en wat als Jo naar huis moet vanavond?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Net op Net5 de aankondiging gezien "morgen doet Joanna live haar verhaal in de studio" ..... WTF ???
1 was tegen Flipquote:Op donderdag 28 april 2011 17:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Gisteravond toen Karim wisselde met haar kluis toen was ze echt pisnijdig. Niet in Karim zijn gezicht dat durft ze niet maar ze zei het tegen het meelopertje Sharon en uiteraard die begrijpt haar wel.
Check mijn PI.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef Mokum020 het volgende:
Gerard, Mo, Jo-Anne, Sharon............
ze hebben het er net over
Eerst tegen Sharon.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:15 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
1 was tegen Flip
2 was als reactie op hoe karim het deed
1 ik heb gelijkquote:
Oh wat zou dat mooi zijn!!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Net op Net5 de aankondiging gezien "morgen doet Joanna live haar verhaal in de studio" ..... WTF ???
3 Shomila heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:16 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
1 ik heb gelijk
2 indien dit niet zo is gaat regel 1 in
kan ik mee leven mits we het eens zijnquote:
huh serieus ??quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Ginosa het volgende:
Zou dan wel een hele domme fout zijn. Klopt dus wederom niks van de liveshowquote:Op donderdag 28 april 2011 17:20 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze voor iedere genomineerde een kant en klare text voorbereid staan.
Ja las het ook op upc en daarna was het gelijk weer wegquote:Op donderdag 28 april 2011 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
Drie familieleden zijn in Portugal voor een eventuele ontmoeting,
ik gok dat mamaJo er ook is, met zakken vol kleding voor de redactie
Maar het stond er wel!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja las het ook op upc en daarna was het gelijk weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |