96142901
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt wel, maar geeft de inconsequentie aan van het scheidsrechterskorps en het stelselmatig bevoordelen van Barça.
Het eerste wel, het tweede zit meer in jouw hoofd.

quote:
Sowieso is diven ook geel en had Sergio dus nooit het einde van de wedstrijd mogen halen.
Dat klopt daar ben ik het mee eens. Al was di maria nog veel erger aan het diven, maar dat daargelaten.
pi_96142912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Het verschil is dat iedereen toegeeft dan Schalke - ManU slecht was, maar hier het Barcelona kamp claimed dat alleen Real slecht was :P
En dat alleen Real anti-voetbal speelt, terwijl het spel van Barça ook weinig met voetbal te maken heeft.
pi_96142995
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Het eerste wel, het tweede zit meer in jouw hoofd.

[..]

Dat klopt daar ben ik het mee eens. Al was di maria nog veel erger aan het diven, maar dat daargelaten.
Nee. Scheidsrechters geven Barça spelers nauwelijks geel voor diven en het belagen van de scheidsrechters, terwijl dat het wel gewoon de regel is dat je daar kaarten voor moet geven.

Di Maria ook inderdaad. Die zou zo naar Barça kunnen, past goed bij de rest van dat theatergezelschap.
pi_96143048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Scheidsrechters geven Barça spelers nauwelijks geel voor diven en het belagen van de scheidsrechters, terwijl dat het wel gewoon de regel is dat je daar kaarten voor moet geven.

Di Maria ook inderdaad. Die zou zo naar Barça kunnen, past goed bij de rest van dat theatergezelschap.
Beter! Goede speler! Mag barcelona dan ook ronaldo en marcelo hebben? Van hetzelfde laken een pak namelijk.
pi_96143049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat alleen Real anti-voetbal speelt, terwijl het spel van Barça ook weinig met voetbal te maken heeft.
Barca had tenminste de intentie om te voetballen.
pi_96143141
quote:

[..]

Manchester United had genoeg kansen, Schalke was gewoon niet beter dan ze anders zijn. Zie Bayern-Inter, waar Bayern kansen miste in de eerste helft en met een 2-1 voorsprong de rust in ging, waarna Sneijder de 2-2 maakte Robben gewisseld werd en Inter onterecht de volgende ronde haalde.

Barcelona speelde de bal rond want Real Madrid was niet van plan om te gaan voetballen, net als de twee voorgaande wedstrijden. Als Real Madrid wel zou gaan voetballen tegen Barcelona dan is het na 45 minuten 0-3 en gespeeld.
pi_96143205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Na de rode kaart van Pepe wel ja, daarbij hebben ze terecht gewonnen maar met die intenties viel het wel mee.
pi_96143246
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee. Real had de intentie om rond de zestien te blijven hangen, Barça om de bal risicoloos rond te tikken. Overige intenties van beide teams waren diven en zuigen. Barça is daar beter in dan Real. Barça slaagde er daarna in om een speler van Real een rode kaart aan te naaien en kreeg toen twee mogelijkheden en wist de wedstrijd te beslissen. Veel meer had deze wedstrijd niet om het lijf.
pi_96143260
quote:

[..]

Die 2 wedstrijden überhaupt durven vergelijken :')!
pi_96143270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Beter! Goede speler! Mag barcelona dan ook ronaldo en marcelo hebben? Van hetzelfde laken een pak namelijk.
Van mij mag het.
pi_96143303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Die 2 wedstrijden überhaupt durven vergelijken :')!
nee ik houd me in... genoeg voor vandaag.
pi_96143311
Die kaart van PEPE was gewoon rood, terechte beslissing. Mensen die dat niet begrijpen of niet kunnen zien moeten maar niet vaker voetbal gaan kijken.
pi_96143315
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee. Real had de intentie om rond de zestien te blijven hangen, Barça om de bal risicoloos rond te tikken. Overige intenties van beide teams waren diven en zuigen. Barça is daar beter in dan Real. Barça slaagde er daarna in om een speler van Real een rode kaart aan te naaien en kreeg toen twee mogelijkheden en wist de wedstrijd te beslissen. Veel meer had deze wedstrijd niet om het lijf.
Had Real maar gewoon moeten voetballen.
pi_96143337
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Had Real maar gewoon moeten voetballen.
Alsof dat alleen aan Real lag. Barça loopt ook alleen maar te zuigen en te diven.
pi_96143373
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof dat alleen aan Real lag. Barça loopt ook alleen maar te zuigen en te diven.
Maar neemt wel initiatief. Real nog geen 30% balbezit in Bernabeu is om je te schamen.
pi_96143398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gelukkig maken de Madrilenen zich daar niet schuldig aan.
pi_96143416
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:54 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Maar neemt wel initiatief. Real nog geen 30% balbezit in Bernabeu is om je te schamen.
Nee, Barça tikt de bal risicoloos rond en had geen enkele intentie om risico te nemen om een goal te maken toen het 11 tegen 11 was. Dat is verder prima, maar het is hypocriet om alleen over Real te zeuren.
pi_96143425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gelukkig maken de Madrilenen zich daar niet schuldig aan.
Dat ontken ik nergens.
pi_96143469
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, Barça tikt de bal risicoloos rond en had geen enkele intentie om risico te nemen om een goal te maken toen het 11 tegen 11 was. Dat is verder prima, maar het is hypocriet om alleen over Real te zeuren.
Dat had Real ook kunnen doen.
pi_96143475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Barcelona kwam nauwelijks tot kansen met dat 7-1-2 systeem van Real Madrid, gek hé?
pi_96143507
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Barcelona kwam nauwelijks tot kansen met dat 7-1-2 systeem van Real Madrid, gek hé?
Niet gek als je de bal risicoloos rond blijft tikken i.p.v. risico neemt om kansen af te dwingen. 0-0 zou voor Barça ook niet slecht zijn geweest met een thuiswedstrijd voor de boeg.
pi_96143526
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Had gekund, maar ze hebben 'n aantal spelers die daar minder geschikt voor zijn.
pi_96143536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Real was onderdanig net als de voorgaande 2 duels. Lijkt me vreselijk voor een Real supporter.
pi_96143540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet gek als je de bal risicoloos rond blijft tikken i.p.v. risico neemt om kansen af te dwingen. 0-0 zou voor Barça ook niet slecht zijn geweest met een thuiswedstrijd voor de boeg.
Je kunt ook weinig anders doen tegen een stug verdedigende ploeg, je moet wachten op het gaatje.
pi_96143578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je kunt ook weinig anders doen tegen een stug verdedigende ploeg, je moet wachten op het gaatje.
Door risicoloos rond te tikken ga je dat gaatje natuurlijk nooit krijgen. Het zegt genoeg dat de gaten pas vielen toen Real met 10 man op het veld stond.
pi_96143599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Real was onderdanig net als de voorgaande 2 duels. Lijkt me vreselijk voor een Real supporter.
Je kunt dan ook beter met geheven hoofd het veld verlaten, dus door met klasse te spelen en op z'n minst initiatief te tonen. Maar als je dan met lelijk, laf en voor Real "vreemd" voetbal alsnog eruit vliegt moet je niet gaan klagen dat de tegenstander "risicoloos" speelt.
pi_96143623
Maar goed, ookal namen ze risico of lukt het net even niet, kon Real de bal binnen een halve minuut weer inleveren.
^O^

Barca is gewoon beter, face it.
pi_96143625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Door risicoloos rond te tikken ga je dat gaatje natuurlijk nooit krijgen. Het zegt genoeg dat de gaten pas vielen toen Real met 10 man op het veld stond.
Jawel, want hoe langer je wacht, des te minder scherp Real blijft verdedigen en dan komt dat gaatje. Doseren, geduld, discipline.
pi_96143659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Jawel, want hoe langer je wacht, des te minder scherp Real blijft verdedigen en dan komt dat gaatje. Doseren, geduld, discipline.
En gewoon even wachten tot Pepe weer gek doet en je kunt de wedstrijd daarna beslissen. :)
pi_96143684
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En gewoon even wachten tot Pepe weer gek doet en je kunt de wedstrijd daarna beslissen. :)
Inderdaad.
pi_96143740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Valt wel mee. Wil de tegenstander scherpte verliezen, dan zul je toch van keer tot keer iets proberen. Nu was de tactiek, doseren, geduld, discipline, zuigen en diven en wachten op die rode kaart. Voor Real hetzelfde verhaal. Achteraf een geslaagde tactiek voor Barça met dank aan een slechte scheidsrechter.
pi_96143764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Valt wel mee. Wil de tegenstander scherpte verliezen, dan zul je toch van keer tot keer iets proberen. Nu was de tactiek, doseren, geduld, discipline, zuigen en diven en wachten op die rode kaart. Voor Real hetzelfde verhaal. Achteraf een geslaagde tactiek voor Barça met dank aan een slechte scheidsrechter.
Jij hebt zeker de finale van de Copa niet gezien? :')
pi_96143766
quote:

[..]

En met dank aan baas Messi. _O_
pi_96143799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En met dank aan baas Messi. _O_
Eindbaas Messi. _O_

Had ook wel mooi gevonden als hij ook nog even langs Ronaldo sprinte tijdens die laatste actie.
pi_96143819
quote:

[..]

Valt wel mee. Wil de tegenstander scherpte verliezen, dan zul je toch van keer tot keer iets proberen.
Door een hoge balcirculatie laat je de tegenstander steeds op en neer bewegen, totdat deze uit zijn discipline stapt en gaat happen (of nog erger: Pepe) en vervolgens komen de gaten vanzelf om de ballen diep te spelen. Eerlijk is eerlijk. Mourinho had het gewoon heel goed staan, maar niemand kan 90 minuten scherp blijven in zo'n tempo.
pi_96143836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat Barcelona ruim 70% balbezit had terwijl Real Madrid toch écht een thuiswedstrijd speelde zegt al genoeg.

Het enige positieve uit deze vierluik is dat Real Madrid-Barcelona de opening zal zijn in het nieuwe seizoen tijdens de Supercopa de España, weet alleen niet of dat twee wedstrijden zijn of 'maar' een.
pi_96143899
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:06 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat Barcelona ruim 70% balbezit had terwijl Real Madrid toch écht een thuiswedstrijd speelde zegt al genoeg.

Het enige positieve uit deze vierluik is dat Real Madrid-Barcelona de opening zal zijn in het nieuwe seizoen tijdens de Supercopa de España, weet alleen niet of dat twee wedstrijden zijn of 'maar' een.
Dat is niet raar als de ene ploeg als tactiek hanteert om alleen tegen te houden en de andere ploeg als tactiek hanteert de bal risicoloos rondtikken.

Ik ben benieuwd naar Barça - Real. Alles zal wel op scherp staan en Real moet nu wel iets proberen.
pi_96143905
Normaal gesproken 2.

Overigens vind ik door het gedrag van beide teams (ook na de wedstrijden), het spelletje tussen de coaches en de paar wedstrijden zo kort achter elkaar dat El Clasico een stukje gestorven is inmiddels. Vroeger keek je er het hele jaar naar uit, nu ben je blij als het voorbij is.
pi_96143957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Normaal gesproken 2.

Overigens vind ik door het gedrag van beide teams (ook na de wedstrijden), het spelletje tussen de coaches en de paar wedstrijden zo kort achter elkaar dat El Clasico een stukje gestorven is inmiddels. Vroeger keek je er het hele jaar naar uit, nu ben je blij als het voorbij is.
Ik ga Barça - Real zeker wel kijken. Blijft, dankzij/ondanks al het gedoe om de wedstrijd heen, toch een stuk boeiender dan bv. Schalke - Man Utd.
pi_96144035
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Normaal gesproken 2.

Dat geld voor jou dan.. Ik genoot van de mindgames van Mourihino, in de rest zei ik nog "Hij heeft Barca waar hij ze hebben wilt" vanwege de irritatie, opstootjes.. Pepe die hapte bij de pers conf.

Het werkte, alleen tja zijn spelers kunnen zich niet gedragen en gaan lompe dingen doen waar je rood voor krijgt, keer op keer..

En dan achteraf voegt hij zichzelf toe aan die nieuwe league waar tot nu toe alleen Pepe in zat _O- Fantastische TV toch. De taktiek en het spel van Real was goed bedacht maar niet om aan te zien.
pi_96144082
Inderdaad. Wil je naïef voetbal zien, dan moet je geen CL kijken, maar lekker de Africa Cup volgen of de competitie van de B1.
pi_96144313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dat geld voor jou dan.. Ik genoot van de mindgames van Mourihino, in de rest zei ik nog "Hij heeft Barca waar hij ze hebben wilt" vanwege de irritatie, opstootjes.. Pepe die hapte bij de pers conf.

Het werkte, alleen tja zijn spelers kunnen zich niet gedragen en gaan lompe dingen doen waar je rood voor krijgt, keer op keer..

En dan achteraf voegt hij zichzelf toe aan die nieuwe league waar tot nu toe alleen Pepe in zat _O- Fantastische TV toch. De taktiek en het spel van Real was goed bedacht maar niet om aan te zien.
Ik vind het niet passen bij beide clubs en dus overbodig. Helaas.
pi_96144322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad. Wil je naïef voetbal zien, dan moet je geen CL kijken, maar lekker de Africa Cup volgen of de competitie van de B1.
Ja, want daar had ik het over :').
pi_96144352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, want daar had ik het over :').
Los van al het toneel eromheen is het gewoon een saai potje schaken hoor.
pi_96144400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Los van al het toneel eromheen is het gewoon een saai potje schaken hoor.
Ik heb niet gezegd dat ik het een saaie pot vond. Niveau lag hoog, nog steeds.
Alleen is de glans er gewoon een beetje af, het zijn niet meer die 2 klassieke grootmachten die het tegen elkaar opnemen vanwége al het gedoe eromheen en het gezeik tussen de lijnen.
pi_96144496
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik het een saaie pot vond. Niveau lag hoog, nog steeds.
Alleen is de glans er gewoon een beetje af, het zijn niet meer die 2 klassieke grootmachten die het tegen elkaar opnemen vanwége al het gedoe eromheen en het gezeik tussen de lijnen.
Niveau lag hoog, maar echt spectaculair was het afgezien van het toneel niet.
pi_96144532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niveau lag hoog, maar echt spectaculair was het afgezien van het toneel niet.
Dat staat los van het niveau.
pi_96144554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:26 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat staat los van het niveau.
Duh. Alleen willen de meeste mensen ook wel wat spektakel zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')