abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96143540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet gek als je de bal risicoloos rond blijft tikken i.p.v. risico neemt om kansen af te dwingen. 0-0 zou voor Barça ook niet slecht zijn geweest met een thuiswedstrijd voor de boeg.
Je kunt ook weinig anders doen tegen een stug verdedigende ploeg, je moet wachten op het gaatje.
pi_96143578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je kunt ook weinig anders doen tegen een stug verdedigende ploeg, je moet wachten op het gaatje.
Door risicoloos rond te tikken ga je dat gaatje natuurlijk nooit krijgen. Het zegt genoeg dat de gaten pas vielen toen Real met 10 man op het veld stond.
pi_96143599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Real was onderdanig net als de voorgaande 2 duels. Lijkt me vreselijk voor een Real supporter.
Je kunt dan ook beter met geheven hoofd het veld verlaten, dus door met klasse te spelen en op z'n minst initiatief te tonen. Maar als je dan met lelijk, laf en voor Real "vreemd" voetbal alsnog eruit vliegt moet je niet gaan klagen dat de tegenstander "risicoloos" speelt.
pi_96143623
Maar goed, ookal namen ze risico of lukt het net even niet, kon Real de bal binnen een halve minuut weer inleveren.
^O^

Barca is gewoon beter, face it.
pi_96143625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Door risicoloos rond te tikken ga je dat gaatje natuurlijk nooit krijgen. Het zegt genoeg dat de gaten pas vielen toen Real met 10 man op het veld stond.
Jawel, want hoe langer je wacht, des te minder scherp Real blijft verdedigen en dan komt dat gaatje. Doseren, geduld, discipline.
pi_96143659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Jawel, want hoe langer je wacht, des te minder scherp Real blijft verdedigen en dan komt dat gaatje. Doseren, geduld, discipline.
En gewoon even wachten tot Pepe weer gek doet en je kunt de wedstrijd daarna beslissen. :)
pi_96143684
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En gewoon even wachten tot Pepe weer gek doet en je kunt de wedstrijd daarna beslissen. :)
Inderdaad.
pi_96143740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Valt wel mee. Wil de tegenstander scherpte verliezen, dan zul je toch van keer tot keer iets proberen. Nu was de tactiek, doseren, geduld, discipline, zuigen en diven en wachten op die rode kaart. Voor Real hetzelfde verhaal. Achteraf een geslaagde tactiek voor Barça met dank aan een slechte scheidsrechter.
pi_96143764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Valt wel mee. Wil de tegenstander scherpte verliezen, dan zul je toch van keer tot keer iets proberen. Nu was de tactiek, doseren, geduld, discipline, zuigen en diven en wachten op die rode kaart. Voor Real hetzelfde verhaal. Achteraf een geslaagde tactiek voor Barça met dank aan een slechte scheidsrechter.
Jij hebt zeker de finale van de Copa niet gezien? :')
pi_96143766
quote:

[..]

En met dank aan baas Messi. _O_
pi_96143799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En met dank aan baas Messi. _O_
Eindbaas Messi. _O_

Had ook wel mooi gevonden als hij ook nog even langs Ronaldo sprinte tijdens die laatste actie.
pi_96143819
quote:

[..]

Valt wel mee. Wil de tegenstander scherpte verliezen, dan zul je toch van keer tot keer iets proberen.
Door een hoge balcirculatie laat je de tegenstander steeds op en neer bewegen, totdat deze uit zijn discipline stapt en gaat happen (of nog erger: Pepe) en vervolgens komen de gaten vanzelf om de ballen diep te spelen. Eerlijk is eerlijk. Mourinho had het gewoon heel goed staan, maar niemand kan 90 minuten scherp blijven in zo'n tempo.
pi_96143836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet gek als je de bal risicoloos rond blijft tikken i.p.v. risico neemt om kansen af te dwingen. 0-0 zou voor Barça ook niet slecht zijn geweest met een thuiswedstrijd voor de boeg.
Dat Barcelona ruim 70% balbezit had terwijl Real Madrid toch écht een thuiswedstrijd speelde zegt al genoeg.

Het enige positieve uit deze vierluik is dat Real Madrid-Barcelona de opening zal zijn in het nieuwe seizoen tijdens de Supercopa de España, weet alleen niet of dat twee wedstrijden zijn of 'maar' een.
pi_96143899
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:06 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat Barcelona ruim 70% balbezit had terwijl Real Madrid toch écht een thuiswedstrijd speelde zegt al genoeg.

Het enige positieve uit deze vierluik is dat Real Madrid-Barcelona de opening zal zijn in het nieuwe seizoen tijdens de Supercopa de España, weet alleen niet of dat twee wedstrijden zijn of 'maar' een.
Dat is niet raar als de ene ploeg als tactiek hanteert om alleen tegen te houden en de andere ploeg als tactiek hanteert de bal risicoloos rondtikken.

Ik ben benieuwd naar Barça - Real. Alles zal wel op scherp staan en Real moet nu wel iets proberen.
pi_96143905
Normaal gesproken 2.

Overigens vind ik door het gedrag van beide teams (ook na de wedstrijden), het spelletje tussen de coaches en de paar wedstrijden zo kort achter elkaar dat El Clasico een stukje gestorven is inmiddels. Vroeger keek je er het hele jaar naar uit, nu ben je blij als het voorbij is.
pi_96143957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Normaal gesproken 2.

Overigens vind ik door het gedrag van beide teams (ook na de wedstrijden), het spelletje tussen de coaches en de paar wedstrijden zo kort achter elkaar dat El Clasico een stukje gestorven is inmiddels. Vroeger keek je er het hele jaar naar uit, nu ben je blij als het voorbij is.
Ik ga Barça - Real zeker wel kijken. Blijft, dankzij/ondanks al het gedoe om de wedstrijd heen, toch een stuk boeiender dan bv. Schalke - Man Utd.
pi_96144035
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef DeNummer10 het volgende:
Normaal gesproken 2.

Dat geld voor jou dan.. Ik genoot van de mindgames van Mourihino, in de rest zei ik nog "Hij heeft Barca waar hij ze hebben wilt" vanwege de irritatie, opstootjes.. Pepe die hapte bij de pers conf.

Het werkte, alleen tja zijn spelers kunnen zich niet gedragen en gaan lompe dingen doen waar je rood voor krijgt, keer op keer..

En dan achteraf voegt hij zichzelf toe aan die nieuwe league waar tot nu toe alleen Pepe in zat _O- Fantastische TV toch. De taktiek en het spel van Real was goed bedacht maar niet om aan te zien.
pi_96144082
Inderdaad. Wil je naïef voetbal zien, dan moet je geen CL kijken, maar lekker de Africa Cup volgen of de competitie van de B1.
pi_96144313
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:12 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dat geld voor jou dan.. Ik genoot van de mindgames van Mourihino, in de rest zei ik nog "Hij heeft Barca waar hij ze hebben wilt" vanwege de irritatie, opstootjes.. Pepe die hapte bij de pers conf.

Het werkte, alleen tja zijn spelers kunnen zich niet gedragen en gaan lompe dingen doen waar je rood voor krijgt, keer op keer..

En dan achteraf voegt hij zichzelf toe aan die nieuwe league waar tot nu toe alleen Pepe in zat _O- Fantastische TV toch. De taktiek en het spel van Real was goed bedacht maar niet om aan te zien.
Ik vind het niet passen bij beide clubs en dus overbodig. Helaas.
pi_96144322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:13 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad. Wil je naïef voetbal zien, dan moet je geen CL kijken, maar lekker de Africa Cup volgen of de competitie van de B1.
Ja, want daar had ik het over :').
pi_96144352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, want daar had ik het over :').
Los van al het toneel eromheen is het gewoon een saai potje schaken hoor.
pi_96144400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Los van al het toneel eromheen is het gewoon een saai potje schaken hoor.
Ik heb niet gezegd dat ik het een saaie pot vond. Niveau lag hoog, nog steeds.
Alleen is de glans er gewoon een beetje af, het zijn niet meer die 2 klassieke grootmachten die het tegen elkaar opnemen vanwége al het gedoe eromheen en het gezeik tussen de lijnen.
pi_96144496
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik het een saaie pot vond. Niveau lag hoog, nog steeds.
Alleen is de glans er gewoon een beetje af, het zijn niet meer die 2 klassieke grootmachten die het tegen elkaar opnemen vanwége al het gedoe eromheen en het gezeik tussen de lijnen.
Niveau lag hoog, maar echt spectaculair was het afgezien van het toneel niet.
pi_96144532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niveau lag hoog, maar echt spectaculair was het afgezien van het toneel niet.
Dat staat los van het niveau.
pi_96144554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:26 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat staat los van het niveau.
Duh. Alleen willen de meeste mensen ook wel wat spektakel zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')