abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96114546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft commentaar op het feit dat je alles 1000x herhaalt..

En daar heeft hij helemaal gelijk in, ik heb je alleen dezelfde onzin zien verkondigen.

Maar ach, ga maar lekker door, nix beters te doen zeker.
Ik quote deze man omdat hij de waarheid in pacht heeft.
pi_96114639
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:35 schreef M.rak het volgende:

[..]

Dat ben ik op zich wel met je eens, de pers in Nederland mag inderdaad best wat (behoorlijk wat) objectiever zijn. Neemt niet weg dat de reacties van Mourinho "ik zou me schamen als ik zo de CL zou winnen", "de kaart van Pepe was niet terecht" nergens op slaan.
Dat eerste slaat inderdaad nergens op. Als je de CL wint, hoef je je sowieso niet te schamen. Mourinho heeft de CL niet gewonnen met spectaculairder voetbal en met Chelsea won hij 'm zelfs niet. Die tweede opmerking heeft hij wel een punt mee.
pi_96114681
Wat ik trouwens totaal niet begreep.. was de wissel Adebayor voor Özil! Had Pepe of Diarra gewisseld voor Kaka.. ik heb Pepe een paar keer in balbezit gezien.. hij deed er niets mee! Daar koop je toch ook geen kaartje voor ?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:40:33 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96114836
http://www.realmadrid.com(...)touch_Alves__leg.htm

Sportieve ploeg zeg :') . Als ik dit zo zie heeft het voetbal juist verloren.
2000 light years from home
pi_96114905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat eerste slaat inderdaad nergens op. Als je de CL wint, hoef je je sowieso niet te schamen. Mourinho heeft de CL niet gewonnen met spectaculairder voetbal en met Chelsea won hij 'm zelfs niet. Die tweede opmerking heeft hij wel een punt mee.
Komt nog bij dat de wedstrijd Barça-Inter ook niet bepaald bespaard blijf van scheidsrechterlijke fouten, buitenspelgoal van Inter wel geteld, van Barça niet. De rode kaart voor Pepe is absoluut terecht, lijkt mij geen discussie over mogelijk, als je inkomt zonder intentie de bal te raken met het risico een tegenstander ernstig te blesseren verdien je rood. Als je 'm niet raakt heeft de tegenstander geluk, dat heeft echter niets te maken met het al dan niet rood krijgen. Maar ik geloof niet dat je hierover van gedachte gaat veranderen, dus hierbij wil ik het laten wat dat betreft ;).
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_96114916
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:38 schreef MRN89 het volgende:
Wat ik trouwens totaal niet begreep.. was de wissel Adebayor voor Özil! Had Pepe of Diarra gewisseld voor Kaka.. ik heb Pepe een paar keer in balbezit gezien.. hij deed er niets mee! Daar koop je toch ook geen kaartje voor ?
Voor het geduikel en gezuig van Sergio & co ook niet. Gewoon een baggerwedstrijd van beide kanten.
pi_96115136
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Merkie het volgende:

Real Madrid heeft het er zelf naar gemaakt ;)

En al raakte Pepe hem niet, de intentie was om hem te raken.

Nog steeds een terechte rood kaart dus :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_96115222
Ik vraag me ook af of de reactie van Alves wel te faken is.
pi_96115271
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Merkie het volgende:

Grappig dat filmpje hoor.. jammer dat ze die actie van Diarra in dat filmpje bestempelen als een schwalbe van Villa.. terwijl die toch echt vol de benen van Villa raakt, ook jammer dat ik nergens de actie van Marcelo terug zie? En dat gezuig kwam sowieso van 2 kanten.. vooral de 1e 2 wedstrijden.. vond ik Real Madrid heel intimiderend richting de scheids, met zijn allen de scheids zowat opvreten joh haha.
pi_96115546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
En al raakte Pepe hem niet, de intentie was om hem te raken.
Hoezo? Jij wist wat Pepe dacht op dat moment? Ik zie hem gewoon voor de bal gaan. Met gestrekt been. Dat wel.
pi_96115577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Lagrinta het volgende:
Nou.. ik denk dat het misschien ook wel de schrik is, alleen jammer dat die zich van het veld af laat dragen en vervolgens het veld weer in rent, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon een terechte rode kaart was.

[ Bericht 0% gewijzigd door MRN89 op 28-04-2011 22:57:30 ]
pi_96115635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Lagrinta het volgende:
Daar twijfel ik niet aan. Volgens mij is het zelfs onderdeel van de training bij Barça.
pi_96115724
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:51 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hoezo? Jij wist wat Pepe dacht op dat moment? Ik zie hem gewoon voor de bal gaan. Met gestrekt been. Dat wel.
Pepe en denken ? Haha .. dat zou wereldnieuws zijn, wat een idioot is dat, herinner me nog dat die een speler schopte terwijl die op de grond lag. En hij was al de 1e 2 wedstrijden OVERDUIDELIJK aan het solliciteren naar een rode kaart... 3 keer is scheepsrecht :)
  donderdag 28 april 2011 @ 23:02:57 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96116224
Pepe gaat met gestrekt been voor de bal. Hij gaat er hard in, maar raakt niemand. Is geen rood, klaar.
2000 light years from home
pi_96116316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:53 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Pepe en denken ? Haha .. dat zou wereldnieuws zijn, wat een idioot is dat, herinner me nog dat die een speler schopte terwijl die op de grond lag. En hij was al de 1e 2 wedstrijden OVERDUIDELIJK aan het solliciteren naar een rode kaart... 3 keer is scheepsrecht :)
De arbiter moet de feitelijke situatie beoordelen en geen Karma-beoordeling maken.
  donderdag 28 april 2011 @ 23:06:59 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96116460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:36 schreef Halcon het volgende:
Jij niks beters te doen dan zeuren over andere posters?
Je bent gewoon een langspeelplaat. Jouw laatste 100 posts samengevat hadden best in 1 post gekund, je kost gewoon bandbreedte.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_96116526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Merkie het volgende:
Pepe gaat met gestrekt been voor de bal. Hij gaat er hard in, maar raakt niemand. Is geen rood, klaar.
Oh jij noemt dat voor de bal ? Maar hij gaat overduidelijk, met een gestrekt been over de bal, gelukkig raakt hij Alves niet, overduidelijk rood dus.
pi_96116674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Oh jij noemt dat voor de bal ? Maar hij gaat overduidelijk, met een gestrekt been over de bal, gelukkig raakt hij Alves niet, overduidelijk rood dus.
Over de bal?
pi_96116707
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef elcastel het volgende:

[..]

Je bent gewoon een langspeelplaat. Jouw laatste 100 posts samengevat hadden best in 1 post gekund, je kost gewoon bandbreedte.
Dit voegt veel toe.
pi_96116730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef MRN89 het volgende:

[..]

Beter had hij die jankzak goed geraakt.
pi_96116754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Beter had hij die jankzak goed geraakt.
_O- Dit zegt genoeg..
pi_96116796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:11 schreef MRN89 het volgende:

[..]

_O- Dit zegt genoeg..
Wat zegt het precies?
pi_96116966
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

De arbiter moet de feitelijke situatie beoordelen en geen Karma-beoordeling maken.
Dat zou mooi zijn als dat kon, de werkelijkheid is echter behoorlijk weerbarstig.

De spelregels staan niet voor niets vol met opmerkingen als "naar het oordeel van de scheidsrechter" en "het veld uitzenden bij gemeen spel of buitensporige inzet" waar slechts deels maar niet volledig wordt uitgelegd wat onder gemeen spel valt of wat buitensporig is.
pi_96117016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Merkie het volgende:
Het "risico de tegenstander te blesseren" kan al rood opleveren volgens de spelregels. Daar was zeker sprake van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')