Ja goed ideequote:Op donderdag 28 april 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Piraat, halve liter Grolsch voor het leven.
Hallo daarquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand luidkeels beetje gangsterachtig praten en lachen toen ik het uitzendbureau uitkwam net dus ik kijk waar het vandaan komt loopt 'Negativ' opeens voorbij
tijdens schooltijd:quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, Aldi naast de school, had met een vriend zo'n pak gekocht en leeggedronken, was verkeerd gevallen, beide aangeschoten in de school lopen. Leukste herinnering wel
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, Aldi naast de school, had met een vriend zo'n pak gekocht en leeggedronken, was verkeerd gevallen, beide aangeschoten in de school lopen. Leukste herinnering wel
Chateau Neubourg..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
goedemiddag
Sup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
'Maar ik dacht dat het melk was'.
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
appeltjeealweer aan het haken geslagen afgelopen tijd ?
Die heb ik zaterdag nog gedronken, wel uit een gewoon bierglas en niet uit het koetsiersglas.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit is echt bazenbier;
[ afbeelding ]
oke, kriek max voor sharr..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
Kersenbier is overigens best wel lekker.
Dat is echt goor gewoonquote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef sharr het volgende:
Kersenbier is overigens best wel lekker.
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, kriek max voor sharr..
*boodschappenbriefje maken voor als fokkers ooit op bezoek komen*
echt niet, als je zo hard gezopen hebt dat je de dag erna geen pils meer kan verdragen is zo'n fruitsapje best lekker..quote:
Heyquote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bijna alweer biertijd![]()
Ooh hoi trouwens !
Ja, wel oké hoor, met jou?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik heb nu ook genoeg van ONZ-radio met dat kusjekroel blablablabullshit
Welkom. Houden ze daar dan nog wel mensen over?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik heb nu ook genoeg van ONZ-radio met dat kusjekroel blablablabullshit
in dat geval heb ik altijd wel iets in huis voor je..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef Ragboer het volgende:
Ach, ik drink pilseners van alle merken. Af en toe een blond biertje of witbiertje tussendoor. Voor een dubbel, tripel, kriek en een ambertje op zijn tijd trek ik mijn neus ook niet voor op.
quote:
Ja, zo ongeveer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
Dus hoe werkt dit? Gewoon zoveel mogelijk lullen over niks?
Geen idee, ik was daar vanaf dag 1 eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Welkom. Houden ze daar dan nog wel mensen over?
Je mag kiezen, of je bent een koning of een koala met down.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lars de koala bedoel je mag ik hopen?
Hmm lastigquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, of je bent een koning of een koala met down.
nee, hoor en is altijd wel een onderwerpquote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef FreezePop het volgende:
Dus hoe werkt dit? Gewoon zoveel mogelijk lullen over niks?
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm lastig
Edit: Larstig bedoel ik.
Ben er een maand geleden ook mee opgehouden. Alleen maar gezeik, ruzie, hippe huisvrouwen/moeders, bemoeizuchtig volk en vaak niet mijn soort muziek.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, ik was daar vanaf dag 1 eigenlijk.
Maar ben er wel klaar mee, heb die prijs van de prijsvraag (van 15 januari)nog steeds niet gekregen...
Dit dus, alleen maar gare muziek en te weinig mensen als ik ging draaien. Dus geen zin meer.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben er een maand geleden ook mee opgehouden. Alleen maar gezeik, ruzie, hippe huisvrouwen/moeders, bemoeizuchtig volk en vaak niet mijn soort muziek.
ik ook, maar ik denk dat ik de 30 nog wel ga halen, zo ver weg is dat niet meerquote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm http://www.nu.nl/algemeen(...)westerse-wereld.html
Ik doe alle 3
Volgens mij ga ik dan voor mijn 30e nog dood...
Nog 7 jaar hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik denk dat ik de 30 nog wel ga halen, zo ver weg is dat niet meer
Ik ga doodquote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe alle 3
Nooit meer op de Tol...quote:
er zijn ergere dingenquote:
Je moet nieuws altijd selectief lezen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe alle 3
Welke prijs?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee, ik was daar vanaf dag 1 eigenlijk.
Maar ben er wel klaar mee, heb die prijs van de prijsvraag (van 15 januari)nog steeds niet gekregen...
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
Ik voel me echt alsof ik doodga of gedronken heb. Misselijk, duizelig.Party allus.
We hebben allemaal wel eens zo een avond, de één meer dan de ander.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
Ik voel me echt alsof ik doodga of gedronken heb. Misselijk, duizelig.Party allus.
een tante van mij doet aan sterfbed begeleiding of hoe zoiets heet.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een tante van mij doet aan sterfbed begeleiding of hoe zoiets heet.
maar als die naast je zit zou je zelf nog een einde aan je leven willen maken...
Zielug...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
wat is daarmee?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef K-Cash het volgende:
mensen die minder dan 4 euro per uur verdienen
Kutjongquote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef K-Cash het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef K-Cash het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef K-Cash het volgende:
Mensen die liever niet in het echte leven herkend willen worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef sharr het volgende:
Mensen die geen foto laten zien omdat ze denken dat ze er niet normaal opstaan
Voor het dubbele kom ik me bed niet eens uitquote:Op donderdag 28 april 2011 15:57 schreef K-Cash het volgende:
Mensen die wel een foto laten zien maar niet eens een gekke fotoquote:Op donderdag 28 april 2011 16:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die liever niet in het echte leven herkend willen worden.
verklaar u naderquote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef sharr het volgende:
Mensen die geen foto laten zien omdat ze denken dat ze er niet normaal opstaan
Luiersquote:
Poepen en plassen zonder naar de WC te gaan. Best relaxed.quote:
Mensen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
Serieus, ik vraag me soms echt af waarom ik geen zin kan lezen die langer is dan 10 of 15 woorden en waar dan geen leestekens tussen zitten, maar ik wel zelf altijd van zulke zinnen fabriceer.
af en toe heb ik het idee dat K-Cash alleen maar op fok zit om kutmuziek te linkdumpen..quote:
Dat vinden vrouwen toch altijd leuk?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen zin om naar de kapper te gaan
IK MOET OOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen zin om naar de kapper te gaan
Je betaalt met belegde broodjes?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
[..]
IK MOET OOK!
Maar de kapper was vol.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe heb ik het idee dat K-Cash alleen maar op fok zit om kutmuziek te linkdumpen..
Nee anders had ik wel 'zat vol' gezegdquote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je betaalt met belegde broodjes?
Een opgemaakt bed dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dankje. Ik hou niet zo van koffie.
Stoma.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Poepen en plassen zonder naar de WC te gaan. Best relaxed.
Zonder K-Cash zie ik geen zin meer in het levenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
af en toe heb ik het idee dat K-Cash alleen maar op fok zit om kutmuziek te linkdumpen..
Deze manquote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonder K-Cash zie ik geen zin meer in het leven
Ja maar dit mens zeikt teveelquote:Op donderdag 28 april 2011 16:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen toch altijd leuk?
datzelfde heb ik met appeltje..quote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonder K-Cash zie ik juist weer zin in het levenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zwartquote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dit mens zeikt teveel![]()
Ik ga gewoon weg als ik geknipt ben en mama zoekt t maar uit met dr kleuren, anders is meteen heel mn avond naar de haaien
ga danerollenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Zonder K-Cash zie ik juist weer zin in het leven
Ojaa, daar gaat mijn matige grap.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee anders had ik wel 'zat vol' gezegd
op zn minst.quote:
Picsquote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is al zwartt
Inclusief mijn rug en een stuk van mijn arm trouwens
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zn minst.
we gaanr een sekte oprichten en haar aanbidden als onze godin
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 16:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ojaa, daar gaat mijn matige grap.
Mijn kapster praat ook constant, maar ze is wel tof.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dit mens zeikt teveel![]()
Ik ga gewoon weg als ik geknipt ben en mama zoekt t maar uit met dr kleuren, anders is meteen heel mn avond naar de haaien
Kappersquote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
Als mijn haren lang genoeg zijn dan bijt ik ze er gewoon zelf af, scheelt een hoop geroddel en geld.
quote:
jaja, jullie staan al op de shortlist met aanmeldingenquote:
Geil, pics?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
Als mijn haren lang genoeg zijn dan bijt ik ze er gewoon zelf af, scheelt een hoop geroddel en geld.
Ja zij moet gekleurd worden en ik pats er zelf een pakje van de kruidvat in, die blijft 10x langer zitten dan die zooi van haarquote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mijn kapster praat ook constant, maar ze is wel tof.![]()
Je gaat dus samen met je moeder, waarbij het langer duurt? Ik zou dan ook gewoon gaan.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
welke shortlistquote:Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jaja, jullie staan al op de shortlist met aanmeldingen
stoerquote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
Hehe, zie net dat mijn oude middelbare school op GeenStijl staat, met nog steeds die achterlijke directrice wiens auto ik 2x heb ondergezeken.
GeenStijl.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
Hehe, zie net dat mijn oude middelbare school op GeenStijl staat, met nog steeds die achterlijke directrice wiens auto ik 2x heb ondergezeken.
Doe ik wel op tinchat de volgende keer als mijn haren lang zijnquote:
Mandarijnenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN GODVERDOMSE MANDARIJNENTAART IS BESCHIMMELD
hihihi bahhquote:Op donderdag 28 april 2011 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN GODVERDOMSE MANDARIJNENTAART IS BESCHIMMELD
tegenwoordig snij je niet meer in jezelf?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik nog emo was 5 jaar geleden ging ik elke 6 weken naar de kapper met een plaatje gegoogled op 'emo haircut' en dan was het steeds anders
hoi riaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik dit neem
HAAL JE LENZEN ERUIT EN GOOI HET WEG SLOMEquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
Verdomd, het gaat lekker.
oog vanochtend
[ afbeelding ]
beetje klein, valt mee
oog nu
[ afbeelding ]
mooie ogenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
oog vanochtend
[ afbeelding ]
beetje klein, valt mee
oog nu
[ afbeelding ]
zet zoiets aub in een spoiler met een waarschuwingsbord erbijquote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat ik dit neem
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:19 schreef sharr het volgende:
oog vanochtend
[ afbeelding ]
beetje klein, valt mee
oog nu
[ afbeelding ]
Mijn vader gaf mij de link, ik ben ook niet op GeenStijl te vinden.quote:
Dankzij jou eet ik nu een waterijsjequote:Op donderdag 28 april 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
Niet dat ik christelijk ben ofzo, gewoon mooie muziek.
Blij om te horen, toch wel erg leukkerquote:Op donderdag 28 april 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dankzij jou eet ik nu een waterijsje
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:29 schreef FreezePop het volgende:
Niet dat ik christelijk ben ofzo, gewoon mooie muziek.
Gadver Christendom. Die zeggen dat homo's vies zijn en dat ik in de hel kom omdat ik bier drink enzo. Ik vind ze eng.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadver Christendom. Die zeggen dat homo's vies zijn en dat ik in de hel kom omdat ik bier drink enzo. Ik vind ze eng.
Ben jij gelovig?quote:
Ik was het jaquote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wie postte dit nummer laatst?![]()
Hehe.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gadver Christendom. Die zeggen dat homo's vies zijn en dat ik in de hel kom omdat ik bier drink enzo. Ik vind ze eng.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)onthoofdt-haar.dhtml
ben je nu 1,5 week naakt ?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
Ik moet minstens anderhalve week wachten op m'n kleren.
wat heb je besteld?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
Breng je tot die tijd je dag naakt door?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
Tot die tijd naakt?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Breng je tot die tijd je dag naakt door?
quote:
Sehenquote:
Van die anorexiawijven?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg
van die graatjes op school eten alleen maar crackers of melba toast. Lopen ze de hele dag met zo'n pak rond en dat eten ze droog op. Zo kan ik ook dun worden
gewoon veel eten, val je vanzelf afquote:Op donderdag 28 april 2011 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg
van die graatjes op school eten alleen maar crackers of melba toast. Lopen ze de hele dag met zo'n pak rond en dat eten ze droog op. Zo kan ik ook dun worden
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet alleen maar wat ik lekker vind.
Van die te dunne mokkels zijn zo smerig...quote:
Ditquote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet alleen maar wat ik lekker vind.
goeie schaar dusquote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
ik had mijn winterjas gebracht bij zo'n winkel om 1 knoop vast te maken die hardnekkig was
mijn moeder ging die jas ophalen
toen rekende ie 20 euro dus mijn ma zei 'was maar 1 knoop, da's 2 euro'
dus die vent pakt een schaar en knipt alle knopen van mijn jas af
NU IS MIJN JAS KAPOT
Zovan even dunne bovenbenen als onderbenenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van die te dunne mokkels zijn zo smerig...
WTF?! Een buitenlander?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
ik had mijn winterjas gebracht bij zo'n winkel om 1 knoop vast te maken die hardnekkig was
NU IS MIJN JAS KAPOT
Dit kan niet serieus zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
NU IS MIJN JAS KAPOT
Wtfquote:Op donderdag 28 april 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
NU IS MIJN JAS KAPOT
Zie je, komt alleen maar rottigheid van. En mij maar raar vinden...quote:
watquote:Op donderdag 28 april 2011 16:44 schreef sharr het volgende:
Jaha dat is wel serieus.
Hij begon te schreeuwen 'jij mij uitmaken voor leugenaar! ik mijn werk goed doen!!!!1'_!
Die kerel ook ja. Turk met kapsonesquote:Op donderdag 28 april 2011 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier vraagt zo'n kerel 25 euro voor een broek korter maken, val dood, dan sla ik hem wel om
Zo'n Pakistaanse kleermaker hier heeft mij ook opgelicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hier vraagt zo'n kerel 25 euro voor een broek korter maken, val dood, dan sla ik hem wel om
Mensen die met een lelijk omgezoomde broek rondlopenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die naar de kleermaker gaan
Alles is 9/10 te lang voor mijquote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
Oftewel, ga nooit naar een kleermaker maar koop een nieuwe jas/broek.
Of met lelijk opgenaaide knopenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die met een lelijk omgezoomde broek rondlopen
watquote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik koop gewoon nieuwe kleding, die paupers verneuken alleen maar je kleding. Alle meisjes gaan zeker ook meteen aan mijn kleding ruiken waardoor ze nat worden enzo. bah
Ja toch, iemand had mij bomberjack vernield dus ik bracht m naar die Pakistaan. En toen kwam ik terug, was mijn jas nog kapot en had ik al betaald enzo...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die naar de kleermaker gaan
Koop je broek gewoon op maatquote:Op donderdag 28 april 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen die met een lelijk omgezoomde broek rondlopen
Waarom? Haat je Johan? Hij is baas!quote:
Mensen met een bloemetjesbroekquote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Koop je broek gewoon op maat
Ik heb een hekel aan zijn arrogante kop op tv.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom? Haat je Johan? Hij is baas!
DAAROM GA JIJ NAAR EEN SPECIAALZAAKquote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kan dat ookquote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb gewoon een moeder die kleding repareert, versteld en maakt
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haten op Johan Derksenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zijn arrogante kop op tv.
Haha wat weet jij daar nou vanquote:
omdat ik KLEIN benquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hem terug gebracht. Jij blij?
[..]
Hoezo niet?
Hoezo? Vond je m niet leuk? Ik dacht dat je m zo tof vond dat je er in wilde dansen midden in de nacht terwijl het regende enzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb hem terug gebracht. Jij blij?
Als mijn moeder het doetquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha wat weet jij daar nou van, ziet er gewoon normaal uit hoor.
Dat sowieso, daarom breng ik het weg als het nodig isquote:Op donderdag 28 april 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ligt het gewoon aan je moeder!
Ja mn ouders vinden hem niet zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je m niet leuk? Ik dacht dat je m zo tof vond dat je er in wilde dansen midden in de nacht terwijl het regende enzo?
Camera met groothoeklensquote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik niet, past niet op de foto.
SPECIAAL VOOR MIJN MATTIE BEACH!:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Boeiend wat je ouders vinden! Kom op zeg, hoe oud ben je? Mijn ouders kunnen echt de tering krijgen. Ik koop wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mn ouders vinden hem niet zo.
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SPECIAAL VOOR MIJN MATTIE BEACH!:Hey dat herken ik van CAll of Duty 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Pripyatquote:Op donderdag 28 april 2011 16:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey dat herken ik van CAll of Duty 4
Ik ga een leukere kopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boeiend wat je ouders vinden! Kom op zeg, hoe oud ben je? Mijn ouders kunnen echt de tering krijgen. Ik koop wat ik leuk vind.
Lach maar, met je dikke kont!quote:
+1quote:Op donderdag 28 april 2011 16:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boeiend wat je ouders vinden! Kom op zeg, hoe oud ben je? Mijn ouders kunnen echt de tering krijgen. Ik koop wat ik leuk vind.
Mijn moeder heeft birkenstocks en airmax. Ik ben bang dat ze van de winter ook een Nickelsonjas koopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
+1
alleen ik zeik wel op mijn mama's kleren
ga op date met manke nelisquote:Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan we ook.
Edit: Haha er is iemand jaloers wat?
Nee die heb ik al gehad toch. Weet je best gekkie.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ga op date met manke nelis [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SPECIAAL VOOR MIJN MATTIE BEACH!:Je hebt ook een verlaten park in België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/DadiparkHey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Ja man, lekker nep doen alsof je iemand gaat datenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan we ook.
Edit: Haha er is iemand jaloers wat?
Soberso, je leeft maar een keer.quote:
Haphaphap, kijk eens naar mn UI schatquote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja man, lekker nep doen alsof je iemand gaat daten__
Ik ben zo jaloers, ik heb al 3 jaar een vriend
Kut ik heb net mn verzoek tot daten naar je gepmt.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja man, lekker nep doen alsof je iemand gaat daten__
Ik ben zo jaloers, ik heb al 3 jaar een vriend
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haphaphap, kijk eens naar mn UI schat
Dan had ik die gebruikt naar jou ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
waarom is er geen middelvinger PI
Ik hou ook niet van jou.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik hou er niet van als willekeurige mensen me schat noemen
Schat.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
sorry schatquote:Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
ok ok gr grquote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja, nu weet ik waarom ik hier niet meer ging posten.
Wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Bloempje, alles goed enzo?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah, vandaar. Maar verder zijn wij allen toch lief?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spaceinvaders is een stomme troll.
Jazekerquote:
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Maar verder zijn wij allen toch lief?
Met mij gaat alles goed, lekker rustig enzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jazekermet jou ook alles goed enzo?
Omdat het hier kut is, elke keer gezeik. Probeer je gewoon aardig te doen, krijg je van die figuren als Spaceinvaders die zo achterbaks als de weet ik veel zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom dan? Leg het me uit, alsjeblieft. Desnoods per PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |