Ja, maar dat is de discussie helemaal niet. Jij probeert goed te praten dat de acties van Pepe en Marcelo geen rood waren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had Sergio dus ook rood moeten hebben.
Ik vind die overtreding op Alonso geel waard maar niet zwaar genoeg voor rood, Adebayor's overtreding op Busquets was geen rood.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou Sergio dan slechts geel moeten krijgen? Als je consequent blijft, dan had die ook rood moeten hebben. Net zoals Adebayor overigens.
Tuurlijk doet dat er toe aangezien Barcelona gewoon een stel matennaaiers zijn. Ik durf 100% zeker te stellen dat als Alves anders had gereageerd dan had de scheidsrechter het afgedaan met geel. Ja, hij komt in met een gestrekt been maar hij raakt hem nauwelijks en als Alves reageerde naar de situatie (opstaan en niet zo miepen) dan ben ik ervan overtuigd dat het bij geel had gebleven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk naar de gezichtsuitdrukking van Pepe, naar hoe gestrekt zijn been en waar de bal is. Dit is donkerrood, geen twijfel over mogelijk. Het doet er verder niet toe of hij Alves raakt en hoe Alves reageert.
Ik geef slechts aan dat deze scheidsrechter niet consequent was en de strafmaat liet afhangen van de acteerprestaties van het zogenaamde slachtoffer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de discussie helemaal niet. Jij probeert goed te praten dat de acties van Pepe en Marcelo geen rood waren.
Dat is dus niet consequent. Overtreding was vergelijkbaar met die van Pepe en dan raakte Pepe Alves niet eens. Echter, Real is iets minder bedreven in het ensceneren van een drama dan Barça. Voor de strafmaat zou dat echter niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind die overtreding op Alonso geel waard maar niet zwaar genoeg voor rood, Adebayor's overtreding op Busquets was geen rood.
Maar als ik alles zo optel dan hadden Marcelo, Arbeloa, Adebayor, Pepe, Busquets, en wie nog meer? de wedstrijd met rood verlaten.
Jij zei dit:quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef slechts aan dat deze scheidsrechter niet consequent was en de strafmaat liet afhangen van de acteerprestaties van het zogenaamde slachtoffer.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Voor dat gestrekte been van Sergio (en van Pepe) kun je geel geven. Tezamen met een gele kaart voor een van de andere zuigacties van Sergio had dat betekend dat hij met rood van het veld had gemoeten.
Dat klopt dus wel. Alves deed alsof hij stervende was en dus gaf de scheids rood. Sergio kreeg geen rood, omdat die speler van Real op wie de overtreding werd gemaakt niet zo'n goede toneelspeler is.quote:
Jij bent degene die er steeds naast zit, want je lult jezelf steeds tegen. Einde discussiequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt dus wel. Alves deed alsof hij stervende was en dus gaf de scheids rood. Sergio kreeg geen rood, omdat die speler van Real op wie de overtreding werd gemaakt niet zo'n goede toneelspeler is.
Je hoeft niet infantiel te gaan doen met smileys. Je zit er gewoon naast.
Een gestrekt been is gewoon rood, ongeacht of een speler er een drama van maakt of niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt dus wel. Alves deed alsof hij stervende was en dus gaf de scheids rood. Sergio kreeg geen rood, omdat die speler van Real op wie de overtreding werd gemaakt niet zo'n goede toneelspeler is.
Ik lul me niet tegen. Ik zeg dat de scheidsrechter niet consequent was en de strafmaat af liet hangen van de acteerprestaties van de "slachtoffers". Dat was ook zo. Dat punt is al diverse malen gemaakt en jij weet ook best dat het zo was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij bent degene die er steeds naast zit, want je lult jezelf steeds tegen. Einde discussie
Was ook een gestrekt been en dus ook rood. Wel consequent blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:19 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Een gestrekt been is gewoon rood, ongeacht of een speler er een drama van maakt of niet.
Bij die andere situatie vind ik het eerder geel, aangezien Busquets zijn been weer intrekt.
Gast, donder toch op man, jij zegt LETTERLIJK dit:quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was ook een gestrekt been en dus ook rood. Wel consequent blijven.
Wie is er hier nou inconsequent dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:04 schreef Halcon het volgende:
Nee. Voor dat gestrekte been van Sergio (en van Pepe) kun je geel geven.
Voor beide acties geel. Dat is consequent. Net zoals voor beide acties rood of niets. De een niets geven en de ander rood is niet consequent en acteren op basis van toneelspel. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gast, donder toch op man, jij zegt LETTERLIJK dit:
[..]
Wie is er hier nou inconsequent dan?
Real - Barca is wat boeiender dan wedstrijden van Schalke en Braga.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef Geo3kant het volgende:
Dit topic krijgt 2 dagen na de wedstrijd nog meer aandacht dan Schalke - ManU en EL topics.. FAPPERS!
Dat gaat toch ook over een andere wedstrijd? Ik vond het ook allebei rood, maar je kan niet zeggen dat hij inconsequent floot want het waren twee verschillende scheidsrechters. Wat dat betreft floot hij juist wel consequent want ook in die wedstrijd had hij verzuimd om andere spelers rood te geven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor beide acties geel. Dat is consequent. Net zoals voor beide acties rood of niets. De een niets geven en de ander rood is niet consequent en acteren op basis van toneelspel. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Allebei geel of allebei rood is wel consequent, maar eerst zeg jij dat het geel is en later dat het rood moet zijn. Daar ben je inconsequent. Maar goed, met jou valt toch niet te praten omdat je toch je gelijk wel wilt halen, dus ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor beide acties geel. Dat is consequent. Net zoals voor beide acties rood of niets. De een niets geven en de ander rood is niet consequent en acteren op basis van toneelspel. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Als je fan bent van theater, aanstellerij en matennaaierij misschien wel. Spanjaarden zijn Spanjaarden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Real - Barca is wat boeiender dan wedstrijden van Schalke en Braga.
Nee, ging over dezelfde wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:35 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook over een andere wedstrijd? Ik vond het ook allebei rood, maar je kan niet zeggen dat hij inconsequent floot want het waren twee verschillende scheidsrechters. Wat dat betreft floot hij juist wel consequent want ook in die wedstrijd had hij verzuimd om andere spelers rood te geven.
Ik zeg dat hij consequent had moeten zijn en dat was hij niet. Deze scheidsrechter fungeerde als 'n soort marionet van een stel theaterclowns.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Allebei geel of allebei rood is wel consequent, maar eerst zeg jij dat het geel is en later dat het rood moet zijn. Daar ben je inconsequent. Maar goed, met jou valt toch niet te praten omdat je toch je gelijk wel wilt halen, dus ik ben er een beetje klaar mee.
Het kan nog 1-2 worden, vrije trap nu voor Real Madrid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef Geo3kant het volgende:
Dit topic krijgt 2 dagen na de wedstrijd nog meer aandacht dan Schalke - ManU en EL topics.. FAPPERS!
Klopt wel, maar geeft de inconsequentie aan van het scheidsrechterskorps en het stelselmatig bevoordelen van Barça.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Pepe en Sergio? Dat waren twee verschillende wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |