Dacht dat Gerard ook eens magquote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu is eerst Joanna wel weer eens aan de beurt dacht ik zo!!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef speedy133 het volgende:
Joanna gaat er vanavond echt niet uit hoor
Goh, ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat Flip met Jo de helft nog niet gaat krijgen van de problemen die Maik met Mo gaat krijgen.
Die jongen kan echt z'n borstje natmaken. En als hij ruzie met haar heeft kan hij maar beter eerst zorgen dat er geen messen e.d. binnen haar bereik zijn. Die griet lijkt me serieus gevaarlijk
Dat meen je zeker niet ??? Jo heeft al zovaak contact met mamajo gehad met haar verschrikkelijke relatie breukquote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu is eerst Joanna wel weer eens aan de beurt dacht ik zo!!!
theezak is behoeftig hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat meen je zeker niet ??? Jo heeft al zovaak contact met mamajo gehad met haar verschrikkelijke relatie breuk
Zijn presentatievaardigheden hebben ook menig mensen in het begin af laten haken vrees ik. Maar daar zal het niet aan liggen!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef Poezewoes het volgende:
Mediacourant gelezen Bart aan het woord!
Barje over secretstory
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef Stability het volgende:
daar gaan de 2 pubers weer..........zucht....en mute !
mogen wij dat ook beoordelen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
79 kilo bij 1.80 meter dus valt wel mee
verder wel gewoon lelijk hoor
vreselijk...ik wil het niet eens meer zien..ze lijken echt wel 14quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan het haast dromen...zelfs zonder beelden erbij...
waarom?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
mogen wij dat ook beoordelen dan?
Kijk wat die achterlijke kinkel zegt dan:quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Zijn presentatievaardigheden hebben ook menig mensen in het begin af laten haken vrees ik. Maar daar zal het niet aan liggen!
Al die warrigheid, rare tijdsprongen in de dailies en onduidelijke uitleg over kluizen / geheimen / whatever. Ik moest het erna allemaal opzoeken hier op fok om het duidelijk te krijgen.
Pfff, geneuzel allemaal. Dat het niet scoort is aan hun te danken, niet aan al die 'miljoenen' via digitale TV en internet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef Poezewoes het volgende:
Mediacourant gelezen Bart aan het woord!
Barje over secretstory
of helemaal geen hersens?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heeft hersens tussen benen zitten,
Exact, hij snapt het hele concept van een RLS niet, snap niet wat hij daar elke avond staat te doen...Wat een pipo.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk wat die achterlijke kinkel zegt dan:
"Boonstra vindt het con- cept niet goed uitgedacht. We hebben ons in de vingers gesneden omdat het 24/7 op UPC, Ziggo en internet te zien is. Daardoor heb je eigenlijk stiekem die dagelijkse uitzending op televisie niet meer nodig.
RLS bestaan bij de gratie van de Streamer...zonder en je blijft met niks achter...
Ja Oma, de begin feestjes waren nog het leukst. Met Aaf en Guido. Daarna is het snel ingekakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef SecretOma het volgende:
een dagje upc 24/7 kijken en ik ben blij dat ik die andere 2,5 maand daar geen tijd voor had
(alhoewel ik denk dat t best wel leuker was toen er nog meerdere spelers waren)
jo moet wel naar huisquote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
En jo hoeft nog niet naar huis nog lange niet............kan ze zich nog belachelijker maken dan ze al is....
doet ie zelfquote:
jah toen had ik wel eens dat ik de COSsen zag dat er zoveel bijgekomen waren en niet eens alles terug kon lezen, maar wel zag dat t toen wel leuk had geweest om mee te kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja Oma, de begin feestjes waren nog het leukst. Met Aaf en Guido. Daarna is het snel ingekakt.
ze verdient het om naar huis te gaan ja, maar het script hequote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef SecretOma het volgende:
[..]
jo moet wel naar huis
alleen ben bang dat deze wens niet uitkomt
dan toch de ruil met mo maar
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef shomila het volgende:
De stem vanavond Karim ik heb een missie.
Mo wil naar huis jij moet met Mo doen wat je met het ouijabord deed. Pak haar koffers in en die ook erachteraan, je hebt 5 minuten.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef shomila het volgende:
De stem vanavond Karim ik heb een missie.
Jo wil naar huis jij moet met Jo doen wat je met het ouijabord deed. Pak haar koffers in en die ook erachteraan, je hebt 5 minuten.
script is zwaar *** dusquote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze verdient het om naar huis te gaan ja, maar het script he
Je hoeft niet te stemmen hoor dat kan ze niet controleren.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nog een paar leuke schoenen bij TOF gezien, dus ik knal er maar een paar sms'jes tegenaan
Gaf team-Gerard nou maar 20% korting op property.. Ik zoek nog een leuk appartementje in Noordwijk.. Dan sms ik ook wel een paar keer voor Gerard, maar nou kan ie het vergeten
hahahahahahaha...geer zit op jou te wachtenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nog een paar leuke schoenen bij TOF gezien, dus ik knal er maar een paar sms'jes tegenaan
Gaf team-Gerard nou maar 20% korting op property.. Ik zoek nog een leuk appartementje in Noordwijk.. Dan sms ik ook wel een paar keer voor Gerard, maar nou kan ie het vergeten
Dat was ik me dus net ook af aan het vragen. Hoe ze dat gingen controleren maar het kan wel toch? Via bevestigingssms ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Je hoeft niet te stemmen hoor dat kan ze niet controleren.
en Noordwijk zit niet op zo een trol te wachten,quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Je hoeft niet te stemmen hoor dat kan ze niet controleren.
Nee joh dat maakt niet uit ze heeft eerst 30% op de prijs gegooid en je krijgt nu 20% korting.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat was ik me dus net ook af aan het vragen. Hoe ze dat gingen controleren maar het kan wel toch? Via bevestigingssms ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |