Hij zoekt haar ook steeds minder op de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar de hele dag door? Ik bedoel dat Flip wel een beetje kan acteren is met die missie met de spin wel gebleken maar om dat de hele dag te doen
lolquote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef diditje64 het volgende:
hopelijk doet karim zijn rode broek aan
Ja, en ook niet door blijven spelen dan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trouwens, als je niet wilt dat een pup bijt, moet je hem op zijn rug leggen, niet door laten gaan.
ja dat klopt inderdaad.. Het is natuurlijk ook maar de vraag of die twee echt gaan werken buiten het huis met al dat gedramaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:59 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij zoekt haar ook steeds minder op de laatste 2 dagen.
waarom werkt gyazo bij jow wel ?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef bull-sjitt het volgende:
kan zo meespelen in "the ring "
[ afbeelding ]
Ja volgens mij zijn ze allemaal hoogbegaafd hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 17:02 schreef IamCurious het volgende:
Sharon is toch wel een brein hoor.
Als Geer de hamburgers niet wil bakken moet een ander het doen
kleiner plaatjes doet ie welquote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom werkt gyazo bij jow wel ?
Niks meer aan doen.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
kleiner plaatjes doet ie wel
tekst kan wel groot
Ooo das dan wel lief van haar.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Fijn dat Moniek voor het avondeten zorgt he, voor de genomineerden zorgt
Ja, vind ik ook klassequote:Op donderdag 28 april 2011 17:06 schreef schizolientje het volgende:
Fijn dat Moniek voor het avondeten zorgt he, voor de genomineerden zorgt
Tsja, ze mag hem geen teringlijer meer noemen. Dan zo maar zwart maken. Kutwijf.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:05 schreef Mokum020 het volgende:
Jo haar ex peuterde in zijn neus en at het op, volgens Jo.
Als hij tegen haar zeg na sst kom weer bij me terug dan doet ze dat echt wel. Maar hoop dat Dennis wijzer is en dit nooit zal doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ze mag hem geen teringlijer meer noemen. Dan zo maar zwart maken. Kutwijf.
hoop dat ze het snel in orde maken daarquote:
dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 17:10 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hoop dat ze het snel in orde maken daar
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Het hoertje is weer klaar voor vanavond alleen de zakdoekjes ontbreken nog.
Ja zag het ook ff snel voorbij komen onder in de balkquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Net op Net5 de aankondiging gezien "morgen doet Joanna live haar verhaal in de studio" ..... WTF ???
Bron?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
Zaterdag komen er oud bewoners om Koninginnedag te vieren en spullen te kopen op een vrijmarkt in het huis.
Huh make my dayquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Net op Net5 de aankondiging gezien "morgen doet Joanna live haar verhaal in de studio" ..... WTF ???
Gisteravond toen Karim wisselde met haar kluis toen was ze echt pisnijdig. Niet in Karim zijn gezicht dat durft ze niet maar ze zei het tegen het meelopertje Sharon en uiteraard die begrijpt haar wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef beequeen het volgende:
Mo, de hoogbegaafde: er zijn wel geen geheimen meer.
Tussenstandquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Echt? Dat is reden voor sjampoepel.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
dus niet meer op JoJo stemmen mensen het staat al vast dat ze weg gaatquote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
dus niet meer op JoJo stemmen mensen het staat al vast dat ze weg gaat
en wat als Jo naar huis moet vanavond?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
1 was tegen Flipquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Gisteravond toen Karim wisselde met haar kluis toen was ze echt pisnijdig. Niet in Karim zijn gezicht dat durft ze niet maar ze zei het tegen het meelopertje Sharon en uiteraard die begrijpt haar wel.
Check mijn PI.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Mokum020 het volgende:
Gerard, Mo, Jo-Anne, Sharon............
ze hebben het er net over
Eerst tegen Sharon.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
1 was tegen Flip
2 was als reactie op hoe karim het deed
1 ik heb gelijkquote:
Oh wat zou dat mooi zijn!!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
3 Shomila heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
1 ik heb gelijk
2 indien dit niet zo is gaat regel 1 in
kan ik mee leven mits we het eens zijnquote:
huh serieus ??quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Zou dan wel een hele domme fout zijn. Klopt dus wederom niks van de liveshowquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze voor iedere genomineerde een kant en klare text voorbereid staan.
Ja las het ook op upc en daarna was het gelijk weer wegquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
Drie familieleden zijn in Portugal voor een eventuele ontmoeting,
ik gok dat mamaJo er ook is, met zakken vol kleding voor de redactie
Maar het stond er wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja las het ook op upc en daarna was het gelijk weer weg
ja ik ben ook benieuwd nu!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef DjinN het volgende:
eventjes snel eten tussen het COS-en door![]()
ik hoop alleen dat het waar is dat jo morgen in de live zit want dan gaat ze er vanavond uitquote:Op donderdag 28 april 2011 17:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gelooft het niet of ben je bang dat beequeen weer om de bron gaat vragen..
Dat was een garpje skattie. Ik luister toch ook mee. Mijn PI was een knipoog.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:26 schreef Mokum020 het volgende:
Je gelooft het niet of ben je bang dat beequeen weer om de bron gaat vragen..
I knowquote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een garpje skattie. Ik luister toch ook mee. Mijn PI was een knipoog.
Klopt stond even in beeld bij ziggoquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
Drie familieleden zijn in Portugal voor een eventuele ontmoeting,
ik gok dat mamaJo er ook is, met zakken vol kleding voor de redactie
Ja zal wel live in de utizending zijn van 19.30quote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat het waar is dat jo morgen in de live zit want dan gaat ze er vanavond uit
Behoor je tot de crew en ga je nu ook al mindfucken?quote:
laat het aub waar zijn........ maar waarom is mamajo dan in portugal nu?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef Flashbox het volgende:
Zal Dennis aan die tietenfabriek moeder van die JoJanka verteld hebben dat hij nog van haar houd. Die zou er dan toch voor zorgen dat ze binnen 24 uur thuis zou zijn??????
omdat ze genomineerd is natuurlijk....quote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat het aub waar zijn........ maar waarom is mamajo dan in portugal nu?
Misschien een vraag je kan nu een familie lid zien maar daar staat wel een exit opquote:Op donderdag 28 april 2011 17:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat het aub waar zijn........ maar waarom is mamajo dan in portugal nu?
doe issssssssssssquote:Op donderdag 28 april 2011 17:32 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Misschien een vraag je kan nu een familie lid zien maar daar staat wel een exit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |