Bij mijn eerste hond, zeiden we altijd, je stropdas zit niet goed dan schudde zij haar koppie tot haar oor weer goed zat.quote:
dat is het toch ook. wat doen ze nu daar ? geen fuk (niet mijn soort vakantie, maar allaa)quote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef shomila het volgende:
Wat had Mo voor voorstelling dan toen ze het huis is ging, een vakantie ofzo.
Ja maar het ging niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit he of zei ze dat nou andersom?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef IamCurious het volgende:
haha, de kwaliteit van de kus van Flip wer dals matig beoordeeld
Ik weet niet of deze Tweet over Mo of Djoon gaat.quote:
quote:SST_Aafke SST Aafke
@ @mammalevi Nu in dit geval waarsch wel. Heeft een beurt nodig:P
20 hours ago
Aafke was ook heel achterbaks in sst die kletse ook met iedereen mee. En gedroeg zich ook vaak als een snol als ze dronken was. En had veel waan ideeen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kwam door de 88 piercings in haar fluttemetrut.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
kwam door de 88 piercings in haar fluttemetrut.
Ik vraag me echt af of Flip wel iets om haar geeft.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef IamCurious het volgende:
haha, de kwaliteit van de kus van Flip wer dals matig beoordeeld
Ik denk nog steeds van wel. Maar volgens mij kan ie zich altijd een beetje moeilijk uit drukken. Ook bijvoorbeeld als ie zegt dat ie geen vrienden heeft of dat ie niemand mist. Geloof er helemaal niks van.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Flip wel iets om haar geeft.
Nee Philip geeft niks om Jo alleen maar voor de show hij denkt dan meer stemmen te krijgen in de finale of bij een nominatie .quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Freule het volgende:
[..]
denk van wel, maar het is niet echt duidelijk neequote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Freule het volgende:
[..]
Nou dan kan ie wel ontzettend goed acteren hoor..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee Philip geeft niks om Jo alleen maar voor de show hij denkt dan meer stemmen te krijgen in de finale of bij een nominatie .
Trouwens, als je niet wilt dat een pup bijt, moet je hem op zijn rug leggen, niet door laten gaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kunnen ze allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nou dan kan ie wel ontzettend goed acteren hoor..
Ik zie echt geen liefdevolle kusjes alleen kusjes op bevel.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nou dan kan ie wel ontzettend goed acteren hoor..
Ja maar de hele dag door? Ik bedoel dat Flip wel een beetje kan acteren is met die missie met de spin wel gebleken maar om dat de hele dag te doenquote:
het haar van JoJoquote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef livvie het volgende:
Sorry hoor maar de sst website?
Waar zou jij een jurk van maken?
snoeppapiertjes
bloemblaadjes
oude gordijnen
Wat een infantiel gedoe daar, ik voel me als kijker zwaar ondergewaardeerd. Knutselen met kleuters!
Ik denk wel dat hij om Jo geeft maar niet hoe Jo wil meer als vrienden.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet helemaal dat ie daar overdag zo'n problem van maaktquote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik zie echt geen liefdevolle kusjes alleen kusjes op bevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |